Κορκίδης: Ο καταναλωτής δεν επιθυμεί να βγει στην αγορά τις Κυριακές»
Τι δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας
«Η κίνηση στην αγορά τη θεσμοθετημένη πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, για όσα εμπορικά καταστήματα άνοιξαν, όχι μόνο δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αλλά μάλλον ήταν πολύ κοντά σε μία κακή καθημερινή». Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης για την λειτουργία των καταστημάτων, σήμερα, Κυριακή.
Ο κ. Κορκίδης σημείωσε ότι από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει ότι ο τζίρος μίας εμπορικής επιχείρησης-ανεξαρτήτως μεγέθους- δεν ήταν αρκετός, για να καλύψει τα έξοδά της. «Όμως, όλα τα ακριβή στοιχεία θα τα μάθουμε μετά το τέλος των εκπτώσεων, μαζί με τον συνολικό φετινό καλοκαιρινό τζίρο και μετά από αναλυτική έρευνα που θα κάνει η ΕΣΕΕ σε όλη την Ελλάδα» σημείωσε ο πρόεδρος.
Αναφερόμενος στην απεργία των εμποροϋπαλλήλων ο κ. Κορκίδης ανέφερε: «το δικαίωμα της απεργίας των εμποροϋπαλλήλων, είναι γνωστό ότι το σέβομαι απόλυτα. Ωστόσο, σέβομαι απολύτως και την απόφαση όσων εμπόρων, αποφάσισαν να ανοίξουν αυτή τη μία Κυριακή του καλοκαιριού, αφού η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων είναι συνήθως η πιο δραστήρια εισπρακτικά για όλους. Η ΕΣΕΕ για τη λειτουργία της συγκεκριμένης Κυριακής σύμφωνα με το νόμο που θέλουμε να διατηρήσουμε, κράτησε μία ουδέτερη στάση, ώστε να καταγραφεί χωρίς αντίδραση, το αποτέλεσμα της προτίμησης των καταναλωτών, το ποσοστό ανοικτών και κλειστών καταστημάτων, η επισκεψιμότητα στα αστικά εμπορικά κέντρα, αλλά και ο τζίρος της ημέρας».
«Δυστυχώς, από ότι φάνηκε», είπε ο κ. Κορκίδης, «το αποτέλεσμα για τη πλειονότητα της αγοράς ήταν απογοητευτικό, κάτι που δείχνει αφενός αδυναμία κατανάλωσης και αφετέρου απαξίωση της ιδέας του ανοίγματος τις Κυριακές. Συνολικά μέχρι σήμερα, μόνο από τις αγορές των νησιών μας και άλλους τουριστικούς προορισμούς, υπάρχουν θετικά μηνύματα αυξημένης κίνησης κυρίως από την εισαγόμενη τουριστική κατανάλωση. Παρακολουθώντας όμως τη κατάσταση στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι μπορεί η Ελλάδα να επιθυμεί να βγει στις αγορές, αλλά ο Έλληνας καταναλωτής δεν επιθυμεί να βγει στην αγορά τις Κυριακές».