Η δημιουργία κέντρου εφοδιαστικής αλυσίδας στην περιοχή της Φυλής, που περιλαμβάνεται στον κυβερνητικό σχεδιασμό για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, εκτός από τη φιλοδοξία να μετατρέψει την Αττική σε διαμετακομιστικό εμπορικό κόμβο, θα βοηθήσει και στην αποσυμφόρηση του οδικού άξονα του Κηφισού, αφού υπολογίζεται ότι θα απομακρύνει από αυτόν περίπου 20.000 κινήσεις μικρών επιχειρήσεων.

Αυτό θα δώσει μεγάλη ανάσα, σύμφωνα και με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, καθώς «δεν είναι δυνατή η άμεση προσθήκη επιπλέον λωρίδων ούτε στον Κηφισό ούτε στην Αττική Οδό».

*Διαβάστε ακόμα: Ώρα μηδέν για την αντιπλημμυρική θωράκιση Αττικής - Τι θα συμβεί σε παρόμοιες συνθήκες με τη Βαλένθια



Χρήστος Σταϊκούρας: Σκαραμαγκάς, Κύμης, Αττική Οδός και λεωφορεία επίσης στη φαρέτρα της κυβέρνησης

Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ ο Χρήστος Σταϊκούρας μίλησε επίσης για τα μελλοντικά έργα που εξετάζονται, τα οποία περιλαμβάνουν γέφυρες στην περιοχή του Σκαραμαγκά, την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, υπογειοποιήσεις στον Πειραιά για ευκολότερη πρόσβαση στο λιμάνι και την επέκταση της Αττικής Οδού.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d5fql65gwiwh)
«Όλες αυτές οι προτάσεις αποτελούν στοχευμένες παρεμβάσεις, αλλά απαιτούν σημαντική χρηματοδότηση και προσεκτικό σχεδιασμό για να υλοποιηθούν», επισήμανε, ενώ ανακοίνωσε την κυκλοφορία 270 νέων λεωφορείων στους δρόμους της Αττικής, ξεκινώντας από τα 140 ηλεκτρικά, και τόνισε ότι κάθε εβδομάδα προστίθενται κι άλλα. Παραδέχθηκε, πάντως, ότι το 39% του στόλου δεν είναι προσβάσιμο για ΑμεΑ, για αυτό τα παλαιότερα οχήματα θα αποσυρθούν.