"Επανάσταση" στο μέλλον: Μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου δημιούργησαν ρομπότ που συνδυάζει πληροφορική με μαθηματικά και τεχνολογία
«Έδωσαν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της ρομποτικής»
Οι 17 μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου στη Μαγνησία έφτιαξαν ένα ρομπότ, το «Factory Robot», στο πλαίσιο του προγράμματος «Lego Mindstorm Education EV3»
Επιστήμονες του μέλλοντος από τη Μαγνησία έφτιαξαν ένα ρομπότ, το «Factory Robot», στο πλαίσιο του προγράμματος «Lego Mindstorm Education EV3» και το παρουσίασαν στη διάρκεια ημερίδας με θέμα «Σχεδιάζοντας το μέλλον… με STEM και Ρομποτική».
Οι 17 μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου που συμμετείχαν σε αυτό το project τόνισαν πως θεωρούν πολύ ενδιαφέρον τον συγκεκριμένο τομέα, επειδή, όπως λένε, συνδυάζει την πληροφορική με τα μαθηματικά και την τεχνολογία, ενώ πειραματίζονται και γίνονται εξυπνότεροι.
Όπως είπε η Βασιλική, μία από τις μαθήτριες, «μάθαμε να συναρμολογούμε το ρομπότ, εξερευνώντας τα διάφορα εξαρτήματά του καθώς και τον τρόπο λειτουργίας των κινητήρων και των αισθητήρων του. Κατανοήσαμε τον τρόπο με τον οποίο κάθε αισθητήρας συλλέγει και εισάγει δεδομένα συμβάλλοντας στη συνολική λειτουργία του ρομπότ».
Και πρόσθεσε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναπτύχθηκε στο προγραμματιστικό περιβάλλον F3 Classroom, το οποίο τους επέτρεψε να δοκιμάσουν και να δημιουργήσουν διάφορες λειτουργίες ενισχύοντας την κατανόησή τους στον προγραμματισμό.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d6eteyvwri9t)
Από την πλευρά της, η καθηγήτρια Πληροφορικής του γυμνασίου, Ελένη Ταλαχούρη -με τη βοήθεια της οποίας κατασκευάστηκε το ρομπότ-, ανέφερε πως οι μαθητές της έδωσαν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της ρομποτικής τεχνολογίας, ενώ αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν και θέλουν να ασχοληθούν και στο μέλλον με το αντικείμενο.
«Η ρομποτική πρέπει να προωθηθεί στα σχολεία, καθώς συνδυάζει το παιχνίδι με τη μάθηση και τη θεωρία με την πράξη, καθώς τα παιδιά βλέπουν άμεσα τα αποτελέσματα αυτού που μαθαίνουν. Αυτό που θέλουμε τώρα είναι να εμπλουτίσουμε τον εξοπλισμό μας, να κάνουμε μία πιο πλούσια κατασκευή και στη συνέχεια θα σκεφτούμε να κάνουμε κάτι πιο έξυπνο και πιο πρωτότυπο», είπε χαρακτηριστικά η κυρία Ταλαχούρη.
Σημειώνεται ότι στην ίδια ημερίδα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση και η παρουσίαση του έργου του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Μαγνησίας με θέμα «Έξυπνο σπίτι: έλεγχος ηλεκτρικών συσκευών και φωτισμού από απόσταση με σκοπό την οικονομία ρεύματος».
Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή
Μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου δημιούργησαν ρομπότ που συνδυάζει πληροφορική με μαθηματικά και τεχνολογία
Οι 17 μαθητές του Γυμνασίου Στεφανοβικείου που συμμετείχαν σε αυτό το project τόνισαν πως θεωρούν πολύ ενδιαφέρον τον συγκεκριμένο τομέα, επειδή, όπως λένε, συνδυάζει την πληροφορική με τα μαθηματικά και την τεχνολογία, ενώ πειραματίζονται και γίνονται εξυπνότεροι. Όπως είπε η Βασιλική, μία από τις μαθήτριες, «μάθαμε να συναρμολογούμε το ρομπότ, εξερευνώντας τα διάφορα εξαρτήματά του καθώς και τον τρόπο λειτουργίας των κινητήρων και των αισθητήρων του. Κατανοήσαμε τον τρόπο με τον οποίο κάθε αισθητήρας συλλέγει και εισάγει δεδομένα συμβάλλοντας στη συνολική λειτουργία του ρομπότ».
Και πρόσθεσε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναπτύχθηκε στο προγραμματιστικό περιβάλλον F3 Classroom, το οποίο τους επέτρεψε να δοκιμάσουν και να δημιουργήσουν διάφορες λειτουργίες ενισχύοντας την κατανόησή τους στον προγραμματισμό.
«Οι μαθητές έδωσαν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της ρομποτικής τεχνολογίας»
Από την πλευρά της, η καθηγήτρια Πληροφορικής του γυμνασίου, Ελένη Ταλαχούρη -με τη βοήθεια της οποίας κατασκευάστηκε το ρομπότ-, ανέφερε πως οι μαθητές της έδωσαν λύσεις σε πραγματικά προβλήματα της ρομποτικής τεχνολογίας, ενώ αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν και θέλουν να ασχοληθούν και στο μέλλον με το αντικείμενο.«Η ρομποτική πρέπει να προωθηθεί στα σχολεία, καθώς συνδυάζει το παιχνίδι με τη μάθηση και τη θεωρία με την πράξη, καθώς τα παιδιά βλέπουν άμεσα τα αποτελέσματα αυτού που μαθαίνουν. Αυτό που θέλουμε τώρα είναι να εμπλουτίσουμε τον εξοπλισμό μας, να κάνουμε μία πιο πλούσια κατασκευή και στη συνέχεια θα σκεφτούμε να κάνουμε κάτι πιο έξυπνο και πιο πρωτότυπο», είπε χαρακτηριστικά η κυρία Ταλαχούρη.
Σημειώνεται ότι στην ίδια ημερίδα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση και η παρουσίαση του έργου του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Μαγνησίας με θέμα «Έξυπνο σπίτι: έλεγχος ηλεκτρικών συσκευών και φωτισμού από απόσταση με σκοπό την οικονομία ρεύματος».
Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή