Tο τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου του Maestro, προβλήθηκε το βράδυ της Πέμπτης, στο MEGA.

Ωστόσο, το ταξίδι της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη δεν τελείωσε. Αντιθέτως, τώρα αρχίζει!

Όπως έχει γίνει γνωστό η σειρά θα είναι διαθέσιμη στο Netflix από τις 19 Δεκεμβρίου, όπως προβλήθηκε και στο τρέιλερ της πλατφόρμας.

«Τα λέμε από Δευτέρα στο Netflix»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης παρακολούθησε το τελευταίο επεισόδιο μαζί με τους συμπρωταγωνιστές του και μάλιστα έκανε και μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Συγκεκριμένα, έχει αναρτήσει μια φωτογραφία με τους υπόλοιπους ηθοποιούς και γράφει: «Χθες το βράδυ είδαμε τον τελευταίο επεισόδιο αυτού του κύκλου με την ευχή ο επόμενος να είναι ακόμα πιο δημιουργικός.. Είστε η έμπνευση μου και ο λόγος που το έργο αυτό έχει τόσο ξεχωριστή θέση στη καρδιά μου. Τα λέμε από Δευτέρα στο @netflixgr».


Σάρωσε τα νούμερα τηλεθέασης στην Ελλάδα και ετοιμάζεται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο

Σχεδόν ένα εκατομμύριο τηλεθεατές παρακολούθησαν με κομμένη την ανάσα το εκρηκτικό φινάλε του Α’ κύκλου του Maestro, στο MEGA.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς, ολοκλήρωσε αριστοτεχνικά ένα κομμάτι της ιστορίας, ενώ παράλληλα άφησε αναπάντητα ερωτήματα παρατείνοντας την αγωνία για τη δεύτερη σεζόν.

Τα εννέα επεισόδια της εμβληματικής σειράς κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού από την εντυπωσιακή πρεμιέρα μέχρι τη συγκλονιστική αυλαία.

Το «Maestro» κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης από το πρώτο επεισόδιο και ήταν κάθε εβδομάδα η απόλυτη επιλογή των τηλεθεατών, καταγράφοντας μέσο όρο 28,7% στο σύνολο του κοινού και 28,5% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στις γυναίκες άνω των 18 ετών, η σειρά σημείωσε μέσο όρο 35,4%. Η κάλυψη πλησίασε τους 2 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Η αποδοχή του κοινού και η αναγνώριση της καλλιτεχνικής αξίας της σειράς εκφράστηκαν ποικιλοτρόπως και αποτυπώθηκαν μέσα από τα χιλιάδες διθυραμβικά σχόλια στα social media. Οι τηλεθεατές της σειράς υποκλίθηκαν στην κινηματογραφική αισθητική, στο ερμηνευτικό ταλέντο των ηθοποιών και στη ρεαλιστική προσέγγιση σοβαρών και επίκαιρων κοινωνικών ζητημάτων.

Το «Maestro» στα social media είχε συνολική απήχηση σχεδόν 8 εκατ. μοναδικούς χρήστες.

Κάθε Πέμπτη βράδυ, το #Μaestro ήταν πρώτο trend στο Twitter καθ’ολη τη διάρκεια της μετάδοσης του επεισοδίου, με χιλιάδες ενθουσιώδη tweets.

Στο Megatv.com και στο ΜEGA Play, την υβριδική πλατφόρμα του MEGA, η σειρά είχε περισσότερες από 6 εκατομμύρια προβολές.

Το «Μaestro» Podcast έχει ξεπεράσει, συνολικά, τα 350.000 downloads και βρίσκεται στην κορυφή του Spotify αλλά και των Apple και Google podcasts. Μπορείτε να το ακούσετε και στο megatv.com.

Το «Maestro» μπαίνει σε διεθνή τροχιά ως η πρώτη ελληνική σειρά που ανεβαίνει στo Netflix. Από τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου θα κάνει πρεμιέρα στη δημοφιλή υπηρεσία streaming, αρχικά μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο, και στις αρχές του 2023 θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.