Ζέτα Μακρυπούλια: Συνεχίζεται το «γλέντι» στο Twitter για την πτήση που έχασε για Σάμο
Η απάντηση της παρουσιάστριας και ηθοποιού στους επικριτές της και η αντίδραση της αεροπορικής εταιρείας
Η Ζέτα Μακρυπούλια εκνευρίστηκε όχι μόνο γιατί έχασε την πτήση επειδή άργησε 3 λεπτά στο check in καθώς έπρεπε να πάει στην τουαλέτα στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και γιατί οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν τη διευκόλυναν, βάζοντάς τη στο αεροπλάνο παρά την καθυστέρηση.
Οι δηλώσεις της έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και να ασκούν σκληρή κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια. Τα σχόλια στο Twitter επαινούν τη Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση, ενώ μετά τις αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η παρουσιάστρια του «Ρουκ Ζουκ» θέλησε να αναστρέψει το κλίμα.
Απαντώντας στους επικριτές της δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Instagram μία χιουμοριστική εικόνα στην οποία εμφανίζεται η ίδια να πετάει έξω από το παράθυρο του αεροσκάφους κρατώντας ένα πλακάτ που γράφει: «πάω για κατούρημα».
Οι αντιδράσεις στο Twitter
Ζετα #μακρυπουλια, έχουμε και στη Σάμο τουαλέτες. Η #SkyExpress θα σ είχε φέρει σε μισή ώρα μαναμο..
— Τσέα (@angelikitsakani) June 5, 2023
Το ύφος της #Μακρυπουλια μου θυμίζει το ύφος του #μουτσινα όταν κριτικάρει τους πάντες . Τυχαίο θα είναι
— APOSTOLOS 21-29 (@Dexios54) June 5, 2023
Συγχαρητήρια στην #SkyExpress που σεβάστηκε τους επιβάτες της και δεν άφησε την ψωνάρα #Μακρυπουλια να καθυστερήσει τους πάντες επειδή είναι άνιωθη.
— Libertarian (@theliberal82) June 5, 2023
Μακρυπουλια πονάς; #SkyExpress https://t.co/6NqWbCRRAl
— Desole (@_xristi_na) June 5, 2023
Μπράβο στην #SkyExpress
— Erga Omnes (@_Erga_Omnes_) June 5, 2023
Από τις καλύτερες διαφημίσεις που θα μπορούσε να έχει .
Από ένα κακομαθημένο τσελεμπριτυ.#Μακρυπουλια #Μακρυπούλια
Εγώ αυτό που δε καταλαβαίνω με τη #Μακρυπουλια είναι γιατί μια star του βεληνεκούς της ταξιδεύει με αεροπλάνο δίπλα στους πλεμπαιους κι όχι με το προσωπικό της Liar
— NIK PAP (@NIKPAP1821) June 5, 2023
Η ιστορία με την #Μακρυπούλια και την #SkyExpress αποτελεί χαρακτηρηστική περιπτωση πως οι άνθρωποι αδυνατουν κατανοήσουν, ακόμα και τους πιο απλούς όρους και προυποθέσεις, που ισχύουν όταν αγοράζουν ένα προιόν ή μια υπηρεσία!
— Ο προϊστάμενος (@Konsrhodes) June 5, 2023
Και όχι Ζέτα μας...ο πελάτης δεν εχει παντα δίκαιο
Κα Μακρυπούλια δεν είναι ντροπή σε όλους μας συμβαίνει να έχουμε φάει κάτι και να μας πιάσει κόψιμο.Αλλα ο χρόνος για το χέσιμο ξεκινάει από..... Ρουκ Ζουκ.
— Achilleas Kiritsis (@AchilleasKir) June 5, 2023
#Μακρυπούλια pic.twitter.com/sPdnyRs3hl
— Ο Γάτης (@Traboubouk0s) June 4, 2023
- Κυρία Μακρυπούλια, ο πιλότος είμαι, φεύγουμε. pic.twitter.com/GOIp5OwvI4
— Billy Idiot (@BillyIdiot1) June 4, 2023
#Μακρυπουλια #Αρναουτογλου pic.twitter.com/hXy7zXwXjp
— του_κουλη_τα_9μερα (@toumpa_plaka) June 4, 2023
Αποκλειστικό!
— Theano_B. 🇬🇷💙🐟 (@Tehanoula) June 4, 2023
Απειλές της #Μακρυπουλια εναντίον της #SkyExpress pic.twitter.com/oN00FH7aCR
Η περιπτωση της Μακρυπουλια ειναι η απολυτη επιβεβαιωση οτι ορισμενες θεωρουν πως ολος ο Γαλαξιας περιστρεφεται γυρω απο τη μητρα τους. Πολυ σωστα η #SkyExpress δεν καθυστερησε την πτηση για τους επιβατες που ηταν συνεπεις.
— Μονιμως κουρασμενος (@ek_tou_kanapeos) June 4, 2023
Με τη σειρα της, τωρα, η αεροπορικη εταιρεια ⬇️ pic.twitter.com/5kdmpiuWdI
Ζετα Μακρυπούλια : pic.twitter.com/au4FF2nHAI
— Αρης Βαρβακης (@varvakis_aris) June 4, 2023
"Ακόμα και σε στιγμές που έχω αργήσει με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα" ..αυτή η φράση με εκνεύρισε περισσότερο και απ'το μπλαζέ υφάκι της κυρίας #Μακρυπουλια . Μπράβο στη #skyexpress τίποτε άλλο.
— χοντρο νιντζάκι (@Ventistaki) June 4, 2023
στο βάθος η μακρυπούλια pic.twitter.com/Z0vpsHgLts
— μικαέλα με το κάππα (@queenmikaela_) June 4, 2023
Πριν την Μακρυπούλια δεν την ήξερα αυτή την αεροπορική εταιρεία αλλά τώρα θα την προτιμώ επειδή φεύγει στην ώρα της
— Βαθύ Πηγάδι (@Vathipigadi) June 4, 2023
Η ιστορία πίσω από τη χαμένη πτήση
Το πρωί της Κυριακής η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο αεροδρόμιο. Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο.
Όπως λέει σε βίντεο που δημοσίευσε, αναφέρει τι ακριβώς συνέβη, ενώ ουσιαστικά τονίζει πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.
Σε βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».
«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1' να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.
Έξαλλη η Ζέτα Μακρυπούλια: «Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο»
Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.«Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε "το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20' πριν", λέω "μα είμαι 20' πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43' μου απαντούν, έχετε αργήσει 3' ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι "δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.
«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.
Τέλος, θέλησε να θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.
Τι απαντά η εταιρεία Sky Express
«Λυπούμαστε αλλά η κυρία άργησε και η πτήση "είχε κλείσει". Υπάρχουν και άλλοι επιβάτες» ανέφεραν στο protothema.gr στελέχη της αεροπορικής εταιρείας Sky Express οι οποίοι εκλήθησαν να σχολιάσουν την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια.Η απάντηση της Sky Express
Τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιριών δεν κάνουν την χάρη ούτε στους σελέμπριτι. Αυτό αναδεικνύει με την οργισμένη ανάρτηση της η Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία έχασε τη σημερινή της πτήση με την Sky Express για Σάμο. Στο βίντεο που μοιράστηκε με τους ακολούθους της στο Instagram, περιγράφει την δυσάρεστη εμπειρία της. Όπως λέει, βρισκόταν στην ώρα της στο αεροδρόμιο. Ωστόσο, λίγο πριν την επιβίβαση και πριν περιμένει για το check in, επισκέφθηκε τη τουαλέτα. Γυρνώντας αφού αντίκρισε ότι δεν υπάρχει ουρά, θέλησε να ρωτήσει εργαζόμενες για το τι συνέβη. Όπως η ίδια υποστηρίζει, της εξήγησαν ότι οι επιβάτες έχουν μπει στο αεροπλάνο και ότι καθυστέρησε 3 λεπτά.Στελέχη της Sky Express μιλώντας στο protothema.gr, σημειώνουν ότι η Ζέτα Μακρυπούλια άργησε. «Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση». Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express σε συνέχεια της ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Επισημαίνεται ότι με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναγράφεται σε σχετικές ερωταπαντήσεις από πλευράς της Ευρωπαϊκής Ενωσης για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών ο επιβάτης «θα πρέπει να συμμορφώνεται με την απαίτηση να βρίσκεται στο σημείο ελέγχου των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου» εξ’ ού και δεν προκύπτουν κάποια δικαιώματα αν δεν μπορέσει να επιβιβαστεί. Επιπλέον και στις διαδικασίες ελέγχου ασφαλείας του αεροδρομίου της Αθήνας, στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνή Αερολιμένα αναφέρεται ότι «η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης».
Σε σχέση με το επιχείρημα της κ. Μακρυπούλια ότι δεν υπήρξε αναγγελία για αναχώρηση της πτήσης επισημαίνεται εδώ ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει υιοθετήσει την πρακτική να μην προβαίνει σε αναγγελίες αφίξεων και αναχωρήσεων πτήσεων (silent airport).