Αλέξανδρος Ρήγας στο Στούντιο 4: Έχω κάνει τη διαθήκη μου, έπαιξε ρόλο η ασθένειά μου
«Το θεωρώ πρακτικό γιατί το ατύχημα, ο θάνατος, το συμβάν μπορεί να καραδοκεί ανά πάσα στιγμή»
Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη προχώρησε ο Αλέξανδρος Ρήγας στην εκπομπή «Στούντιο 4» και μίλησε τόσο για τις επιτυχημένες σειρές του αλλά και την επιλογή του να συνεργάζεται για χρόνια με τους ίδιους ηθοποιούς.
«Χωρίς την Μίρκα μπορεί να έκανα άλλη δουλειά, μπορεί να ήμουν φιλόλογος. Τη γνώρισα σε μια παράσταση που ήταν και ο Βλάσης Μπονάτσος. Ήταν ένα θεατρικό έργο στο Θέατρο Λαμπέτη και ο Βλάσης με γνώρισε στην Μίρκα. Ήταν ένας εξαίρετος άνθρωπος. Του έλεγα ότι γράφω και μου είπε να μου τη γνωρίσει γιατί θα της άρεσε αυτό που κάνει. Της άρεσε.
Χρωστάω όλα στη Μίρκα και στον Κώστα Σπυρόπουλο. Μου έδωσαν χέρι και ο Κώστας πολύ μεγάλη βοήθεια όταν βγήκα από τη σχολή. Τότε μου φάνηκαν όλα εύκολα και θεωρούσα ότι ήμουν πολύ σπουδαίος και πώς άργησαν και να με ανακαλύψουν. Το πλήρωσα γιατί η αλαζονεία είναι μια επιταγή που πάντα θα την κρατάνε κάποιοι άνθρωποι. Θεωρούσα ότι ήμουν ό,τι σπουδαιότερο έχει γεννήσει η σκηνή. Είχα πολλές απαιτήσεις και οικονομικές απαιτήσεις. Ήμουν ζόρικο παιδί. Έφαγα το “ξύλο” μου και συνήλθα».
«Δεν βλέπω τις σειρές μου. Για να πέσεις πάνω σε μια σειρά πρέπει να το κυνηγάς. Αν πέσω, το γυρίζω. Για μένα η κάθε δουλειά τελειώνει όταν βγαίνω από το μοντάζ και παραδίδω. Πάντα ανακαλύπτεις λάθη. Προϋποθέτει μια καλή και υγιή σχέση με τον εαυτό μου για να το αντιμετωπίσω πιο χαλαρά. Μεγαλώνοντας θεωρητικά πρέπει να τα βρίσκεις αλλά δεν το βλέπω να μου βγαίνει. Σίγουρα πέφτουν οι εντάσεις και οι ρυθμοί γιατί έρχεται η ίδια η πραγματικότητα που σε μαζεύει από εκρήξεις».
«”Κλέψαμε” τον ρόλο της Ντίνα Κώνστα στους “Δύο Ξένους” από το “Δις Εξαμαρτείν”. Πατήσαμε πάνω στον Μιχάλη και τον Θανάση, ήταν πρωτομάστορες».