Κοινοπραξία Νέα Οδός: Τι «οδήγησε» στο μποτιλιάρισμα στην Ιόνια Οδό
Εκφράζει τη λύπη της για την ταλαιπωρία
Σε έναν συνδυασμό γεγονότων που είχαν να κάνουν με τη μαζική επιστροφή των ταξιδιωτών, τις κακές καιρικές συνθήκες και το τροχαίο ατύχημα που συνέβη εντός της σήραγγας της Κλόκοβας και εκφράζει τη λύπη της για την ταλαιπωρία αποδίδει η κοινοπραξία Νέα Οδός το "μποτιλιάρισμα" που δημιουργήθηκε στην Ιονία Οδό κατά την επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής:
"Τη Δευτέρα του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.
Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.
Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους.
Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα, δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.
Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.
Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου".