Με τις δραματικές πινελιές με τις οποίες παρουσίασε φλέγοντα θέματα της ελληνικής κοινωνίας να είναι πιο έντονες από τη χαρά ακόμα και ενός μουσικού φεστιβάλ σε ένα από τα ωραιότερα νησιά της χώρας μέσα στο καλοκαίρι, ο Maestro άφησε στους τηλεθεατές μία γλυκόπικρη γεύση στο τέλος.

Αυτό δεν είχε καθόλου να κάνει με την ποιότητα της συγκεκριμένης τηλεοπτικής δουλειάς που ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μάς φύλαγε για δέκα ολόκληρα χρόνια -όσα και τα χρόνια που απείχε δηλαδή από την τηλεόραση- αλλά με το γεγονός ότι οι τηλεθεατές θα μπορούσαν να βλέπουν σε συνέχεια το Maestro και δύο και τρία και τέσσερα χρόνια. Είναι αυτή η πικρή γεύση που αφήνει κάθε αποχαιρετισμός μετά από έναν αποχωρισμό. Γιατί οι τηλεθεατές -οι περισσότεροι τουλάχιστον- ταυτίστηκαν με τους ήρωες.

Με την κακοποιημένη Μαρία Καβογιάννη, με έναν ανομολόγητο ή κρυφό έρωτα που συναντά συνεχώς εμπόδια όπως αυτός του Ορέστη με την Κλέλια. Με τη βρωμιά που πολλές φορές κρύβει η δόξα και το χρήμα. Γνωρίζοντας καλά πως θα πρέπει να περιμένουν για πολύ καιρό από τώρα για να δουν στο Mega τον δεύτερο κύκλο της σειράς (θα προβληθεί πρώτα στο Netflix) αυτός ο αποχωρισμός στο τέλος του αποψινού τελευταίου επεισοδίου, φάνταζε για κάποιους πολύ βαρύς και... ασήκωτος.

Ακόμα και εκείνοι που δεν είχαν παρακολουθήσει ποτέ μέχρι φέτος δουλειά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη -πράγμα αδύνατον αλλά θα μπορούσε να έχει συμβεί- υποκλίθηκαν στο μεγάλο ταλέντο του στη σκηνοθεσία αλλά και στον τρόπο που προσέγγισε σεναριακά όλα όσα παρουσίασε στις ιστορίες των ηρώων του.


Φυσικά, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το τέλος του τελευταίου επεισοδίου του Α' κύκλου του Maestro το hashtag για τη σειρά ήταν πρώτο στο Twitter ενώ τα σχόλια ήταν αποθεωτικά.

1
2
3
4
5
6
7
8
maestro-apotheosi-2
maestro-apotheosi65
maestro-apotheosi65d
maestro-apotheosi457
maestro-apotheosi687
maestro-apotheosi1269
maestro-apotheosi1698
maestro-apotheosids4

Το φεστιβάλ ολοκληρώθηκε και επίσημα, με τον Ορέστη Χαλκιά (Αντώνης) και την Χάρις Αλεξίου να «παντρεύουν» τα τραγούδια τους.

Το τελευταίο επεισόδιο με τίτλο «Να μ’ αγαπάς» ήταν μοναδικό σε κάθε του σκηνή, με τους πρωταγωνιστές να ξεπερνούν τον εαυτό τους με τις ερμηνείες τους.

Η ανατροπή με τη δολοφονία του Χαράλαμπου, η φυγή του Ορέστη (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) στην Αθήνα με την Αλεξάνδρα και το φεστιβάλ έδωσαν ρέστα!

Το τηλεοπτικό κοινό εξέφρασε τον θαυμασμό του για την σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη τόσο για τις ερμηνείες και τα κοινωνικά μηνύματα όσο και για τις μουσικές επιλογές.

Αρκετοί είναι εκείνοι που περιμένουν με ανυπομονησία να ταξιδέψει το Maestro σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix.

9
10
11
12
13
14
15

Ο Σπύρος έχοντας ως βιώματα την κακοποιητική συμπεριφορά του Χαράλαμπου, παραλίγο να τον μιμηθεί και να χτυπήσει τη Γιάννα.

Εκείνη έχει καταλάβει ότι είναι gay και δυστυχώς εξέφρασε την άποψη πολλών ότι η ομοφυλοφιλία είναι απλά «φάση».

Ωστόσο, αντιλαμβανόμενος ότι η συμπεριφορά αυτή δεν είναι σωστή, φεύγει και ξεσπά σε τοίχο.

Πηγαίνοντας στο σπίτι του «λύγισε» και έκλαψε στην αγκαλιά της μητέρας του, σαν μικρό παιδί και το Twitter δεν μπορεί να το διαχειριστεί!

16
17
18
19