Η Barbie και η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της, η Mattel, δέχθηκαν πυρά μετά την κυκλοφορία μιας «κακώς συγχρονισμένης» διαφήμισης για την προώθηση της ολοκαίνουργιας κούκλας της Μαράια Κάρεϊ, λίγες μόλις ώρες αφότου η κούκλα εξαντλήθηκε στα επίσημα καταστήματα λιανικής πώλησης.


Η κούκλα, η οποία διαθέτει τα εμβληματικά ξανθά μαλλιά και το λαμπερό κόκκινο φόρεμα της τραγουδίστριας από το μουσικό βίντεο κλιπ «All I Want for Christmas», κυκλοφόρησε στο ευρύ κοινό την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου. Η κούκλα της Κάρεϊ σε περιορισμένη έκδοση, η οποία αρχικά είχε τιμή 75 δολάρια στην ιστοσελίδα της Mattel, έχει από τότε επανεμφανιστεί σε ιστοσελίδες προσφορών όπως το eBay ή το Mercari και πωλείται για πάνω από 100 δολάρια.


Οι θαυμαστές της αυτοαποκαλούμενης «Βασίλισσας των Χριστουγέννων», οι οποίοι ήταν ήδη εκνευρισμένοι με τη συμπεριφορά των επιτήδειων, εξοργίστηκαν ακόμη περισσότερο όταν η Mattel δημοσίευσε μια ανάρτηση στο Instagram για την προώθηση της ήδη δυσεύρετης κούκλας. «Ξεκινήστε τη σεζόν με την @MariahCarey x Barbie – ένα αληθινό κλασικό γιορτινό τραγούδι που αξίζει να τραγουδάτε για τα επόμενα χρόνια», αναφέρει η λεζάντα της ανάρτησης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie (@barbie)

                         















Τα σχόλια των followers της Μαράια Κάρεϊ



Στα σχόλια της ανάρτησης, της Μαράια Κάρεϊ αρκετοί θαυμαστές εξέφρασαν την αντίρρησής τους απέναντι στην εταιρεία και τη διαφήμιση. «Οι μικροπωλητές την αγόρασαν ήδη από το Amazon, το Walmart και το Target και τη μεταπωλούν σε διπλάσια και τριπλάσια τιμή», δήλωσε ένας λογαριασμός.

«Γιατί να κάνεις μια κοινωνική ανάρτηση, όταν έχει ξεπουληθεί παντού lol», ανέφερε ένα άλλο άτομο.

«Οι επιχειρηματικές σας πρακτικές είναι τρομερές. Απολύστε το άτομο που συντονίζει το χρονοδιάγραμμα και τα όρια». Ένας λογαριασμός, απαντώντας σε προηγούμενο σχόλιο, δήλωσε ότι παρά το γεγονός ότι οι έμποροι λιανικής πώλησης γνωρίζουν ότι η κούκλα έχει εξαντληθεί, εξακολουθούν να προωθούν το παιχνίδι, καθώς θα βοηθήσει στην αύξηση του κέρδους τους.

«Οι λιανοπωλητές το γνωρίζουν και παρόλα αυτά διαφημίζουν γνωρίζοντας ότι η κούκλα έχει εξαντληθεί», είπε ένας άλλος. «Θα εμφανιστεί στο Amazon πουλώντας σε παράλογη τιμή. Απληστία».


«Λυπηρό που δεν είναι πλέον διαθέσιμη για τους θαυμαστές της Μαράια. Οι άπληστοι άνθρωποι μεταπωλούν», παραπονέθηκε ένα άλλο άτομο. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Barbie πέφτει θύμα όσων θέλουν να βγάλουν λίγα επιπλέον χρήματα. Τον Οκτώβριο, η εταιρεία κούκλας κυκλοφόρησε μια κούκλα περιορισμένης έκδοσης της θρυλικής Τίνα Τέρνερ, για 55 δολάρια, η οποία εξαντλήθηκε αμέσως και αργότερα μεταπωλήθηκε σε υψηλή τιμή.