ΕΛΛΑΔΑ
Πριν 25 λεπτά
Πιερία: Σε εξέλιξη έρευνα του ΟΣΕ μετά τις καταγγελίες για παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων - Η αναφορά του μηχανοδηγού για τα φανάρια
Τι συνέβη στον Κορινό Πιερίας
Αναπαράσταση του συμβάντος με τις δύο αμαξοστοιχίες που ήταν στο περιστατικό - «Παρών» και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης
Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα του ΟΣΕ μετά από καταγγελία μηχανοδηγού αμαξοστοιχίας Intercity ότι το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας (25.11.2024) οι σηματοδότες ήταν πράσινοι, ενώ ήταν στην ίδια γραμμή με συρμό του προαστιακού που ήταν ακινητοποιημένος στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία.
Η αναπαράσταση του συμβάντος με τις δύο αμαξοστοιχίες που ήταν στο παραπάνω περιστατικό στον σταθμο της Πιερίας ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης, 28 Νοεμβρίου. «Παρών» ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, μηχανικοί της εταιρείας που κατασκεύασε το δίκτυο, οι δύο μηχανοδηγοί που δούλευαν τη στιγμη που έγινε το περιστατικό, με τους ίδιους συρμούς.
Κατά πληροφορίες, με την αναπαράσταση θα προσπαθήσουν να ελέγξουν όλες τις παραμέτρους και αν λειτουργεί σωστά η φωτοσήμανση στο σημείο.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d5x5qdwds14x)
Σύμφωνα με την καταγγελία του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα, το τρένο του πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και είχε ακινητοποιηθεί στον στο Σταθμό του Κορινού.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity φέρεται να διαπίστωσαν τον κίνδυνο μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού πριν να φρενάρουν το τρένο.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d5xk48vop9vd)
Πληροφορίες από την πλευρά του ΟΣΕ ανέφεραν ότι ο συρμός του προαστιακού δεν ήταν ακινητοποιημένος αλλά μετά την άμεση αποκατάσταση της μικρής βλάβης που υπέστη, αποχώρησε από τον σταθμό και άρα όταν ερχόταν το Ιntercity ορθώς υπήρχε πράσινη φωτοσήμανση.
Στην επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ σημειωνόταν ότι οι αναφορές «εξετάζονται πολύ προσεκτικά», υπενθυμίζοντας ότι «στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023».
Η αναπαράσταση του συμβάντος με τις δύο αμαξοστοιχίες που ήταν στο παραπάνω περιστατικό στον σταθμο της Πιερίας ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης, 28 Νοεμβρίου. «Παρών» ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, μηχανικοί της εταιρείας που κατασκεύασε το δίκτυο, οι δύο μηχανοδηγοί που δούλευαν τη στιγμη που έγινε το περιστατικό, με τους ίδιους συρμούς.
Κατά πληροφορίες, με την αναπαράσταση θα προσπαθήσουν να ελέγξουν όλες τις παραμέτρους και αν λειτουργεί σωστά η φωτοσήμανση στο σημείο.
ΟΣΕ: Τι συνέβη στον Κορινό Πιερίας
Σύμφωνα με την καταγγελία του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα, το τρένο του πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και είχε ακινητοποιηθεί στον στο Σταθμό του Κορινού.Οι μηχανοδηγοί της Intercity φέρεται να διαπίστωσαν τον κίνδυνο μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού πριν να φρενάρουν το τρένο.
Πληροφορίες από την πλευρά του ΟΣΕ ανέφεραν ότι ο συρμός του προαστιακού δεν ήταν ακινητοποιημένος αλλά μετά την άμεση αποκατάσταση της μικρής βλάβης που υπέστη, αποχώρησε από τον σταθμό και άρα όταν ερχόταν το Ιntercity ορθώς υπήρχε πράσινη φωτοσήμανση.
Στην επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ σημειωνόταν ότι οι αναφορές «εξετάζονται πολύ προσεκτικά», υπενθυμίζοντας ότι «στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023».