Κατσαδιώτης στα Παραπολιτικά 90,1 για βανδαλισμούς στην Εθνική Πινακοθήκη: Δέχομαι απειλές - Πού βρήκαν αυτό το "περίσσευμα αγάπης" οι άνθρωποι των εκκλησιών
Αποσπάσματα από τη συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1
Αναφερόμενος στους βανδαλισμούς των έργων του στην Εθνική Πινακοθήκη, είπε πως ο βουλευτής της «Νίκης» «δεν έχει κανένα σεβασμό ως προς τον πολιτισμό»

Για το επεισόδιο με τους βανδαλισμούς των έργων του στην Εθνική Πινακοθήκη μίλησε ο εικαστικός, κος Χριστόφορος Κατσαδιώτης, στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή.
*Διαβάστε ακόμα: Χριστόφορος Κατσαδιώτης: Ο βραβευμένος καλλιτέχνης πίσω από τα “επίμαχα” έργα που βανδάλισε ο βουλευτής της Νίκης
Μεταξύ άλλων, τόνισε αναφερόμενος στην πράξη του βουλευτή της Νίκης, Νίκο Παπαδόπουλο, πως «δεν έχει κανένα σεβασμό ως προς τον πολιτισμό και δεν γνωρίζει τι πάει να πει εικαστική τέχνη διότι η λέξη εικαστικό έρχεται από τη λέξη εικάζω που σημαίνει νομίζω άρα ο καλλιτέχνης έρχεται για να θέσει τη δικιά του άποψη χωρίς να υποχρεώνει κανέναν να έρθει να δει αυτό που κάνει».
Ο κ. Κατσαδιώτης συνέχισε λέγοντας πως «η παραμόρφωση στην θρησκευτική τέχνη ξεκινάει από το 1500 στη Βαρκελώνη από την καταλανική ζωγραφική και βλέπουμε παραμορφωμένες εικόνες του Χριστού και της Παναγίας. Γιατί είμαι σε αυτή την έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη και τα έργα μου πρέπει να συνομιλήσουνε με τα έργα του Γκόγια; Γιατί έχουμε ένα κοινό στοιχείο, το στοιχείο του γκροτέσκο και της παραμόρφωσης».
Και πρόσθεσε: «Δέχομαι πολύ μεγάλες απειλές από πάρα πολύ κόσμο και αναρωτιέμαι όλοι αυτοί οι άνθρωποι των εκκλησιών που βρήκαν αυτό το «περίσσευμα αγάπης» που εκφράζουν».
Δήλωσε, δε, πως «η έκθεση θα συνεχιστεί και θα παραμείνουν κάτω στο δάπεδο τα συντρίμμια της έκθεσης ως τόπος εγκλήματος επί της δημοκρατίας μέχρι το Σεπτέμβριο».
*Διαβάστε ακόμα: Χριστόφορος Κατσαδιώτης: Ο βραβευμένος καλλιτέχνης πίσω από τα “επίμαχα” έργα που βανδάλισε ο βουλευτής της Νίκης
Μεταξύ άλλων, τόνισε αναφερόμενος στην πράξη του βουλευτή της Νίκης, Νίκο Παπαδόπουλο, πως «δεν έχει κανένα σεβασμό ως προς τον πολιτισμό και δεν γνωρίζει τι πάει να πει εικαστική τέχνη διότι η λέξη εικαστικό έρχεται από τη λέξη εικάζω που σημαίνει νομίζω άρα ο καλλιτέχνης έρχεται για να θέσει τη δικιά του άποψη χωρίς να υποχρεώνει κανέναν να έρθει να δει αυτό που κάνει».
Ο κ. Κατσαδιώτης συνέχισε λέγοντας πως «η παραμόρφωση στην θρησκευτική τέχνη ξεκινάει από το 1500 στη Βαρκελώνη από την καταλανική ζωγραφική και βλέπουμε παραμορφωμένες εικόνες του Χριστού και της Παναγίας. Γιατί είμαι σε αυτή την έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη και τα έργα μου πρέπει να συνομιλήσουνε με τα έργα του Γκόγια; Γιατί έχουμε ένα κοινό στοιχείο, το στοιχείο του γκροτέσκο και της παραμόρφωσης».
Και πρόσθεσε: «Δέχομαι πολύ μεγάλες απειλές από πάρα πολύ κόσμο και αναρωτιέμαι όλοι αυτοί οι άνθρωποι των εκκλησιών που βρήκαν αυτό το «περίσσευμα αγάπης» που εκφράζουν».
Δήλωσε, δε, πως «η έκθεση θα συνεχιστεί και θα παραμείνουν κάτω στο δάπεδο τα συντρίμμια της έκθεσης ως τόπος εγκλήματος επί της δημοκρατίας μέχρι το Σεπτέμβριο».