Νέα καταγγελία για πλαστά χαρτονομίσματα: Βρήκα ένα των 100 ευρώ - "Έκανα ανάληψη από το γκισέ της τράπεζας"
Πώς το ανακάλυψε
Ολοένα και αυξάνονται οι καταγγελίες πολιτών για πλαστά χαρτονομίσματα, τα οποία, όπως υποστηρίζουν, παίρνουν από τις τράπεζες και όχι μόνο από τα ΑΤΜ
Ολοένα και αυξάνονται οι καταγγελίες πολιτών για πλαστά χαρτονομίσματα, τα οποία, όπως υποστηρίζουν, παίρνουν από τις τράπεζες.
Αφορμή είχε σταθεί η καταγγελία του δημοσιογράφου του MEGA, Δημήτρη Λάππα, για πλαστό χαρτονόμισμα των 20 ευρώ που έλαβε από ΑΤΜ. Σε συνέχεια αυτού του περιστατικού, η κυρία Μαρία καταγγέλλει πως βρήκε πλαστό χαρτονόμισμα των 100 ευρώ σε ανάληψη που έκανε από γκισέ τράπεζας.
Η κυρία Μαρία συνέχισε λέγοντας: «Ακολούθησα τις οδηγίες και μου το παρακράτησε. Πήγα την επόμενη ημέρα να το καταγγείλω στην τράπεζα η οποία μου είπε ‘καλά, δεν είδατε τις οδηγίες;’ Δεν ήταν ο δέοντας τρόπος αντιμετώπισης ενός πελάτη που έχει χάσει 100 ευρώ. Όταν αντιλήφθηκε ο υπάλληλος ότι κατέθεσα σε ένα ΑΤΜ που δεν ήταν της τράπεζας, δεν στεγάζεται στο κτίριο της τράπεζας, μου είπε ‘α, αυτό το μηχάνημα είναι μιας εταιρίας’».
Τέλος η γυναίκα σχολίασε: «Σε τακτά χρονικά διαστήματα η τράπεζα μου στέλνει ένα μήνυμα που λέει ότι είναι σε διεκπεραίωση του αίτημά μου για την καταγγελία που έκανα».
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d6cv1776ahzl)
Αφορμή είχε σταθεί η καταγγελία του δημοσιογράφου του MEGA, Δημήτρη Λάππα, για πλαστό χαρτονόμισμα των 20 ευρώ που έλαβε από ΑΤΜ. Σε συνέχεια αυτού του περιστατικού, η κυρία Μαρία καταγγέλλει πως βρήκε πλαστό χαρτονόμισμα των 100 ευρώ σε ανάληψη που έκανε από γκισέ τράπεζας.
Νέα καταγγελία για πλαστά χαρτονομίσματα: Βρήκα πλαστό χαρτονόμισμα των 100 ευρώ - "Έκανα ανάληψη από το γκισέ της τράπεζας"
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Εγώ έκανα ανάληψη από το γκισέ της τράπεζας και το απόγευμα προέκυψε μια έκτακτη ανάγκη του παιδιού μου. Ως εκ τούτου, επέλεξα, επειδή ήταν νύχτα, να πάω σε ένα ΑΤΜ πιστεύοντας ότι όλα τα ΑΤΜ τα διαχειρίζεται η τράπεζα. Δεν είναι όμως έτσι. Επέλεξα ένα ΑΤΜ έξω από μεγάλο σούπερ μάρκετ. Εκεί, κατά την κατάθεση, μου βγάζει ένα μήνυμα ότι είναι πλαστό ένα χαρτονόμισμα. Εγώ για πρώτη φορά πήρα κατοστάρικα από την τράπεζα, κάτι που ήταν παράξενο για μένα και ήταν λίγο φθαρμένα».Η κυρία Μαρία συνέχισε λέγοντας: «Ακολούθησα τις οδηγίες και μου το παρακράτησε. Πήγα την επόμενη ημέρα να το καταγγείλω στην τράπεζα η οποία μου είπε ‘καλά, δεν είδατε τις οδηγίες;’ Δεν ήταν ο δέοντας τρόπος αντιμετώπισης ενός πελάτη που έχει χάσει 100 ευρώ. Όταν αντιλήφθηκε ο υπάλληλος ότι κατέθεσα σε ένα ΑΤΜ που δεν ήταν της τράπεζας, δεν στεγάζεται στο κτίριο της τράπεζας, μου είπε ‘α, αυτό το μηχάνημα είναι μιας εταιρίας’».
Τέλος η γυναίκα σχολίασε: «Σε τακτά χρονικά διαστήματα η τράπεζα μου στέλνει ένα μήνυμα που λέει ότι είναι σε διεκπεραίωση του αίτημά μου για την καταγγελία που έκανα».