Τζάστιν Μπίμπερ: Παρουσίασε τη νέα του εταιρεία τεχνολογίας νερού Generosity
Ο Τζάστιν Μπίμπερ προωθεί τη μείωση της χρήσης συσκευασιών νερού μιας χρήσης
Ο Τζάστιν Μπίμπερ πήγε στο Κατάρ, όπου διοργανώνεται το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου της FIFA και παρουσίασε τη νέα του εταιρεία τεχνολογίας νερού Generosity.
«Παρακλάδι» της μάρκας εμφιαλωμένου νερού Generosity, σύμφωνα με το CNN, το νέο πρότζεκτ στοχεύει να προσφέρει υψηλής ποιότητας αλκαλικό νερό σε επαναγεμιζόμενους ψύκτες που θα τοποθετηθούν σε πόλεις χωρών σε όλον τον κόσμο.
Στόχος της εταιρείας του Τζάστιν Μπίμπερ είναι η δημιουργία δικτύου λύσεων παροχής νερού, ώστε να σταματήσουν να κυκλοφορούν συσκευασίες μιας χρήσης.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Κατάρ, ο Καναδός σούπερ σταρ της ποπ και ο συνεργάτης του παρουσίασαν 150 ψύκτες για να δείξουν πώς λειτουργεί το σύστημα Generosity.
«Θέλω ο κόσμος να έχει πρόσβαση στο καλύτερο νερό. Θέλω επίσης οι χώρες να ξέρουν πώς να προστατεύουν καλύτερα τους κατοίκους τους. Η υπερβολική χρήση πλαστικού προκαλεί ζημιά», εξήγησε ο Τζάστιν Μπίμπερ.
Ο τραγουδιστής συναντήθηκε με την αδελφή του εμίρη του Κατάρ, Αλ Μαγιάσα μπιν Χάμαντ Αλ Θάνι, η οποία τόνισε ότι έχει συμμετάσχει σε προσπάθειες καθαρισμού των παραλιών στο Κατάρ για πολλά χρόνια και έχει δει από πρώτο χέρι την επίδραση της ρύπανσης στο φυσικό περιβάλλον.
«Μέσα από πρωτοβουλίες όπως αυτές που αναλαμβάνονται από την Generosity και την Ανώτατη Επιτροπή, και πρότζεκτ όπως το «FIFA World Cup Qatar 2022 Art water bottles», που συγκεντρώνουν την παγκόσμια καλλιτεχνική κοινότητα για να υποστηρίξει ένα πιο βιώσιμο μέλλον, όλοι ενθαρρυνόμαστε να διαδραματίσουμε τον ρόλο μας κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ και μετά», ανέφερε η Αλ Μαγιάσα μπιν Χάμαντ Αλ Θάνι.