Ανοιξε κι επισήμως τις πύλες του το Ahoy Arena που θα φιλοξενήσει τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision και οι τραγουδιστές ετοιμάζονται για να ανέβουν για πρώτη φορά στην εντυπωσιακή σκηνή.

Αισιοδοξία για Ελλάδα και Κύπρο

Η Έλενα Τσαγκρινού αναχώρησε το Σάββατο για το Άμστερνταμ κι από εκεί θα μεταβεί στο Ρότερνταμ αφού την Κυριακή έχει την πρώτη της πρόβα.

Έφτασε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας συνοδευόμενη από τη μητέρα της και εκεί την περίμεναν συνεργάτες της από την κυπριακή αποστολή και την Panik Records. Αφού παραχώρησε συνεντεύξεις σε τηλεοπτικές εκπομπές, επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο.

Η Έλενα θα έχει μαζί της τέσσερις χορεύτριες και το act που θα παρουσιάσει είναι κυρίως τηλεοπτικό. Με άλλα λόγια αυτό σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιηθεί σκηνικό, αλλά οπτικά εφέ.

Κυρίαρχο χρώμα θα είναι το κόκκινο που παραπέμπει βεβαίως στο El Diablo, που είναι και ο τίτλος του τραγουδιού. Θυμίζουμε ότι το ρούχο της Έλενας έχει επιμεληθεί η Σίλια Κριθαριώτη και τη χορογραφία η Chali Jennings, που είχε χορογραφήσει και την Ελένη Φουρέιρα με το Fuego.

Η Έλενα έκανε όλο αυτό το διάστημα καθημερινά πρόβες χορού και το αποτέλεσμα κόβει κυριολεκτικά την ανάσα.


Η εμφάνιση της Stefania

Η Στεφανία Λυμπερακάκη θα πατήσει για πρώτη φορά στη σκηνή της Eurovision το μεσημέρι της Δευτέρας. Εκεί θα δούμε το 18χρονο κορίτσι, που έχει κερδίσει τις καρδιές μας με την αθωότητα και τη θετική του διάθεση, να μεταμορφώνεται σε μία σέξι γυναίκα. Σε αυτό θα συμβάλλει πολύ και το ρούχο που ετοίμασε γι αυτήν ο Βρεττός Βρεττάκος που χωρίς να είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό, είναι πολύ θηλυκό και αναδεικνύει τις καμπύλες της.

Η ελληνική εμφάνιση έχει εντυπωσιακά οπτικά εφέ και βασίζεται πάνω στις προβολές. Ο μάγος Φωκάς Ευαγγελινός φρόντισε για ακόμη μια φορά να φτιάξει μία ιστορία, με αρχή μέση και τέλος που ταιριάζει απόλυτα με το μήνυμα που περνάει το τραγούδι μας, μέσα από τους στίχους. Η Στεφανία θα έχει μαζί της τέσσερις άντρες χορευτές και όσοι έχουν δει το act εντυπωσιάστηκαν που κινείται τόσο πολύ, χωρίς να επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο η ερμηνεία της.