Στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας ένας κρατούμενος απεργός πείνας
Η κατάσταση της υγείας του έχει εμφανίσει πτώση και παρακολουθείται από τους αρμόδιους ιατρούς.
Στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας μεταφέρθηκε εσπευσμένα κρατούμενος των φυλακών Λάρισας, καθώς έχει προχωρήσει σε απεργία πείνας από τις 10 Οκτωβρίου ζητώντας να γίνει δεκτή η αίτηση του και να του χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια για τις σπουδές του στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ).
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Χριστίνα Μητρονάτσιου -δικηγόρος και συνεργάτιδα του γραφείου του Αλέξη Κούγια, ο οποίος έχει αναλάβει την υπόθεση- τόνισε ότι η κατάσταση της υγείας του έχει εμφανίσει πτώση και παρακολουθείται από τους αρμόδιους ιατρούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιστολή που έχει δημοσιεύσει ο ίδιος ο κρατούμενος και σπουδαστής, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι στις 9 Οκτωβρίου το Συμβούλιο Φυλακών έχει απορρίψει το αίτημα χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας για να μπορεί να παραβρίσκεται στο ΤΕΙ Θεσσαλίας και στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, όπου διεξάγονται οι ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις των φοιτητών. Στην επιστολή του, ο κρατούμενος τονίζει επίσης ότι στο συμβούλιο των φυλακών έχει καταθέσει όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις από την πλευρά του και διάφορα έγγραφα «που καταδεικνύουν με σαφή τρόπο πως η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας του, απέχουν κατά πολύ από έκνομες πράξεις».
Σε κάθε περίπτωση ο κρατούμενος και σπουδαστής του ΕΑΠ επισημαίνει στην επιστολή του ότι είναι αποφασισμένος να διεκδικήσει τα όσα δικαιούται και σημειώνει ότι η διαγωγή του εντός των φυλακών είναι άριστη και η συμπεριφορά του δεν μπορεί να χαρακτηριστεί προσχηματική.
«Αφού ο νόμος ορίζει τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών και οι ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις της σχολής μου με αντικείμενο τις γραπτές εργασίες αποτελούν μέρος της εξεταστικής διαδικασίας θα πρέπει, ή να μου δοθεί η σχετική άδεια ή σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του συμβουλίου θα πρέπει να παύσω την σχολή μου» αναφέρει ο κρατούμενος στην επιστολή του και συμπληρώνει ότι υφίσταται περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο, έλλειψη απρόσκοπτης επικοινωνίας με τους καθηγητές του, στέρηση της παρουσίας του στις Ο.Σ.Σ, με αποτέλεσμα όλα μαζί να επιδεινώνουν την εκπαίδευσή του.