Προειδοποιητική στάση εργασίας από τις 9 το πρωί έως τις 3 μετά το μεσημέρι και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών πραγματοποιεί το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) για το σχέδιο νόμου που αφορά τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Εκατοντάδες οδηγοί ταξί κατευθύνονται με τα οχήματά τους από το σημείο συγκέντρωσης επί της Σπύρου Πάτση στο υπουργείο Μεταφορών ζητώντας ελεύθερη διέλευση από τις λεωφορειολωρίδες.


Λόγω της συγκέντρωσης έχουν προκληθεί καθυστερήσεις στους δρόμους. Δείτε την κίνηση ΕΔΩ. 


Δείτε εικόνες από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των οδηγών ταξί


taxi_sugkentrosi__5_
taxi_sugkentrosi__10_
taxi_sugkentrosi__11_
taxi_sugkentrosi__12_
taxi_sugkentrosi__13_
taxi_sugkentrosi__2_
taxi_sugkentrosi__3_
taxi_sugkentrosi__4_


Απεργία ταξί: Τι ζητεί το ΣΑΤΑ 

Με ομόφωνη απόφαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδικάτου αποφάσισε την κλιμάκωση των προσπαθειών για την χρήση των λεωφορειολωρίδων τουλάχιστον από τα έμφορτα Ταξί.

Το ΣΑΤΑ εισηγείται την διαμόρφωση αυτοτελούς άρθρου στον ΚΟΚ που θα αναφέρει τα εξής:

Στη λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και απαγορεύεται η στάθμευση των: α. Δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β. Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, αστικά κ.λπ.) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά κ.λπ.) ε. Δίτροχων Οχημάτων στ. Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ. Απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε οχήματος Ε.Ι.Χ, ημιφορτηγών ή φορτηγών.»

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, μόλις 1 στα 12 οχήματα που χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες μήκους 52 χλμ. στην Αττική είναι λεωφορείο. Η προσθήκη των ταξί στις λεωφορειολωρίδες θα συμβάλει ουσιαστικά στην αύξηση της αποδοτικότητας της βιώσιμης μετακίνησης.


Αναλυτικότερα τα αναμενόμενα οφέλη είναι:
  • Βελτίωση της Μέσης Ταχύτητας των Αστικών Λεωφορείων: Με την αυστηρή τήρηση της χρήσης της λεωφορειολωρίδας, τα λεωφορεία θα κινούνται απρόσκοπτα.
  • Αύξηση της Ελκυστικότητας Χρήσης Ταξί: Διευκολύνοντας την κίνηση των ταξί, μειώνεται ο χρόνος μεταφοράς επιβατών, καθιστώντας την υπηρεσία πιο αποδοτική και ελκυστική.
  • Μείωση Τροχαίων Ατυχημάτων: Τα ταξί θα μπορούν να επιβιβάζουν και να αποβιβάζουν επιβάτες χωρίς την ανάγκη απότομης εισόδου ή εξόδου από τη λεωφορειολωρίδα.
  • Αποσυμφόρηση των Λωρίδων Κυκλοφορίας: Τα ταξί δεν θα χρειάζεται να εναλλάσσουν λωρίδες, βελτιώνοντας τη ροή της κυκλοφορίας.