Με Σπίρτζη στο πλευρό του Θύμιου η συζήτηση της αγωγής της Taxibeat
Συγκέντρωση πραγματοποιούν από το πρωί οι οδηγοί ταξί έξω από τα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων
Η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς ταξί και την εταιρία Taxibeat μεταφέρθηκε σήμερα στις δικαστικές αίθουσες όπου συζητήθηκε η αγωγή που έχει καταθέσει η εταιρία σε βάρος του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπεροπούλου, με την οποία διεκδικεί αποζημιωση υψους 260.000 ευρώ για προσβολή προσωπικότητας. Στο δικαστηρίο βρέθηκαν δεκάδες αυτοκινητιστές για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία ενώ το παρόν έδωσε τόσο ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δανδράκης, όσο και ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπεροπουλος.
Η εταιρία στρέφεται κατά του κ. Λυμπεροπούλου επισημαίνοντας ότι έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον, εν γνώσει του Θύμιου Λυμπερόπουλου ότι τα από μέρους του διαδοθέντα είναι πλήρως αναληθή». Μεταξύ των δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.
Στο πλευρό του κ. Λυμπεροπούλου, βρέθηκε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης , ο οποίος κατέθεσε ως μάρτυρας στη διαδικασία. Συγκεκριμένα υποστήριξε ότι ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαισιο. Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».
Επιπλεον, επισήμανε ότι «ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας. Καταγγελόταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα» κατέθεσε στο δικαστήριο ο Χρήστος Σπίρτζης, προσθέτοντας ωστόσο πως δεν γνωρίζει αν εχουν υπάρξει έλεγχοι των αρχών. Όπως επεσήμανε, πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομικη αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».
Αντίθετα, η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat αναφέρθηκε στα αναληθή δημοσιεύματα όπου μεταξύ άλλων γινόταν λόγο για φοροδιαφυγή και φορολογικούς παραδείσους. Σύμφωνα με τη μάρτυρα, η εταιρία ελέγχεται τακτικά από τις φορολογικές αρχές, ενώ δεν καταβάλει φόρο εισοδήματος καθώς ειναι ελλειματική.
«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τριμηνο του έτους, λογω εποχικότητας, ειναι το καλυτερο τρίμηνο με 40% αυξηση. Τα αναληθή δημοσιευματα και ο δημόσιος λογος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτεμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αυξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρω».
Παράλληλα αναφερόμενη στον κ. Λυμπερόπουλο τόνισε ότι «ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα. Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει. Θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια».
Διαβάστε επίσης:
Σπίρτζης και Παπαχριστόπουλος στο πλευρό του Λυμπερόπουλου