Πανελλαδικές 2017: «Σφαγή» στα Μαθηματικά
Χαμηλές βαθμολογίες και πτώση βάσεων σε πολυτεχνικές και οικονομικές σχολές οδηγεί το «άλυτο» θέμα
Σύμφωνα με τους μαθηματικούς, «ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων, παρότι σε κάποια ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα ενώ οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν πολύ καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων».
Πιο συγκεκριμένα, ένα από τα θέματα χρειαζόταν υπερβολικά πολλές πράξεις για να λυθεί, αναντίστοιχες του χρόνου που δόθηκε. Παράλληλα, τα πρώτα ερωτήματα είχαν πολύ δύσκολα ερωτήματα, ενώ τα επόμενα πιο εύκολα, σε αντίθεση με τη λογική συνέχεια στη διαβάθμιση δυσκολίας που θα περίμενε κανείς, όπως γράφει η Μάρνυ Παπαματθαίου στην Ελευθερία του Τύπου.
Μαθηματικοί εκτιμούν ότι θα δοθεί τελικά οδηγία προς τα βαθμολογικά κέντρα για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το μεγάλο ποσοστό γραπτών «κάτω από τη βάση» που αναμένεται να συγκεντρωθούν.