Φλώρος για δηλώσεις Τραμπ: Οι νέες εδαφικές διεκδικήσεις και ο κίνδυνος γενικευμένης σύρραξης
Μιλώντας στον ΑΝΤ1
"Βρισκόμαστε ενώπιον της προετοιμασίας διεξαγωγής ενός οιωνεί Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου και ότι ανοίγουν και άλλοι ανταγωνισμοί των ΗΠΑ εκτός του ήδη υπαρκτού με την Κίνα", είπε ο κ. Φλώρος
O Επίτιμος Αρχηγός του ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος, μιλώντας στον ΑΝΤ1, σχολίασε τις τελευταίες κινήσεις του Ντόναλντ Τραμπ να θέσει ζήτημα προσάρτησης περιοχών του πλανήτη στις Ηνωμένες Πολιτείες και επαναχάραξης των συνόρων
Ο κ. Φλώρος ανέφερε ανοιχτά ότι βρισκόμαστε ενώπιον της προετοιμασίς διεξαγωγής ενός οιωνεί Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τόνισε ότι το κύριο μέτωπο ανταγωνισμού των ΗΠΑ μέχρι στιγμής ήταν η Κίνα, τώρα όμως ανοίγουν και άλλες εδαφικές διεκδικήσεις.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το πρώτο κύριο διακύβευμα μιας τέτοιας σύγκρουσης είναι ο θαλάσσιος διάδρομος μεταξύ Βεριγγείου Πορθμού και Θάλασσας του Μπέρινγκ, πρακτικά το σημείο ένωσης του Ατλαντικού Ωκεανού με τον Ειρηνικό, ένας διάδρομος ο οποίος ήταν κλειστός, τώρα όμως άνοιξε λόγω της κλιματικής κρίσης και στον οποίο τελευταία σημειώνεται αύξηση της ναυσιπλοΐας κατά 25%, με την Ρωσία να αποκομίζει υψηλά τέλη και την Κίνα να την υποστηρίζει, θέλοντας να ανοίξει τον “Παγωμένο Δρόμο του Μεταξιού”.
Όπως υπογράμμισε, το δεύτερο διακύβευμα τέτοιων ανταγωνισμών είναι το υπέδαφος του Αρκτικου Πόλου.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d6wvb4hqe77d)
Ο κ. Φλώρος ανέφερε ανοιχτά ότι βρισκόμαστε ενώπιον της προετοιμασίς διεξαγωγής ενός οιωνεί Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τόνισε ότι το κύριο μέτωπο ανταγωνισμού των ΗΠΑ μέχρι στιγμής ήταν η Κίνα, τώρα όμως ανοίγουν και άλλες εδαφικές διεκδικήσεις.
Φλώρος: Ο θαλάσσιος διάδρομος μεταξύ Βεριγγείου Πορθμού και Θάλασσας του Μπέρινγκ
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το πρώτο κύριο διακύβευμα μιας τέτοιας σύγκρουσης είναι ο θαλάσσιος διάδρομος μεταξύ Βεριγγείου Πορθμού και Θάλασσας του Μπέρινγκ, πρακτικά το σημείο ένωσης του Ατλαντικού Ωκεανού με τον Ειρηνικό, ένας διάδρομος ο οποίος ήταν κλειστός, τώρα όμως άνοιξε λόγω της κλιματικής κρίσης και στον οποίο τελευταία σημειώνεται αύξηση της ναυσιπλοΐας κατά 25%, με την Ρωσία να αποκομίζει υψηλά τέλη και την Κίνα να την υποστηρίζει, θέλοντας να ανοίξει τον “Παγωμένο Δρόμο του Μεταξιού”.Όπως υπογράμμισε, το δεύτερο διακύβευμα τέτοιων ανταγωνισμών είναι το υπέδαφος του Αρκτικου Πόλου.