Νοσοκομείο Ρόδου: Κινείται νομικά εναντίον του Βρετανού τουρίστα
Τι δηλώνουν στο parapolitika.gr η Διοικήτρια του Νοσοκομείου και ο Διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής
Νομικά εναντίον του Βρετανού, που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Ρόδου, αναμένεται να κινηθεί η διοίκηση του Νοσηλευτικού Ιδρύματος, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η διοικήτρια του, Κατερίνα Χατζηστρατή, με αφορμή τις καταγγελίες σε ξένα ΜΜΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η σύζυγος Βρετανού τουρίστα και ο ίδιος καταγγέλλουν στα βρετανικά μέσα τις άθλιες συνθήκες στο νοσοκομείο Ρόδου, όταν ο άνδρας πήγε για να χειρουργηθεί.
Η Διοικήτρια του Νοσοκομείου Κατερίνα Χατζηστρατή, μιλώντας στο parapolitika.gr, δήλωσε ότι «θα κινηθούμε εναντίον του Βρετανού τουρίστα, διεκδικώντας μεγάλη αποζημίωση», ενώ κάνει λόγο «για μεγάλη δυσφήμηση που έκανε τόσο για το Νοσοκομείο, όσο και για τον τόπο».
Στο parapolitika.gr μίλησε και ο Διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου, Δημήτρης Μακρής.
«Ο συγκεκριμένος ασθενής εισήχθη αρχικώς στην Ορθοπεδική Κλινική μετά από πτώση και έφερε συντριπτικό κάταγμα του πρώτου οσφυϊκού σπονδύλου με πίεση του νωτιαίου μυελού» δηλώνει ο κ. Μακρής και προσθέτει:
«Ο έλεγχος με μαγνητική τομογραφία επιβεβαίωσε τη βαρύτητα της βλάβης, θέτοντας ένδειξη για άμεση χειρουργική επέμβαση. Ο ασθενής καθυστέρησε την επέμβαση αρνούμενος να χειρουργηθεί στη Ρόδο και ζητώντας στην πατρίδα του, τη Μεγάλη Βρετανία».
Όπως αναφέρει στη συνέχεια ο κ. Μακρής «μετά από εκτεταμένες διαβουλεύσεις με την Ασφαλιστική του, η οποία αρνήθηκε τη μεταφορά του, δέχτηκε να χειρουργηθεί στη Ρόδο» συμπληρώνοντας ότι «κατόπιν αυτού μεταφέρθηκε στη Νευροχειρουργική Κλινική στις 29 Ιουνίυ, και παρότι ήταν υπό αντιπηκτική αγωγή, χειρουργήθηκε στις 30 Ιουνίου, νωρίτερα από ότι θα έπρεπε λόγω της αγωγής που ακολουθούσε, με πολύ επιτιυχή αποτελέσματα»
Ο ασθενής, σύμφωνα με τα όσα δηλώνει ο διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής «κινητοποιήθηκε μετά από δύο ημέρες και αυτή τη στιγμή είναι αρτιμελής και μπορεί να βαδίζει, χωρίς κίνδυνο για την υγειά του και την αρτιμέλειά του».
Σύμφωνα με τον κ. Μακρή, «ο ασθενής δεν εξέφρασε κανένα παράπονο και οι καταγγελίες του αποτέλεσαν μεγάλη έκπληξη στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου», υπογραμμίζοντας «ότι η αντιμετώπισή του ήταν η καλύτερη και ταχύτερη δυνατή, τόσο ιατρικώς όσο και νοσηλευτικώς, και το αποτέλεσμα αποδεικνύει τα παραπάνω».
Την ίδια στιγμή για προσπάθεια διεκδίκησης αποζημίωσης από την ασφαλιστική του εταιρία, μέσα από τη δυσφήμηση του Νοσοκομείου, έκανε λόγο στην ΕΡΤ Ρόδου, ο Διευθυντής της Ορθοπαιδικής Κλινικής, Μιχάλης Σοκορέλος.
«Η ασφαλιστική του εταιρία, είπε, λόγω του υψηλού κόστους, τόσο της μεταφοράς του από τη Ρόδο στην Αγγλία, όσο και της επέμβασης, αρνήθηκε να τον εξυπηρετήσει, ζητώντας από εμάς να το κάνουμε. Και το κάναμε, παρ’ ότι ήταν μια δύσκολη επέμβαση, δωρεάν».
Σημειώνεται ότι η μεταφορά του ασθενή από τη Ρόδο στην Αγγλία θα κόστιζε περί τις 50.000 ευρώ, ενώ η επέμβαση πολλές χιλιάδες λίρες.
«Ευτυχώς που βρέθηκε η Ελλάδα και τον χειρούργησε δωρεάν, υποστήριξε, κάτι που δεν έκαναν οι συμπατριώτες του».
Ο Διευθυντής της Ορθοπαιδικής Κλινικής, ανέφερε ότι πριν την επέμβαση, ο ασθενής έπρεπε να τρώει πολύ ελαφρά, διότι όλες οι κακώσεις της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης, δημιουργούν πάρεση (παροδική παράλυση) του εντέρου.
«Μέχρι να βεβαιωθούμε, τόνισε, ότι τα έντερα έχουν επανέλθει, ο ασθενής έπρεπε να τρώει πολύ ελαφρά».
Πρόσθεσε ότι ο Βρετανός ήταν διεγερτικός, λόγω πιθανού χρόνιου προβλήματος αλκοολισμού και καθόλου συνεργάσιμος.
«Έβριζε συνεχώς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, έβριζε την Ελλάδα και τους Έλληνες και έβγαζε συνεχώς τον καθετήρα» .
Ανακοίνωση της Διοίκησης και Ιατρικού Προσωπικού του ΓΝΡ για τις «καταγγελίες» Βρετανού τουρίστα
Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γ. Ν. Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του.
Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική. Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής.
Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιο του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς. Άλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων.
Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.
Καθώς οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή.
Εκ μέρους της Διοίκησης, του Ιατρικού Προσωπικού και του συνόλου των Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου