Μόνιμο το πρόβλημα με τα Canadair, γιατί έκλεισε το εργοστάσιο
Ακόμα και να θέλαμε να επισκευάσουμε τα καθηλωμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη αυτό δεν είναι δυνατόν πλέον.
Τις συνθήκες που επικρατούν στη λειτουργία των πτητικών μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος ανέλυσε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, λέγοντας πως δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής των αεροσκαφών που έχουν καθηλωθεί στο έδαφος λόγω βλαβών.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κ. Τόσκας, το μεγαλύτερο μέρος των Canadair που έχει στη διάθεσή της η Ελλάδα είναι του 1973-1974, ενώ τα νεότερα είναι του 2000-2001.
«Εμείς έχουμε 11 του παλαιότερου τύπου CL 215 και πετούν 7 συνήθως και έχουμε και από τα νεότερα CL 415 τρία διαθέσιμα, πετούν τρία από έναν αριθμό 6–7, τα οποία όμως κάποια από αυτά διαχρονικά έχουν πάθει πάρα πολύ σοβαρές βλάβες και δεν ξέρω αν αναστρέφεται η κατάσταση» ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός και συμπλήρωσε πως δεν μπορεί να διορθωθεί η κατάσταση, γιατί το γραμμή παραγωγής του καναδικού εργοστασίου έχει κλείσει.
«Η κατάσταση τόσα χρόνια πράγματι δεν διορθώθηκε, γιατί την εποχή των παχειών αγελάδων θα μπορούσε να αντικατασταθεί ένα μέρος αυτών των αεροσκαφών. Τώρα και να θέλουμε, και να έχουμε τα λεφτά, δεν μπορούμε γιατί η γραμμή παραγωγής του καναδικού εργοστασίου έχει κλείσει. Είναι πρόβλημα για όλες τις χώρες» συμπλήρωσε ο κ. Τόσκας.