«Είχε όντως πιει παραπάνω από το κανονικό. Λίγο βέβαια, και δεν θα έπρεπε να οδηγήσει καθόλου, όμως αναγκάστηκε να πιάσει το τιμόνι ο ίδιος, αν και ήταν να οδηγήσει άλλος το όχημα, καθώς άλλαξε το πρόγραμμα» δηλώνει στο parapolitika.gr o Πέτρος Μαντούβαλος δικηγόρος του οδηγού της νταλίκας. Ο Πέτρος Μαντούβαλος, επιμένει στο γεγονός ότι η απουσία μπαρών συνέβαλε στο τραγικό δυστύχημα, ενώ όπως αποκαλύπτει στο parapolitika.gr «ήδη έχω κάνει αίτημα προκειμένου να ελεγχθεί το όχημα από μηχανικό. Ο οδηγός του οχήματος μου μετέφερε ότι δεν είχε τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου».

Αναφερόμενος στο αλκοόλ που βρέθηκε στο αίμα του οδηγού ο κ. Μαντούβαλος ανέφερε ότι το επιτρεπτό όριο είναι 0,25 και στο αίμα του βρέθηκαν 0,75, σημειώνοντας ότι «δεν έπρεπε να πιάσει τιμόνι, όμως αναγκάστηκε γιατί άλλαξε το πρόγραμμα του άλλου οδηγού». Για το γεγονός ωστόσο ότι «σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βαρέων οχημάτων απουσίαζαν οι μπάρες προστασίας» ο κ. Μαντούβαλος επιμένει ότι θα πρέπει να ελεγχθεί το θέμα και η καταγγελία του καθώς αποτελεί μια τραγική παράλειψη.

Να σημειωθεί ότι ο οδηγός της νταλίκας που σκόρπισε τον θάνατο, αφήνοντας πίσω του δύο νεκρούς και μια γυναίκα να δίνει την μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, έχει χάσει και ο ίδιος από τροχαίο, τον γιό του και τον αδελφό του. Ο ίδιος δε είναι αδελφός του Δημάρχου Αρεόπολης, κ. Πέτρου Ανδρεάκου, ο οποίος βρίσκεται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του.  

Την ίδια στιγμή ωστόσο, υπάρχει έντονη φημολογία ότι ερευνάται από την τροχαία Σπάρτης και τη Διεύθυνση Μεταφορών Λακωνίας εάν οι πινακίδες της νταλίκας είναι νόμιμες και αν αντιστοιχούν στον αριθμό πλαισίου του οχήματος. Συγκεκριμένα, έχει ήδη σταλεί σχετικό ερώτημα στην Τροχαία Σπάρτης και στη Διεύθυνση του Υπουργείου Μεταφορών Σπάρτης προκειμένου να εξακριβωθεί εάν οι πινακίδες στην καρότσα αντιστοιχούν στον αριθμό πλαισίου της νταλίκας και κατά πόσο υπάρχουν ποινικές ευθύνες των ασφαλιστικών εταιρειών σε περίπτωση που προκύψει ότι δεν αντιστοιχούν.