Οι 5 συμβουλές της Ιωάννας Φωτοπούλου από την 83η ΔΕΘ
Μίλησε για τη σημασία του branding και της διαφορετικότητας
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η ομιλία της Ιωάννας Φωτοπούλου στην εκδήλωση με τίτλο ReThink Digital, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Η ομιλία της κ. Φωτοπούλου αφορούσε την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το marketing και τις πωλήσεις ενώ η ίδια αναφέρθηκε στη σημασία του branding και της διαφορετικότητας.
Ποιά είναι η Ιωάννα Φωτοπούλου;
Η Ιωάννα ξεκίνησε με το επιχειρείν από μικρή όταν στα 19 έκανε την πρώτη της εταιρεία, ενώ σήμερα βρίσκεται στην τρίτη της εταιρεία, η οποία είναι αφιερωμένη στο να συμβάλλει στην ενδυνάμωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την δημιουργία σωστής στρατηγικής άμεσων και αυτοματοποιημένων online πωλήσεων μέσω των Social Media.
Όπως εξήγησε και μέσα από την ομιλία της το περασμένο Σάββατο, πιστεύει πολύ στην ιδέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων διότι θεωρεί πως αυτές οι επιχειρήσεις αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας και είναι αυτές που δίνουν σε κάθε χώρα δύναμη, οικονομική ανάπτυξη και κυρίως ελεύθερους ανθρώπους που κάνουν αυτό που αγαπούν.
Παράλληλα, θεωρεί πως η αυτοαπασχόληση είναι η μεγαλύτερη μορφή δύναμης και ανεξαρτησίας του ανθρώπου. Για τη δράση της στο κομμάτι του νεανικού επιχειρείν έχει βραβευθεί από πολλούς παγκόσμιους οργανισμούς, όπως το Clinton Global Initiative University, το One Young World ενώ πέρυσι ήταν η Curator των Global Shapers του World Economic Forum στην Ελλάδα.
Η ίδια αποφάσισε να μείνει στην Ελλάδα και να παλέψει εδώ ενώ θεωρεί ποιότητα ζωής το να μένει στην χώρα της και για αυτό μοιράζεται απλόχερα τα μυστικά που βοήθησαν την ίδια να ορθοποδήσει -ειδικά στην αρχή- και τα οποία, όπως λέει, δεν αποτελούν πανάκεια.
Οι 5 συμβουλές
Η κ. Φωτοπούλου ανέφερε, στο πλαίσιο της ομιλίας της, πέντε συμβουλές που αποτελούν κλειδί για την επιτυχία και τις οποίες ακολούθησε και η ίδια στη δουλειά της:
Α. Να δίνετε αξία πρώτα. Όταν μιλάτε για το «γιατί» κάνετε την δουλειά που κάνετε, συνδέεστε πιο ουσιαστικά με το κοινό σας και αυτό, τις περισσότερες φορές, οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις και περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες. Μια απλή φωτογραφία δεν αρκεί εάν δεν συνοδεύεται από ένα ουσιαστικό μήνυμα.
Β. Φροντίστε αυτό το μήνυμα να ανταποκρίνεται στον χαρακτήρα και την ηθική σας. Η «φωνή» σας στα Social Media είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.
Γ. Βρείτε την κατάλληλη στρατηγική που θα εξυπηρετεί το δικό σας αντικείμενο, τα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να μην ξοδεύετε αλόγιστα χρήματα στα social media χωρίς ανταποδοτικότητα. Διαβάστε και ρωτήστε διάφορους επαγγελματίες του χώρου πριν καταλήξετε σε μια συνεργασία. Σκεφτείτε το σαν τους γιατρούς – πάντα ζητάμε και δεύτερη γνώμη.
Δ. Βρείτε αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό. Το έχετε, απλά πρέπει να το εκμεταλλευτείτε κατάλληλα και να το επικοινωνήσετε με τους ακολούθους και τους υποστηρικτές σας.
Ε. Επενδύστε στο Instagram το οποίο θα συνεχίσει να ανεβαίνει με τεράστιες ταχύτητες τα επόμενα χρόνια. Και φυσικά μπορείτε να βρείτε και την ίδια εκεί για καθημερινές συμβουλές και έμπνευση.