ZΑΓΟΡΙ: Κατακτά την ελληνική αγορά και βάζει «πλώρη» για το εξωτερικό
Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συμμετείχε στη διεθνή έκθεση τροφίμων ποτών Αnuga στη Γερμανία
Λέγεται πως η πρώτη μουσική της γης σίγουρα ήταν το νερό… Πηγή ζωής, το νερό βοηθά στη λειτουργία των ζωτικών μας οργάνων και συμβάλλει σημαντικά στη ζωή και την αναπαραγωγή των κυττάρων. Αν αναλογιστούμε ότι τα 2/3 του σώματός μας αποτελούνται από νερό, συνειδητοποιούμε πόσο μεγάλη αξία έχει για τον οργανισμό μας.
Κάθε φορά που σκέφτεσαι φυσικό μεταλλικό νερό, το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό είναι ένα όνομα: ZΑΓΟΡΙ. Το υγιεινό «αναψυκτικό της φύσης» ταξιδεύει από τα γραφικά Ζαγοροχώρια μέχρι το σπίτι μας διατηρώντας τη θρεπτική του αξία , αφού εμφιαλώνεται κατευθείαν από την πηγή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Νielsen, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ έρχεται πρώτο στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πραγματοποίησε «άνοιγμα» στο εξωτερικό με τη συμμετοχή της στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών Anuga 2017. Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ στους 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, στην Κολωνία της Γερμανίας.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, οι πωλήσεις του φυσικού μεταλλικού νερο ΖΑΓΟΡΙ ενισχύθηκαν, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι πρώτο στη λίστα σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στα άλλα επώνυμα brands. Ενδεικτικό είναι το μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα, το οποίο αντιστοιχεί στο 22,8% της αγοράς.
Δείτε αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στον παρακάτω πίνακα:
* Πηγή: : The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).
To ZΑΓΟΡΙ στη διεθνή έκθεση τροφίμων ποτών Αnuga στη Γερμανία
Η διεθνής έκθεση Anuga αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο και πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια στη Γερμανία. Φέτος η έκθεση συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες ενώ καταλάμβανε χώρο περίπου 284 χιλ. τ.μ.
Η ελληνική εταιρεία από την Ήπειρο, σε ένα ιδιαίτερης αισθητικής περίπτερο που απέπνεε ελληνικότητα, προέβαλε με μεγάλη επιτυχία την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της. Η εταιρεία συμμετείχε στην Anuga στοχευμένα στην κατηγορία “DRINKS”, ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Παράλληλα, η συμμετοχή στην εν λόγω έκθεση έδωσε τη δυνατότητα συναντήσεων με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.
Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ η οποία τρέχει με αύξηση 40% ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.
Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.
Να σημειωθεί ότι το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα, ενώ στοχεύει να στραφεί και σε αγορές που το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.