«Σε όποιο τρένο χαλάει ο κλιματισμός η βλάβη δεν μπορεί να διορθωθεί»
Ο πρόεδρος εργαζομένων στον ΗΣΑΠ Λευτέρης Ρενιέρης, μίλησε στα Παραπολιτικά 90.1 και στην εκπομπή «Σεμνά και ταπεινά» με τους δημοσιογράφους Γιώργο Κακούση και Δημήτρη Πετρόπουλο.
Με αφορμή τα προβλήματα στον κλιματισμό στα μέσα σταθερής τροχιάς, ο Λ.Ρενιέρης δήλωσε:
«Όσον αφορά το αεροδρομιακό κομμάτι κάποια προβλήματα που υπήρχαν λυθήκαν και σήμερα μπορούμε να πούμε ότι στο σύνολό τους τα τρένα μας θα είναι με κλιματισμό.
»Όσον αφορά για την κλασική διαδρομή Πειραιά – Κηφισιά εκεί υπάρχουν κάποια προβλήματα τα οποία χρονίζουν εδώ και 4-5 χρόνια σχετικά με την συντήρηση των κλιματιστικών των συρμών και αυτό οφείλεται κυρίως στον τρόπο προμήθειας του έργου τότε των κλιματιστικών γιατί η ανάδοχος εταιρεία τότε που εγκατέστησε τα συστήματα αυτά κράτησε για λογαριασμό της τα λογισμικά της συστήματα με αποτέλεσμα οι δικοί μας τεχνίτες σήμερα να μην μπορούν να παρέμβουν σε όλα τα κομμάτια της συντήρησης των μηχανημάτων αυτών.
»Το κόστος συντήρησης αυτών των μηχανημάτων που ζητάει αυτή η εταιρεία είναι πάρα πολύ υψηλό, κοστίζει πάνω από 50-60 χιλιάδες. Το ακριβές ποσό της συντήρησης δεν το γνωρίζω πάντως είναι αρκετά υψηλό για τη δουλειά που πρέπει να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι.
»Βέβαια δεν μπορεί να πει κανείς οτι τα τρένα αυτή τη στιγμή είναι χωρίς κλιματισμό στο σύνολο τους, το ποσοστό των βαγονιών που δεν κλιματίζεται είναι περίπου στο 10% με 20%. Το ζήτημα είναι ότι οποιοδήποτε τρένο παθαίνει βλάβη δεν μπορεί να επισκευαστεί και μένει χωρίς κλιματισμό».
Ο κ. Ρενιέρης τόνισε: «Δεν νοείται στην σημερινή εποχή να έχουμε τέτοιες τριτοκοσμικές καταστάσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προφανώς κάτι πρέπει να γίνει. Ελπίζω ότι θα βρεθεί κάποια λύση τις επόμενες ημέρες, τουλάχιστον για το υπόλοιπο του καλοκαιριού, να αρχίσουν να συντηρούνται τα τρένα αυτά που έχουνε πρόβλημα κατά προτεραιότητα για να μπορέσουμε να έχουμε το υπόλοιπο καλοκαίρι τουλάχιστον δροσιά μέσα στο τρένο».