Θεσσαλονίκη: Ιστορικό βλαβών είχε το λεωφορείο του ΟΑΣΘ που "δεν έπιασαν τα φρένα" και έπεσε πάνω σε άλλο - "Όλα αυτά μας θυμίζουν το έγκλημα των Τεμπών"
Ένα ακόμα "ατύχημα"
Σε μία σοβαρή καταγγελία προχωρά η ΔΑΣ ΟΑΣΘ, σύμφωνα με την οποία το λεωφορείο του Οργανισμού είχε ιστορικό βλαβών, όμως κυκλοφορούσε κανονικά
Σε μία σοβαρή καταγγελία προχωρά η ΔΑΣ ΟΑΣΘ, σύμφωνα με την οποία το λεωφορείο του Οργανισμού είχε ιστορικό βλαβών, όμως κυκλοφορούσε κανονικά.
Συγκεκριμένα, η ΔΑΣ ΟΑΣΘ προέβη σε καταγγελία σημειώνοντας πως το λεωφορείο που έπεσε χθες πάνω σε προπορευόμενο όχημα των ΚΤΕΛ στη Λεωφόρο Καραμανλή που πραγματοποιεί αστικά δρομολόγια είχε ιστορικό βλαβών, αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να τραυματιστούν πέντε επιβάτες και από τα δύο λεωφορεία, ενώ όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ατύχημα συνέβη επειδή δεν έπιασαν τα φρένα του λεωφορείου του ΟΑΣΘ.
«Οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετράμε 5 τραυματίες επιβάτες», τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.
Τα μέλη καλούν σε συγκέντρωση στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας της 20ης Νοεμβρίου, ζητώντας ασφάλεια στις μεταφορές, καθώς όπως αναφέρουν «όλα αυτά μας θυμίζουν τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο πριν το έγκλημα των Τεμπών».
Τέλος στην ανακοίνωση παρατίθενται και τα δελτία βλάβης του οχήματος.
Θεσσαλονίκη: Ιστορικό βλαβών είχε το λεωφορείο του ΟΑΣΘ - Ένα ακόμα «ατύχημα» με σύγκρουση δυο αστικών λεωφορείων
«Δεν πέρασαν δυο εβδομάδες από το τραγικό περιστατικό στο τέρμα της λεωφορειακής γραμμής 35 με μία νεκρή γυναίκα και σήμερα Τετάρτη 23-10 ένα ακόμα «ατύχημα» με σύγκρουση δυο αστικών λεωφορείων στη λεωφόρο Κ. Καραμανλή έρχεται για ακόμα μια φορά να μας υπενθυμίσει ότι η πολιτική της κυβέρνησης του «πάμε κι όπου βγει» είναι εδώ!
Το ατύχημα συνέβη επειδή δεν έπιασαν τα φρένα του λεωφορείου του ΟΑΣΘ που συγκρούστηκε με άλλο προπορευόμενο αστικό του ΚΤΕΛ !
Το συγκεκριμένο αρθρωτό (δηλ. διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 της εταιρίας ενοικίασης είχε ιστορικό βλαβών αλλά κυκλοφορούσε κανονικά.
Οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024 αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών με αποτέλεσμα να μετράμε 5 τραυματίες επιβάτες.
Συγκεκριμένα:
Με δελτίο βλάβης στις 13-6-2024 οδηγός αναφέρει προς την υπηρεσία ότι «Έχει πέσει η απόδοση των φρένων και φορτωμένο το λεωφορείο δεν μπορεί να σταματήσει».
- Στις 2-9-2024 οδηγός δηλώνει ένδειξη βλάβης στο ταμπλό του λεωφορείου του ABS/ASR δηλ. του συστήματος φρένων.
- Την επόμενη μέρα στις 3-9-2024 οδηγός δηλώνει πάλι βλάβη φρένων της στάσης και της υπερδίπλωσης του λεωφορείου.
- Μετά από μερικές μέρες στις 15-9-2024 οδηγός δηλώνει την ίδια βλάβη με τα προηγούμενα δελτία βλαβών και επιπλέον γράφει ότι το λεωφορείο ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ !!
- Αποκορύφωμα των παραπάνω είναι το δελτίο βλάβης στις 7-10-2024 δηλ. δυο βδομάδες πριν το σημερινό ατύχημα όπου οδηγός δηλώνει ξανά την ίδια βλάβη με την σημείωση ότι «…Το φρένο δεν πιάνει και παραλίγο να χτυπήσω σε σταματημένο» !!
Όλα αυτά μας θυμίζουν τις προειδοποιήσεις στο σιδηρόδρομο πριν το έγκλημα των Τεμπών
Οι εργαζόμενοι προειδοποιούσαν για μήνες αλλά οι αρμόδιοι κώφευαν!
Όλα αυτά μας θυμίζουν τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο πριν το έγκλημα των Τεμπών.
Βλέπουμε ότι επί μήνες είναι γνωστό ένα σοβαρό πρόβλημα αλλά δεν υπάρχει καμία εγρήγορση για την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
Από την άλλη οι αρμόδιες αρχές ενεργοποιούνται τάχιστα για να βγάλουν την απεργία των εκπαιδευτικών παράνομη, ακόμα και απεργίες εργαζομένων στη συγκοινωνία που αφορά μέτρα ασφάλειας!
Η κυβέρνηση πρέπει άμεσα να παρέμβει προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και την εταιρία μίσθωσης και όποια λεωφορεία έχουν σοβαρές βλάβες να μην βγαίνουν στο δρόμο εάν δεν επιδιορθωθούν πλήρως ενώ σε αντίθετη περίπτωση να αποσυρθούν από την κυκλοφορία.
Ο λαός χρυσοπληρώνει με περίπου 3.000 ευρώ το μήνα το κάθε μεταχειρισμένο λεωφορείο υποτίθεται για να μετακινείται με ασφάλεια και όχι για να καταλήγει στα νοσοκομεία.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους της Θεσσαλονίκης στη πανεργατική-πανελλαδική απεργία της 20ης Νοεμβρίου με συγκέντρωση στο Αγ. Βενιζέλου στις 10:30πμ για να διεκδικήσουμε ανάμεσα στα άλλα κρίσιμα αιτήματα για την επιβίωση μας την ίδια μας την ασφάλεια στην μετακίνηση».