Νομοσχέδιο για τον σιδηρόδομο: Συγχώνευση ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης και point system για εργαζόμενους - Όλες οι αλλαγές στα τρένα
Τι θα προβλέπει
Στα πρότυπα του μοντέλου ΔΕΗ στην εξυγίανση, και στην πρόσληψη προσωπικού από την αγορά με "light" ΑΣΕΠ στοχεύει η κυβέρνηση να είναι η επόμενη ημέρα για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους

Στα πρότυπα του μοντέλου ΔΕΗ στην εξυγίανση, και στην πρόσληψη προσωπικού από την αγορά με «light» ΑΣΕΠ στοχεύει η κυβέρνηση να είναι η επόμενη ημέρα για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Το Live News στο Mega αποκάλυψε το νομοσχέδιο για τα τρένα, το οποίο θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα 28 Απριλίου.
Επιπλέον, θα υπάρξει ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), καθώς και ψηφιακή καταγραφή ενεργειών και παραβάσεων.
Επίσης, θα μπει το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών ETCS, ενώ πριν το καλοκαίρι, θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο σύστημα εντοπισμού τρένων με ακρίβεια 5 εκατοστών που θα το «βλέπουν» όλοι.
Επιπροσθέτως, θα δημιουργηθεί ένα υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης με προσομοιωτές για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς.
Ενώ θα υπάρξει ένα point system για εργαζόμενους, όπου στο πρώτο σφάλμα, θα γίνεται απομάκρυνση από τη θέση και επανεκπαίδευση, στο δεύτερο σφάλμα, αυστηρή προειδοποίηση και επανάληψη αυστηρότερης επανεκπαίδευσης ενώ στο τρίτο σφάλμα απόλυση.
Ακόμη, θα υπάρξει ένα νέο μοντέλο αξιολόγησης προσωπικού σε συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία.
Όλα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2027.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-d9ftj2b87bll)
Η δημοσιογράφος, Χριστίνα Κοραή είπε πως όλοι οι εργαζόμενοι που ακούγονταν στις συνομιλίες που αποδείκνυαν το χάος που υπάρχει στον σιδηρόδρομο, αναμένεται να απομακρυνθούν από τις θέσεις τους.
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο τη Δευτέρα και μέσα στον Μάιο αναμένεται να ψηφιστεί.
Νομοσχέδιο για τον σιδηρόδομο: Οι αλλαγές στα τρένα που θα ανακοινωθούν στο Υπουργικό
Ανάμεσα στις ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών για να διασφαλιστεί ότι τα τρένα θα είναι ασφαλή, το Live News αποκαλύπτει ότι θα προβλέπεται, επιπλέον, η συγχώνευση ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ κάτω από την εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», ενώ θα υπάρχει ξένος στρατηγικός επενδυτής με διακρατική συμφωνία.Επιπλέον, θα υπάρξει ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), καθώς και ψηφιακή καταγραφή ενεργειών και παραβάσεων.
Επίσης, θα μπει το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών ETCS, ενώ πριν το καλοκαίρι, θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο σύστημα εντοπισμού τρένων με ακρίβεια 5 εκατοστών που θα το «βλέπουν» όλοι.
Επιπροσθέτως, θα δημιουργηθεί ένα υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης με προσομοιωτές για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς.
Ενώ θα υπάρξει ένα point system για εργαζόμενους, όπου στο πρώτο σφάλμα, θα γίνεται απομάκρυνση από τη θέση και επανεκπαίδευση, στο δεύτερο σφάλμα, αυστηρή προειδοποίηση και επανάληψη αυστηρότερης επανεκπαίδευσης ενώ στο τρίτο σφάλμα απόλυση.
Ακόμη, θα υπάρξει ένα νέο μοντέλο αξιολόγησης προσωπικού σε συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία.
Όλα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2027.
Η δημοσιογράφος, Χριστίνα Κοραή είπε πως όλοι οι εργαζόμενοι που ακούγονταν στις συνομιλίες που αποδείκνυαν το χάος που υπάρχει στον σιδηρόδρομο, αναμένεται να απομακρυνθούν από τις θέσεις τους.
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο τη Δευτέρα και μέσα στον Μάιο αναμένεται να ψηφιστεί.