Οι συντελεστές της παράστασης «Άγριες Ορχιδέες» αποκαλύπτονται στα «Π» πριν την πρεμιέρα (εικόνες)
Μια ερωτική κωμωδία με μεγάλες ανατροπές
Στο θέατρο Μπέλλος συναντήσαμε τους συντελεστές της παράστασης «Άγριες Ορχιδέες», σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου, που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου.
Πρόκειται για ένα έργο που πραγματεύεται τις ερωτικές σχέσεις, καθώς δύο γυναίκες με διαφορετικό χαρακτήρα και τελείως διαφορετική συμπεριφορά, διεκδικούν την καρδιά του ίδιου άνδρα.
Λίγο πριν την πρεμιέρα ο σκηνοθέτης της παράστασης Αλέξανδρος Λιακόπουλος, αλλά και οι πρωταγωνιστές, Μαρσώ Φίλη, Γωγώ Φάκου και Μάκης Κατσανέας μιλούν για το έργο, το ρόλο τους και αποκαλύπτουν στα parapolitika.gr την πραγματική σχέση που έχει ο καθένας με τον ρόλο με την πραγματική του ζωή.
Πολλά από τα έργα που έχετε σκηνοθετήσει αφορούν ερωτικά τρίγωνα ή μπερδέματα;
Α.Λ: «Tα περισσότερα θεατρικά έργα αφορούν τον έρωτα γιατί είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μας. Χωρίς τον έρωτα η ζωή θα ήταν βαρετή, σχεδόν ανύπαρκτη. Οι Άγριες Ορχιδέες αφορούν το μπέρδεμα δύο γυναικών, όχι ερωτικό μπέρδεμα, που είχαν ερωτευτεί τον ίδιο άντρα, αλλά αυτός ο άντρας δεν είναι πια στη ζωή. Κυρίως αφορά την γυναικεία σχέση αγάπης, φιλίας, κατανόησης ανάμεσα σε δύο γυναίκες που αγάπησαν τον ίδιο άντρα και μέσα σε αυτά έρχεται να χορέψει ο μικρός Διόνυσος που αφορά το ανδρικό στοιχείο όπως το βλέπει το έργο και εγώ».
Τι ξεχωρίζετε σε αυτό το έργο;
Α.Λ: «Την τρυφερότητα που έχει αρκετά σημεία μεταξύ των δύο γυναικών και το αποκαλυπτικό στριπτίζ του Μάκη Κατσανέα στο φινάλε του έργου».
Αλέξανδρος Λιακόπουλος-σκηνοθέτης (μέση-κάτω), Γωγώ Φάκου (αριστερά), Μαρσώ Φίλη (δεξιά), Μάκης Κατσανέας (μέση-πάνω)-ηθοποιοί
Τι θα δει ο θεατής στην παράσταση; Γιατί να την επιλέξει;
Α.Λ: Τρεις καλούς ηθοποιούς δύο πολύ πολύ πολύ αγαπημένες μου συνεργάτιδες και φίλες από παλιά την Φίλη Μαρσω , που μας ενώνουν τα πολλά χρόνια του ελεύθερου ζευγαριού και τη Γωγώ Φάκου κου που μας ενώνουν τα Σάββατα και τα αβγά μάτια. Και μαζί μας ο πολλά υποσχόμενος Μάκης Κατσανέας. Ο θεατής θα δει επίσης ένα έργο που χαρίζει γέλιο συγκίνηση χαρά και τον Γιώργη Κοντοπόδη στον ρολό του Κρητικού μακαρίτη.
Μ.Φ: «Ο θεατής θα δει μία κωμωδία που είναι γραμμένη μέσα από τη ζωή καταστάσεις που συμβαίνουν στους ανθρώπους ,ανάμεσα σε ζευγάρια και πώς μπορούν να εξελιχθούν τα πράγματα μέσα από κωμικοτραγικές καταστάσεις και να έχουν ένα αίσιο τέλος. Γιατί να επιλέξει την παράσταση αυτή, γιατί θα γελάσει θα συγκινηθεί και θα δει πως τελικά υπάρχουν λύσεις για όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή γιατί η ζωή είναι μικρή και πρέπει να την απολαμβάνουμε με ότι κι αν μας τυχαίνει. Όσο γιατί να την επιλέξει, η απάντηση είναι ότι πρόκειται για μια ξεχωριστή παράσταση, μια επίκαιρη κωμωδία που έχει πάρα πολλές ανατροπές».
Γ.Φ: «Οι Άγριες Ορχιδέες είναι ένα έργο που, είμαι βέβαιη, θα ξετρελαίνει τους θεατές. Χιουμοριστικοί διάλογοι, έξυπνη σκηνοθεσία, πολύ μουσική, διάδραση με το κοινό, τρομερή χημεία των πρωταγωνιστών και ...πικάντικες πινελιές. Οι ηρωίδες, μέσα από το "δράμα" τους προσφέρουν, αστείρευτο γέλιο και κέφι, αλλά και προβληματισμό».
Μ.Κ: «Θα δει μια ξεχωριστή παράσταση, μια επίκαιρη κωμωδία που έχει πάρα πολλές ανατροπές».
Στιγμιότυπο από την παράσταση-Φίλη, Φάκου
Πόσο κοντά είναι το story του έργου στη σημερινή εποχή.
Α.Λ: «Πιο κοντά πεθαίνεις δεν γίνεται, αφορά δύο γυναίκες που παντρεύτηκαν τον ίδιο άντρα. ο άντρας έφυγε για εκεί ψηλά και αυτές βρίσκονται να διεκδικούν το ίδιο σπίτι και να χαρίζει η μία στην άλλη αυτό που η κάθε μία από τις δύο έχει ανάγκη. Θα μπορούσε να συμβεί σήμερα και οποιαδήποτε άλλη εποχή στο παρελθόν ,παρόν, μέλλον».
Μ.Φ: «Σίγουρα το story είναι κοντά στη σημερινή εποχή ,όχι μόνο στη σημερινή εποχή από αρχής του κόσμου φαντάζομαι απιστίες σε ερωτικά μπερδέματα πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν».
Μ.Κ: «Εντάξει νομίζω ότι υπήρχαν κοινά αμηχανίας κυρίως πιο παλιά, πλέον όσον αφορά το φλερτ έχει περάσει σε άλλο στάδιο, παλαιών αρχών φλερτ μεν αλλά αυτό είναι που λείπει πλέον στις σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, το αυθεντικό!».
Στιγμιότυπο από την παράσταση-Κατσανέας, Φάκου
Υπάρχουν κοινά σημεία με το ρόλο που ενσαρκώνεται στην παράσταση
Μ.Φ: «Όλα τα θεατρικά έργα είναι παρμένα από τη ζωή . Οι Άγριες ορχιδέες, σπάνια λουλούδια ,όπως και ο κάθε άνθρωπος έχει την μοναδικότητα του. Σίγουρα και ο συγκεκριμένος ρόλος έχει κάποια κοινά στοιχεία με μένα δεν θα πω ποια είναι αυτά και σίγουρα πολύς κόσμος θα ταυτιστεί με αυτούς τους χαρακτήρες».
Γ.Φ: «Στην ηρωίδα μου την Ελένη, βρίσκω αρκετά κοινά σημεία, αλλά και κάποια τα δημιουργώ για να την καταλάβω και να την υποδυθώ ή να με υποδυθεί αυτή, ποιος ξέρει; Σίγουρα έχουμε την ίδια αισιοδοξία, την ίδια ανάγκη να κοιτάμε μόνο μπροστά και δεν αντέχουμε τους μίζερους ανθρώπους. Πραγματικά, αν όμως ήμουν στη θέση της Ελένης... σίγουρα θα έκανα το ίδιο, θα ζητούσα συγνώμη, με τον δικό μου τρόπο από την Μαρία, και θα εξιλεωνόμουν, προσφέροντας της μια νέα ματιά για τη ζωή, απαλλαγμένη από τα βαρίδια του παρελθόντος .Φυσικά και μπορούν να γίνουν φίλες δύο γυναίκες που έχουν υπάρξει με τον ίδιο άντρα, όταν πια αυτός δε θα είναι στην ζωή τους. Σκεφτείτε αλήθεια, πόσα θα έχουν να πουν...».
Στιγμιότυπο από την παράσταση-Φίλη, Φάκου,
Στην πραγματική ζωή έχετε υπάρξει αντίζηλη με μια άλλη γυναίκα;
Μ. Φ:Στην πραγματική ζωή έχω βρεθεί αντίζηλη με άλλη γυναίκα. Το λύσαμε πολιτισμένα το θεμα!!!χα...χα..!!!».
Γ.Φ: «Ευτυχώς, δεν βρέθηκα ποτέ σε αντιζηλία ( εις γνώση μου ),με κάποια άλλη γυναίκα,μιας και δεν μου αρέσει, να μοιράζομαι ότι αγαπώ. Από την άλλη , βασική αρχή μου είναι να μην κάνω ότι δε θέλω να μου κάνουν».
Στιγμιότυπο από την παράσταση-Φίλη, Φάκου, Κατσανέας
Έχετε βρεθεί ερωτικά ανάμεσα σε δυο γυναίκες;
Μ.Κ: «Όλοι έχουμε κάνει λίγο πολύ παιχνίδι άσχετα αν μας τιμάει αυτό η όχι, και με τρεις γυναίκες έχω υπάρξει και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε κιόλας γιατί η καθεμία είχε να μου δώσει κάτι διαφορετικό. Τώρα πλέον πάω λίγο πιο σταθερά».
Και αν ναι πως καταφέρατε να βγείτε από αυτό το αδιέξοδο;
Μ.Κ: «Ε εντάξει κυρίως όταν είσαι άπειρος λίγο με μια αποκάλυψη σταματάει όλο αυτό, και πίστεψε με ή αποκάλυψη πονάει πολύ».
Στιγμιότυπο από την παράσταση-Φίλη, Φάκου, Μάκης Κατσανέας