Προαστιακός: Νέο τρομακτικό περιστατικό στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Κιάτο - Γέμισε καπνούς το δεύτερο βαγόνι
Τρόμος για τους επιβάτες
"Αρμόδια για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train", επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης
![proastiakos_hellenic_train](https://s.parapolitika.gr/images/1130x667/jpg/files/2024-10-15/proastiakos_hellenic_train.jpg)
Άλλο ένα τρομακτικό περιστατικό σε δρομολόγιο του Προαστιακού, με ένα βαγόνι να γεμίζει καπνούς, σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ να επιβεβαιώνει όσα συνέβησαν σε δρομολόγιο από Αθήνα προς Κιάτο.
Όπως είπε ο Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, το περιστατικό σημειώθηκε στις 6:51 το πρωί της Παρασκευής 7/02 στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302.
*Διαβάστε ακόμα: Τέμπη: Το πόρισμα δείχνει πολλούς υπευθύνους - Τα ''Παραπολιτικά'' παρουσιάζουν τους βασικούς άξονες των αποτελεσμάτων από την έκθεση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
«Κατά την αναφορά του συμβάντος, παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια, πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο», περιέγραψε ο κ. Τερεζάκης.
Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, «αρμόδια για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train».
Στο πλαίσιο αυτό, σημείωσε ότι «είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν, δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει».
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d7olvfdw7hxd)
Όπως είπε ο Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, το περιστατικό σημειώθηκε στις 6:51 το πρωί της Παρασκευής 7/02 στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302.
*Διαβάστε ακόμα: Τέμπη: Το πόρισμα δείχνει πολλούς υπευθύνους - Τα ''Παραπολιτικά'' παρουσιάζουν τους βασικούς άξονες των αποτελεσμάτων από την έκθεση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Προαστιακός: Παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι
«Κατά την αναφορά του συμβάντος, παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια, πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο», περιέγραψε ο κ. Τερεζάκης.Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, «αρμόδια για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train».
Στο πλαίσιο αυτό, σημείωσε ότι «είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν, δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει».