Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Ηλεκτρονικά η υποβολή των αιτήσεων
Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-2-2017 έως 28-2-2017
Τις εγκυκλίους του για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβαθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-17 που απο εφέτος θα γίνεται «ηλεκτρονικά» απο τους ίδιους και στα κομπιούτερ τους, έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.
Όπως είναι γνωστό, οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-2-2017 έως 28-2-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων του υπουργείου (https://teachers.minedu.gov.gr), ενω η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ από μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Με ευθύνη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης της χώρας, οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι τοποθετημένοι σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση τοποθέτησης. Αίτηση υποβάλλουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει πλήρες έτος στην περιοχή οργανικής τους θέσης, ως εκ τούτου υποβάλλουν αίτηση και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί σχολικού έτους 2016-2017 (με αναδρομικό ή μη διορισμό).