Συρμός του προαστιακού πήγε να μπει στη γραμμή του Μετρό και τον πρόλαβε η τηλεδιοίκηση - "Ξηλώθηκε" ο σταθμάρχης
Στη Δουκίσσης Πλακεντίας
Ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, τα οποία του έλεγαν ότι μπαίνει σε γραμμή του Μετρό
Το γεγονός ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω της «Εφημερίδας των Συντακτών» ενώ επιβεβαιώθηκε και από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο συρμός του προαστιακού έλαβε εντολή στη Δουκίσσης Πλακεντίας να μπει σε λάθος γραμμή. Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε το λάθος και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη.
Ο μηνανοδηγός πήρε την απόφαση που απέτρεψε τα χειρότερα, καθώς ελάττωσε ταχύτητα και στη συνέχεια αναγκάστηκε να κάνει οπισθοπορία για περίπου 300 μέτρα ώστε να βγει από την σήραγγα, στην οποία θα σφήνωνε αν συνέχει για λίγο ακόμα. Η ΕΦΣΥΝ παρουσιάζει έγγραφο που περιγράφει την είσοδο του συρμού του Προαστιακού σε λάθος γραμμή και το οποίο συντάχθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ). Απευθύνεται στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ).
«Το γεγονός συνέβη» είπε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Τερεζάκης και επισήμανε σε δηλώσεις του στον RealFm, ότι το περιστατικό έγινε 500 μέτρα πριν ξεκινήσει η σήραγγα. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ τόνισε πως ήταν λάθος του σταθμάρχη, ο οποίος και έχει τεθεί εκτός υπηρεσίας, ενώ ανέφερε ακόμα ότι ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, τα οποία του έλεγαν ότι μπαίνει σε γραμμή του Μετρό.
Κυρώσεις
Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, επιβεβαίωσε το περιστατικό μιλώντας στο OPEN, αναφέροντας πως έγινε στις 9 Οκτωβρίου. «Όπως έχουμε πει κατά καιρούς, υπάρχει θέμα με την υπερεργασία στον ΟΣΕ. Η δεδομένη έλλειψη προσωπικού δημιουργεί πολλές ώρες. Οι γραμμές του Μετρό είναι με διπλή κατεύθυνση. Η περίπτωση να γίνει ατύχημα ήταν μηδενική γιατί θα έμπαινε στη γραμμή που θα έμπαινε το Μετρό που θα πήγαινε προς Αθήνα. Δεν θα έρχονταν απέναντι τα τρένα», είπε.
Ο κ. Τσικαλάκης υποστήριξε πως οι σήραγγες είναι ίδιες και χωράει ο συρμός του Προαστιακού. «Ο σιδηρόδρομος έχει παθογένειες που δεν διορθώθηκαν μετά το δυστύχημα των Τεμπών. Εκτός από τις υποδομές που έτρεξαν λιγάκι. Είναι μεγάλος ο όγκος των θεμάτων που εκκρεμεί», είπε. Σύμφωνα με τον ίδιο, «η Hellenic Train επέβαλλε κάποιες κυρώσεις στον μηχανοδηγό. Από ότι έχω μάθει τον έβγαλε εκτός υπηρεσίες για κάποιες μέρες. Όσο για τον σταθμάρχη, ήταν αντίστοιχες συνέπειες».