ΟΑΣΑ: Δείτε τι ακριβώς χρειάζεται για να βγάλετε ηλεκτρονική κάρτα
Πώς θα γίνει τελικά η διαδικασία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις κάρτες.
Σε μέτρα για να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών, που πρέπει να αντικαταστήσουν έως τα τέλη του μήνα τις περίπου 300 χιλιάδες παλιές τους χάρτινες κάρτες με νέες ηλεκτρονικές, προχωρούν άμεσα οι συγκοινωνιακοί φορείς με εντολή του υπουργού Yποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.
Ειδικότερα, οι κάτοχοι των σημερινών καρτών θα υποβάλουν έναν ανοιχτό φάκελο ο οποίος θα περιέχει:
- μια φωτογραφία τους,
- φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας,
- έγγραφο που αποδεικνύει τον ΑΜΚΑ τους και
- έναν οκταψήφιο κωδικό, ο οποίος είναι απαραίτητος σε περίπτωση που χαθεί η κάρτα.
Στον φάκελο θα αναγράφεται το όνομα και η διεύθυνση των κατόχων.
Οι φάκελοι θα συγκεντρώνονται σε σημεία όπου υπάρχουν τερματικά έκδοσης καρτών και κατά τη διάρκεια της νύχτας εργαζόμενοι του αναδόχου μαζί με υπαλλήλους του ΟΑΣΑ θα εκδίδουν τις νέες ηλεκτρονικές κάρτες.
Στη συνέχεια, οι φάκελοι θα διοχετεύονται στα ΕΛΤΑ τα οποία θα ταχυδρομούν τις νέες κάρτες στους κατόχους τους.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να διευκρινιστεί τι θα γίνει με τις κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο ή δωρεάν μετακίνηση, όπως οι άνεργοι.