Κρήτη: Όλα τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο - "Καθοριστικό το 2025 για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ"
Μελέτη της Περιφέρειας Κρήτης
Μελέτη της Περιφέρειας Κρήτης υποδεικνύει τα επικίνδυνα σημεία σε κάθε νομό
Δεκάδες είναι τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο της Κρήτης τόσο στον ΒΟΑΚ και τους κάθετους άξονες, όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του νησιού.
*Διαβάστε ακόμα: Κρήτη: "Σαρώνει" στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών - Ανάμεσα στους 10 δημοφιλέστερους προορισμούς για διακοπές
Με βάση μελέτη της Περιφέρειας Κρήτης που υποδεικνύει τα επικίνδυνα σημεία, στην περιφερειακή ενότητα του Λασιθίου είναι ο κόμβος της Παχιάς Άμμου, αλλά και το οδικό δίκτυο από το Καβούσι μέχρι και τη Σητεία.
Στην περιφερειακή ενότητα του Ηρακλείου, επικίνδυνο θεωρείται το οδικό δίκτυο από τα Λινοπεράματα μέχρι και τα σύνορα με το Ρέθυμνο.
Επίσης, επικίνδυνος είναι ο δρόμος προς το Σκαλάνι, αλλά και τα πρώτα χιλιόμετρα του κάθετου άξονα προς Μεσαρά.
Στο Ρέθυμνο, επικίνδυνος θεωρείται ο κόμβος Περάματος-Πανόρμου, η ευθεία στο Σφακάκι, αλλά και το κομμάτι του ΒΟΑΚ μέχρι τα Χανιά, ενώ στη δυτικότερη περιφερειακή ενότητα της Κρήτης, το όδικο δίκτυο από τις Καλύβες μέχρι και την Κίσσαμο είναι το κομμάτι που έχει δώσει και τις περισσότερες τραγωδίες.
Όπως αποκάλυψε στην εκπομπή ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ στην ΚΡΗΤΗ TV ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Νίκος Σκουλάς, ήδη είναι σε εξέλιξη μια σειρά από εργολαβίες που στοχεύουν σε αποκατάσταση της ποιότητας του οδικού δικτύου, αλλά και του φωτισμού.
Μάλιστα, τα περισσότερα από αυτά τα έργα, με βάση τις μελέτες, έχουν ως χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ημερομηνίες μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
Το 2025 αναμένεται να είναι καθοριστικό για την υλοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, τους πρώτους μήνες του 2025 προγραμματίζεται η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για το τμήμα "Χανιά - Ηράκλειο".
Όπως επανέλαβε και ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Σκούλας, το τμήμα "Χερσόνησος – Νεάπολη" βρίσκεται σε φάση υλοποίησης, με την έναρξη εργασιών στη σήραγγα Σ2 και την πρόοδο σε οριστικές μελέτες οδοποιίας και υδραυλικών έργων. Μέχρι σήμερα, έχουν απορροφήσει 27 εκατομμύρια ευρώ από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Πάρα τις καθυστερήσεις λόγω απαλλοτριώσεων και γραφειοκρατικών εμποδίων, το 2025 θεωρείται κομβικό για την προώθηση των έργων του ΒΟΑΚ, με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Κρήτη.
*Πηγή: neakriti.gr
*Διαβάστε ακόμα: Κρήτη: "Σαρώνει" στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών - Ανάμεσα στους 10 δημοφιλέστερους προορισμούς για διακοπές
Με βάση μελέτη της Περιφέρειας Κρήτης που υποδεικνύει τα επικίνδυνα σημεία, στην περιφερειακή ενότητα του Λασιθίου είναι ο κόμβος της Παχιάς Άμμου, αλλά και το οδικό δίκτυο από το Καβούσι μέχρι και τη Σητεία.
Στην περιφερειακή ενότητα του Ηρακλείου, επικίνδυνο θεωρείται το οδικό δίκτυο από τα Λινοπεράματα μέχρι και τα σύνορα με το Ρέθυμνο.
Επίσης, επικίνδυνος είναι ο δρόμος προς το Σκαλάνι, αλλά και τα πρώτα χιλιόμετρα του κάθετου άξονα προς Μεσαρά.
Στο Ρέθυμνο, επικίνδυνος θεωρείται ο κόμβος Περάματος-Πανόρμου, η ευθεία στο Σφακάκι, αλλά και το κομμάτι του ΒΟΑΚ μέχρι τα Χανιά, ενώ στη δυτικότερη περιφερειακή ενότητα της Κρήτης, το όδικο δίκτυο από τις Καλύβες μέχρι και την Κίσσαμο είναι το κομμάτι που έχει δώσει και τις περισσότερες τραγωδίες.
Κρήτη: Σε εξέλιξη εργολαβίες που στοχεύουν σε αποκατάσταση της ποιότητας του οδικού δικτύου - Καθοριστικό το 2025 για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ
Όπως αποκάλυψε στην εκπομπή ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ στην ΚΡΗΤΗ TV ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Νίκος Σκουλάς, ήδη είναι σε εξέλιξη μια σειρά από εργολαβίες που στοχεύουν σε αποκατάσταση της ποιότητας του οδικού δικτύου, αλλά και του φωτισμού.Μάλιστα, τα περισσότερα από αυτά τα έργα, με βάση τις μελέτες, έχουν ως χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ημερομηνίες μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
Το 2025 αναμένεται να είναι καθοριστικό για την υλοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, τους πρώτους μήνες του 2025 προγραμματίζεται η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για το τμήμα "Χανιά - Ηράκλειο".
Όπως επανέλαβε και ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Σκούλας, το τμήμα "Χερσόνησος – Νεάπολη" βρίσκεται σε φάση υλοποίησης, με την έναρξη εργασιών στη σήραγγα Σ2 και την πρόοδο σε οριστικές μελέτες οδοποιίας και υδραυλικών έργων. Μέχρι σήμερα, έχουν απορροφήσει 27 εκατομμύρια ευρώ από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Πάρα τις καθυστερήσεις λόγω απαλλοτριώσεων και γραφειοκρατικών εμποδίων, το 2025 θεωρείται κομβικό για την προώθηση των έργων του ΒΟΑΚ, με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Κρήτη.
*Πηγή: neakriti.gr