Δήμος Θεσσαλονίκης: Το top 5 παραπόνων των πολιτών στο 15192 - Πάνω από 5.000 τηλεφωνήματα στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης
Ποια προβλήματα είναι στην κορυφή της λίστας
"Συγκεντρώνουμε αιτήματα, παράπονα, προτάσεις, συμβουλές για την καλύτερη, την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των πολιτών", τόνισε ο Κώστας Βασιλόπουλος
Τα ογκώδη αντικείμενα, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, η κατάσταση στο οδόστρωμα και τα πεζοδρόμια βρίσκονται ψηλά στη λίστα των παραπόνων των Θεσσαλονικέων, όπως αυτά καταγράφηκαν στη νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του δήμου Θεσσαλονίκης.
«Με την εγκαινίαση του πενταψήφιου 15192, με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν πλέον οι πολίτες της Θεσσαλονίκης καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, συγκεντρώνουμε αιτήματα, παράπονα, προτάσεις, συμβουλές για την καλύτερη, την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των πολιτών», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
«Θεωρώ σε βαθμό, που ξεπερνά το 80% πως οι υπηρεσίες έχουν ανταποκριθεί στα αιτήματα των πολιτών», πρόσθεσε ο Κ. Βασιλόπουλος. Οι πολίτες μπορούν να γνωστοποιήσουν τα προβλήματα τους στο δήμο Θεσσαλονίκης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που λειτουργεί με αστική χρέωση.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d4duhvflkyc1)
«Με την εγκαινίαση του πενταψήφιου 15192, με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν πλέον οι πολίτες της Θεσσαλονίκης καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, συγκεντρώνουμε αιτήματα, παράπονα, προτάσεις, συμβουλές για την καλύτερη, την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των πολιτών», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
Δήμος Θεσσαλονίκης: Πάνω από 5.000 τηλεφωνήματα στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης
Περισσότερα από 5.000 τηλεφωνήματα δέχτηκε η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, με συχνότερα προβλήματα να είναι: Πρώτον, τα ογκώδη αντικείμενα και η ανάγκη για άμεση περισυλλογή, δεύτερον, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, που υπολογίζονται σε 700 και η απομάκρυνση τους θα δώσει περισσότερες θέσεις σταθμεύσεις, τρίτον, οι δενδροφυτεύσεις και οι κλαδεύσεις και τα αιτήματα για επιπλέον πράσινο, τέταρτον, η κατάσταση, στην οποία βρίσκονται δρόμοι και πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης και πέμπτον, η οριοθέτηση κάδων καθαριότητας.«Θεωρώ σε βαθμό, που ξεπερνά το 80% πως οι υπηρεσίες έχουν ανταποκριθεί στα αιτήματα των πολιτών», πρόσθεσε ο Κ. Βασιλόπουλος. Οι πολίτες μπορούν να γνωστοποιήσουν τα προβλήματα τους στο δήμο Θεσσαλονίκης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που λειτουργεί με αστική χρέωση.