Victoria’s Secret: «Χυμώδη» μοντέλα στην νέα της καμπάνια (εικόνες)
Η φίρμα συνεχίζει τις προσπάθειές της να γίνει πιο inclusive, μετά τις επικρίσεις που δέχεται τα τελευταία χρόνια.
Μια συνεργασία της Victoria's Secret με τη Βρετανίδα σχεδιάστρια Emily Bendell που ξεκίνησε αυτόν τον μήνα, στο πλαίσιο της κολεξιόν Bluebella (η φίρμα της Bendell), κάνει τον γύρο των διεθνών ΜΜΕ, καθώς συνοδεύεται από μια καμπάνια αρκετά ασυνήθιστη για την πασίγνωστη εταιρεία εσωρούχων.
Τα προϊόντα της κολεξιόν Bluebella, που περιλαμβάνει σέξι see-through στηθόδεσμους, τολμηρά γεωμετρικά μοτίβα και ζαρτιέρες στα χρώματα του άσπρου, του μαύρου και του πορφυρού, είναι πλέον διαθέσιμα στο victoriassecret.com αλλά και σε επτά επιλεγμένα καταστήματα στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε αυτά ακριβώς τα καταστήματα βρίσκεται και η μεγάλη έκπληξη, καθώς «επιστρατεύτηκαν» transgender αλλά και «χυμώδη» μοντέλα για τη διαφημιστική καμπάνια, αντί για τα συνηθισμένα super model με τις ιδανικές αναλογίες.
Σύμφωνα με το site wwd.com, εικόνες των συγκεκριμένων μοντέλων σε πραγματικό μέγεθος θα φιγουράρουν στις βιτρίνες και στους ορόφους των μαγαζιών όπου θα είναι διαθέσιμη η νέα κολεξιόν, υλοποιώντας την υπόσχεση της μητρικής εταιρείας της Victoria's Secret για περισσότερο diversity στις καμπάνιες της.
Οι τέσσερις «πρωταγωνίστριες» της διαφημιστικής εκστρατείας #LoveYourselfCampaign περιλαμβάνουν το transgender μοντέλο και ηθοποιό May Simón Lifschitz, την Ali Tate Cutler (που στις περισσότερες χώρες θεωρείται plus size σύμφωνα με τα πρότυπα της μόδας), και τις Olivia Sang και Laura Rakhman-Kidd.
Αφίσες των εντυπωσιακών καλλονών θα αναρτηθούν στα κεντρικά καταστήματα της Victoria's Secret στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και την Μποντ Στριτ στο Λονδίνο, αναφέρει το δημοσίευμα του Women's Wear Daily.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Victoria’s Secret προσέλαβε το πρώτο της transgender μοντέλο, τη Valentina Sampaio, τον περασμένο Αύγουστο.
Τα προϊόντα της κολεξιόν Bluebella, που περιλαμβάνει σέξι see-through στηθόδεσμους, τολμηρά γεωμετρικά μοτίβα και ζαρτιέρες στα χρώματα του άσπρου, του μαύρου και του πορφυρού, είναι πλέον διαθέσιμα στο victoriassecret.com αλλά και σε επτά επιλεγμένα καταστήματα στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε αυτά ακριβώς τα καταστήματα βρίσκεται και η μεγάλη έκπληξη, καθώς «επιστρατεύτηκαν» transgender αλλά και «χυμώδη» μοντέλα για τη διαφημιστική καμπάνια, αντί για τα συνηθισμένα super model με τις ιδανικές αναλογίες.
Σύμφωνα με το site wwd.com, εικόνες των συγκεκριμένων μοντέλων σε πραγματικό μέγεθος θα φιγουράρουν στις βιτρίνες και στους ορόφους των μαγαζιών όπου θα είναι διαθέσιμη η νέα κολεξιόν, υλοποιώντας την υπόσχεση της μητρικής εταιρείας της Victoria's Secret για περισσότερο diversity στις καμπάνιες της.
Οι τέσσερις «πρωταγωνίστριες» της διαφημιστικής εκστρατείας #LoveYourselfCampaign περιλαμβάνουν το transgender μοντέλο και ηθοποιό May Simón Lifschitz, την Ali Tate Cutler (που στις περισσότερες χώρες θεωρείται plus size σύμφωνα με τα πρότυπα της μόδας), και τις Olivia Sang και Laura Rakhman-Kidd.
Αφίσες των εντυπωσιακών καλλονών θα αναρτηθούν στα κεντρικά καταστήματα της Victoria's Secret στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και την Μποντ Στριτ στο Λονδίνο, αναφέρει το δημοσίευμα του Women's Wear Daily.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Victoria’s Secret προσέλαβε το πρώτο της transgender μοντέλο, τη Valentina Sampaio, τον περασμένο Αύγουστο.