Influencers: «Χρυσάφι» στα πόδια τους – Τα έσοδα των πιο διάσημων παραγωγών περιεχομένου
Βγάζουν εκατομμύρια μόνο μέσα από τα social media, οι influencers
Μετράνε εκατομμύρια ακολούθους που στηρίζουν τις προσωπικές τους σελίδες σε διαδικτυακές πλατφόρμες και μέσα από αυτό βλέπουν τα κέρδη στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς να εκτοξεύονται.
«Το κοινό εμπιστεύεται περισσότερο τους influencers παρά τις διαφημίσεις. Μπορούν να κάνουν προϊόντα να ξεπουλήσουν μέσα σε μερικά λεπτά. Μπορούν να προκαλέσουν μια ξαφνική συγκέντρωση ατόμων που μπλοκάρει μεγάλη πόλη», λένε η Έριν Λανούτι, performance marketing executive.
Αυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers
Το Forbes δημοσίευσε τη λίστα με τους δέκα πιο πετυχημένους και ακριβοπληρωμένους influencers στον κόσμο και οι αριθμοί ζαλίζουν.
Στην κορυφή της λίστας με μεγάλη διαφορά είναι ο κορυφαίος YouTuber, Τζίμι Ντόλαντσον, με το ψευδώνυμο MrBeast. Έχει συνολικά 312 εκατ. ακολούθους στους λογαριασμούς του και τα κέρδη που έβγαλε μέσα στην χρονιά ανέρχονται στα 82 εκατ. δολάρια.
Δεύτερος στη λίστα είναι ο επαγγελματίας πυγμάχος και μουσικός KSI, με 112 εκατ. ακολούθους και συνολικά έσοδα 24 εκατ. δολάρια.
Τρίτος έρχεται ο Αμερικανός πυγμάχος, Τζέικ Πολ. Ο 26χρονος influencer έβγαλε 66 εκατ. δολάρια μέσα στην χρονιά με 34 εκατ. ακολούθους.
Το αμερικανικό κωμικό δίδυμο Ρετ & Λινκ είχε έσοδα από τα social media 35 εκατ. δολάρια για αυτήν την χρονιά με 51 εκατ. ακολούθους.
Μόλις 19 ετών, η Αμερικανίδα Τσάρλι Γκρέις Ντ’Αμέλιο κατάφερε μέσα από βιντεάκια στο TikTok να συγκεντρώσει 213 εκατ. ακολούθους και να βγάλει μέσα στη χρονιά 23 εκατ. δολάρια.
Αρκετά νεαροί σε ηλικία, αξιοποίησαν τα social media και σήμερα βγάζουν χιλιάδες ευρώ με μία μόνο ανάρτησή τους.