Σακκά: Η απόφαση να μεγαλώσει μόνη τον γιο της και οι ακραίες εκδηλώσεις θαυμασμού
Η γνωστή ηθοποιός σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο Pop Up
Η Λίνα Σακκά παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή “Pop up” και μίλησε στη Χριστιάνα Κοχλατζή για την απόφασή της να μεγαλώσει μόνη της τον γιο της, για την πιο δύσκολη στιγμή που έχει βιώσει μαζί του, ενώ αποκάλυψε ποια περίοδο δεχόταν τις πιο ακραίες εκδηλώσεις θαυμασμού.
Η ηθοποιός μιλώντας για την απόφαση να μεγαλώσει μόνη το παιδί της, αποκάλυψε: «Δεν είναι εύκολο να μεγαλώνεις μόνη σου ένα παιδί, είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα που μπορεί να ζήσει μία μητέρα, όμως η κάθε επιλογή έχει και το τίμημά της. Στη δική μου περίπτωση έτυχε έτσι, συνέβη όπως συνέβη, δεν το επιδίωξα και προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να μεγαλώσω ένα ευτυχισμένο παιδί, όπως και είναι» και συνέχισε: «Τώρα ποια είμαστε πολύ καλή παρείτσα στο σπίτι, αλλά τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ έντονο το βάρος της ευθύνης. Ότι έπρεπε να αποφασίσω μόνη μου για πράγματα σημαντικά για το παιδί και είχα πάντα την ανασφάλεια, είναι σωστό αυτό, μήπως κάνω λάθος εκεί; Συμβουλευόμουν τον πρώην σύζυγό μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν έχεις στο σπίτι εσύ το παιδί, το βάρος πέφτει σε σένα».
Στην συνέχεια η Λίνα Σακκά αναφέρθηκε και στην πιο δύσκολη στιγμή που έχει ζήσει με τον γιο της: «Η πιο δύσκολη στιγμή με το παιδί είναι όταν ήταν μικρός και είχε πέσει κάτω και είχε σκίσει τη γλώσσα του και έπρεπε να τρέξω και να τον πάω στο νοσοκομείο. Εντάξει, μόνη μου με το αυτοκίνητο και το παιδί πίσω μου, να τρέχουν τα αίματα… Εκεί τα χρειάστηκα, είπα “δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνη σου, πρέπει να οργανωθείς καλύτερα”. Έτσι, ζήτησα βοήθεια. Μην περιμένεις ο άλλος να έρθει και να σου προτείνει, γιατί και ο άλλος νομίζει ότι τα καταφέρνεις και δεν χρειάζεσαι βοήθεια. Είναι σημαντικό να ζητάμε βοήθεια. Άρχισα κάποια στιγμή να είμαι πιο απαιτητική».
Τέλος η ηθοποιός αναφέρθηκε και στην πιο ακραία δήλωση θαυμασμού, που έχει βιώσει στην καριέρα της, δηλώνοντας ότι: «Τότε με τον Μανουσάκη, που κάναμε το “Η αγάπη από μακριά”, πηγαίναμε στη Λάρισα για γυρίσματα. Εκεί που κάναμε σκηνές με τον Κώστα Σόμμερ θυμάμαι ότι έβαζαν κόκκινες κορδέλες στην πλατεία για να μην έρχεται ο κόσμος, γιατί αυτό καθυστερούσε το γύρισμα».