Γεωργόπουλος στα Παραπολιτικά 90,1: Οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη, ενδεχομένως ευθύνονται για τη "χαλαρότητα" στον εθνικό σιδηρόδρομο
Συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1
"Γνωρίζω ότι υπάρχει μια έρευνα σε εξέλιξη. Θέλω να ελπίζω ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει να αποδοθούν", επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ, Λεωνίδας Γεωργόπουλος
Για τα επαναλαμβανόμενα συμβάντα στον ελληνικό σιδηρόδρομο μίλησε, μεταξύ άλλων, στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες πρωί», με τον Σωτήρη Ξενάκη, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Σταθμαρχών ΣΤΑΣΥ, Λεωνίδας Γεωργόπουλος.
*Διαβάστε ακόμα: Η ενόχληση Μητσοτάκη για τη (μη) ενημέρωση Σταϊκούρα για το συμβάν με τον προαστιακό και το τηλεφώνημα στον Μυλωνάκη για σύγκληση σύσκεψης
«Θεωρώ ότι οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη ενδεχομένως έφεραν αυτή τη «χαλαρότητα», να μην υπάρχει αποτέλεσμα και να συνεχίζονται όλα αυτά τα προβλήματα που βλέπουμε καθημερινά στον εθνικό σιδηρόδρομο», είπε αρχικά.
«Οι εκπαιδεύσεις στον ΟΣΕ είναι συγκεκριμένες, δεν πρέπει να είναι θέμα εκπαίδευσης. Γνωρίζω ότι υπάρχει μια έρευνα σε εξέλιξη. Θέλω να ελπίζω ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει να αποδοθούν», τόνισε.
«Καθημερινά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ εξυπηρετεί γύρω στις 660 χιλιάδες ανθρώπους σύμφωνα με τις επίσημες επικυρώσεις εισιτηρίων. Αν υπολογίσουμε και τη λαθρεπιβίβαση, υπολογίζουμε κοντά το 1 εκατομμύριο κόσμο, 1 στους 3 είναι λαθρεπιβάτης», επισήμανε.
«Στο μετρό υπάρχουν κάποιες πόρτες που μπλοκάρουν, αναγκαστικά πρέπει να απομονωθούν αυτές οι πόρτες για να μην υπάρχει θέμα ασφάλειας και να μπορεί το τρένο να συνεχίσει. Λείπουν ανταλλακτικά ώστε να φτιαχτούν αυτές οι πόρτες και να λειτουργούν σωστά», σημείωσε.
«Έχουν προστεθεί συρμοί στο δίκτυο, ο αριθμός όμως των συρμών δεν είναι επαρκής. Και μην ξεχνάμε ότι οι συρμοί πρώτης γενιάς στο μετρό δεν έχουν κλιματισμό, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να έχουμε αυτή την ανυπόφορη κατάσταση για το προσωπικό και τους επιβάτες με τη ζέστη. Οι σταθμοί ενώ είχαν σχεδιαστεί να έχουν κλιματισμό, αυτό δεν έγινε ποτέ», κατέληξε.
*Διαβάστε ακόμα: Η ενόχληση Μητσοτάκη για τη (μη) ενημέρωση Σταϊκούρα για το συμβάν με τον προαστιακό και το τηλεφώνημα στον Μυλωνάκη για σύγκληση σύσκεψης
«Θεωρώ ότι οι ευθύνες που δεν αποδόθηκαν στα Τέμπη ενδεχομένως έφεραν αυτή τη «χαλαρότητα», να μην υπάρχει αποτέλεσμα και να συνεχίζονται όλα αυτά τα προβλήματα που βλέπουμε καθημερινά στον εθνικό σιδηρόδρομο», είπε αρχικά.
«Οι εκπαιδεύσεις στον ΟΣΕ είναι συγκεκριμένες, δεν πρέπει να είναι θέμα εκπαίδευσης. Γνωρίζω ότι υπάρχει μια έρευνα σε εξέλιξη. Θέλω να ελπίζω ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει να αποδοθούν», τόνισε.
Για το μετρό
«Καθημερινά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ εξυπηρετεί γύρω στις 660 χιλιάδες ανθρώπους σύμφωνα με τις επίσημες επικυρώσεις εισιτηρίων. Αν υπολογίσουμε και τη λαθρεπιβίβαση, υπολογίζουμε κοντά το 1 εκατομμύριο κόσμο, 1 στους 3 είναι λαθρεπιβάτης», επισήμανε.«Στο μετρό υπάρχουν κάποιες πόρτες που μπλοκάρουν, αναγκαστικά πρέπει να απομονωθούν αυτές οι πόρτες για να μην υπάρχει θέμα ασφάλειας και να μπορεί το τρένο να συνεχίσει. Λείπουν ανταλλακτικά ώστε να φτιαχτούν αυτές οι πόρτες και να λειτουργούν σωστά», σημείωσε.
«Έχουν προστεθεί συρμοί στο δίκτυο, ο αριθμός όμως των συρμών δεν είναι επαρκής. Και μην ξεχνάμε ότι οι συρμοί πρώτης γενιάς στο μετρό δεν έχουν κλιματισμό, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να έχουμε αυτή την ανυπόφορη κατάσταση για το προσωπικό και τους επιβάτες με τη ζέστη. Οι σταθμοί ενώ είχαν σχεδιαστεί να έχουν κλιματισμό, αυτό δεν έγινε ποτέ», κατέληξε.