Δημήτρης Κανέλλος: Με χτύπησε επιχειρηματίας όταν ξεκίνησα να εργάζομαι στα μπουζούκια
Εδώ και 22 χρόνια δουλεύει στην οικοδομή ενώ τραγουδά
Είναι ταλαντούχος και με αξιοζήλευτες συνεργασίες στο ενεργητικό του! Ο Δημήτρης Κανέλλος έχει ερμηνεύσει τραγούδια στιχουργών και συνθετών όπως μεταξύ άλλων των Θάνου Μικρούτσικου, Μάνου Λοΐζου, Δημήτρη Λάγιου, Φώντα Λάδη, Μίλτου Πασχαλίδη. Είχε την τύχη να συνεργαστεί με πολύ μεγάλα ονόματα του τραγουδιού, τη Γλυκερία, την Ελένη Βιτάλη, την Πόλυ Πάνου, τον Δημήτρη Μητροπάνο, ενώ σήμερα ετοιμάζει μια δισκογραφική δουλειά που θα συζητηθεί!
Έχει υπηρετήσει με πάθος και συνέπεια τη μουσική βιομηχανία και το καλό ελληνικό τραγούδι και στις αρχές του νέου χρόνου ετοιμάζεται να παρουσιάσει έντεκα ζεϊμπέκικα του Μίκη Θεοδωράκη με την ομώνυμη Ορχήστρα. Παράλληλα με το τραγούδι όμως ασχολείται και με την οικοδομή και εξηγεί στην «ON time» και τη Σπυριδούλα Τριάντου γιατί ποτέ δεν δούλεψε εξ ολοκλήρου στη νύχτα.
«Προέρχομαι από φτωχή οικογένεια, δεν ήταν ο καημός μου να προβάλλω τον εαυτό μου. Η μάνα μου ευθύνεται που ασχολήθηκα με το τραγούδι, γιατί σιγοτραγουδούσε στο σπίτι και είχε καλή και σωστή φωνή! Μου το πέρασε το μικρόβιο… Στα έντεκα χρόνια μου πήγα στο Πνευματικό Κέντρο της Νίκαιας και έκανα μαθήματα μουσικής. Ξεκίνησα το μπουζούκι. Δεν σκεφτόμουν να γίνω τραγουδιστής και όταν πήγα σ’ ένα μαγαζί να τραγουδήσω για την παρέα, μου είπαν ότι έχω καλή φωνή. Έτσι άρχισα με κίνητρο τα λεφτά. Παράλληλα, δούλευα στην οικοδομή», μας εξομολογείται ο Δημήτρης Κανέλλος και συνεχίζει:
«Επειδή έπαιρνα πιο πολλά χρήματα, τα διπλάσια από την οικοδομή, ήταν μεγάλο δέλεαρ για μένα, μου άρεσε κιόλας, αλλά δεν ήθελα να αφήσω και την πρωινή μου δουλειά. Όμως είμαι άνθρωπος της μέρας, η νύχτα με χαλούσε, οι συμπεριφορές των αφεντικών, δεν μου άρεσε όλο αυτό».
Ένα συμβάν που τον σημάδεψε και δεν μπορεί να ξεχάσει ποτέ ήταν όταν από τα μουσικά μεζεδοπωλεία και τα κουτούκια πήρε «μεταγραφή» για τα μπουζούκια. «Έκατσα δέκα χρόνια και πέρασα πολύ δύσκολανα συμβάν που τον σημάδεψε και δεν μπορεί να ξεχάσει ποτέ ήταν όταν από τα μουσικά μεζεδοπωλεία και τα κουτούκια πήρε «μεταγραφή» για τα μπου. Ήταν ξαφνικό όλο αυτό, από Κορυδαλλό και Νίκαια πήγα σε μεγάλες πίστες. Πιέστηκα πολύ. Κυκλοφορούσαν ουσίες και κάνα δυο φορές σκέφτηκα να τα παρατήσω», μας περιγράφει ενώ αποκαλύπτει και γιατί έφυγε από νυχτερινό κέντρο σε μια νύχτα:
«Με χτύπησε επιχειρηματίας εκείνη την περίοδο. Ήμουν μικρός, το είπα μόνο στο μεγάλο μου αδερφό. Επειδή ήμουν μ’ έναν συνάδερφο στην ηλικία μου, το βιώσαμε μαζί. Αυτός έκανε και χρήση ουσιών και εγώ έφυγα μετά από αυτό το περιστατικό» λέει.
Στη συνέχεια όμως κατάφερε να ξεπεράσει το δυσάρεστο αυτό περιστατικό και να πραγματοποιήσει σπουδαίες συνεργασίες στο χώρο του ελληνικού πενταγράμμου: «Ήμουν τυχερός γιατί από το 2006 οι συνεργασίες μου άλλαξαν! Πήγα σ’ έναν πιο ποιοτικό χώρο. Πρώτη συνεργασία με τη Γλυκερία. Έγινε ο Στέλιος Φωτιάδης παραγωγός μου και μου έφερε και άλλες συνεργασίες: Δημήτρη Μητροπάνο, Τόλη Βοσκόπουλο, Ελένη Βιτάλη. Νιώθω περήφανος που μ’ έχει αποδεχτεί ο κόσμος, ό,τι έκανα ήταν μετά κόπων και βασάνων», υποστηρίζει.
Αν και συνεχίζει τις αξιόλογες συνεργασίες, δεν σκέφτηκε ποτέ να παρατήσει την οικοδομή. «Κράτησα και την πρωινή μου δουλειά για να μπορώ να επιλέγω δισκογραφικά αυτό που πραγματικά με εκφράζει. Εδώ και 22 χρόνια κάνω και τα δύο. Οικοδομή και τραγούδι… Υπήρξε περίοδος που μπορούσα να σταματήσω την πρωινή δουλειά, γιατί έπαιρνα καλά χρήματα, όμως ένιωθα πως κάτι μου έλεγε να μην την αφήσω γιατί έρχονται χρόνια δύσκολα. Την πρωινή δουλειά την αγαπώ», παραδέχεται.
Στο κοντινό μέλλον έρχονται πολύ όμορφα πράγματα από τον Δημήτρη Κανέλλο. «Θα κυκλοφορήσει μια δουλειά μου με έντεκα ζεϊμπέκικα του Θεοδωράκη, είναι από τα πιο γνωστά» και εξηγεί τη συγκινητική στιγμή που τον άκουσε ο Μίκης. «Τον έβαλαν να με ακούσει όταν ήταν άρρωστος στο κρεβάτι και είπε για μένα ‘‘αυτός είναι δικός μου’’, συγκινήθηκα… Έχω κάνει καλές δουλειές και είναι πολύ σημαντικό να έχω μία του μεγάλου μας Μίκη. Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα», καταλήγει.
*Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ON TIME