Συναρµολογώντας το παζλ "Νταϊάνα" - Οι τρεις ανιψιές της "συνθέτουν" την προσωπικότητά της...
...και φέρουν στοιχεία που προδίδουν τόσο τον ρομαντισμό όσο και την αντισυμβατικότητά της
Η Νταϊάνα ήταν τρυφερή, αλλά και killer όταν αποφάσιζε να µιλήσει έξω από τα δόντια κόντρα στην Ελισάβετ, τον Κάρολο και οποιονδήποτε στην τελική, ροµαντική αλλά και επαναστάτρια (και όχι µόνο λόγω του ότι επέλεξε το αποκαλούµενο «φόρεµα της εκδίκησης», το εµβληµατικό µαύρο µίνι την ηµέρα που έµαθε για την απιστία του Καρόλου και το οποίο σχεδίασε η Ελληνίδα Χριστίνα Σταµπολιάν), παρορµητική -µε σνίκερ και πουλόβερ που προκάλεσαν φρενίτιδα στις Βρετανίδες καταναλώτριες, όπως το… θορυβώδες Black Sheep µε το ένα µόνο µαύρο πρόβατο που τον Σεπτέµβριο πωλήθηκε για 1,1 εκατ. δολάρια -, αλλά και comme il faut, µε Dior και Chanel ταγέρ «συµβατά» µε την πεπατηµένη -το βασιλικό πρωτόκολλο-, η αδικοχαµένη Νταϊάνα µάς απασχολεί ακόµα.
Ο,τι κι αν ακούγεται για εκείνη (ξε) πουλάει. Και µέσω της δεύτερης σεζόν του «Στέµµατος» και λόγω της περιρρέουσας τρέλας που κυριαρχεί στην Ε.Ε. µε οτιδήποτε έχει «γαλάζια» απόχρωση. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιληφθούµε τι ήταν, τελικά, αυτό το αιθέριο πλάσµα µε το αστραφτερό βλέµµα, που τραβούσε σαν µαγνήτης τους πάντες - πλην του νυν βασιλιά Καρόλου, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσµατος; Να µελετήσουµε τα οικογενειακά «ντεσού».
«Η Νταϊάνα ήταν τρεις προσωπικότητες σε µία», θα πουν στο «Tatler» από τον κύκλο των Σπένσερ. Αναγνωρίζοντας στις ανιψιές της, τις τρεις «Spencer sisters», την προσωπικότητα της αδικοχαµένης «λαίδης Ντι». Περιζήτητες σοσιαλιτέ, πρώτες-πρώτες στη λίστα προσκεκληµένων στα πάρτι της ελίτ στη γηραιά Αλβιώνα και όχι µόνο, διαφέρουν ολότελα µεταξύ τους.
«Η Αµέλια και η Ελίζα είναι δίδυµες, αλλά η Ελίζα περισσότερο µοιάζει σαν χαρακτήρας µε την µεγαλύτερή της αδελφή, την Κίτι, παρά µε τη δίδυµή της. Οι Ελίζα και η Κίτι είναι τρυφερές, ροµαντικές, “τριανταφυλλένιες”. Αποτυπώνουν µε τις επιλογές τους την αθώα, την παιδική πλευρά της Ντι», αναφέρει συγγενής τους στο «Tatler».
Βαδίζει στα χνάρια της Κίτι, που είναι το «µοντέλο της οικογένειας». Οχι και για την Αµέλια. «Η Αµέλια είναι η νέα “πριγκίπισσα της πανκ”», διατρανώνει το «Tatler». «Ολες κάνουν high fashion, αλλά εκείνη προτιµά Vivienne Westwood, Alexander McQueen και John Galliano. Θα µπορούσε να είναι και διάδοχος της Gloria von Thurn und Taxis, που µεσουράνησε στα 80s, αλλά εκείνη προτιµούσε το gothic. Η Αµέλια είναι πανκ ροκ, “αγγίζει” την αντισυµβατική πλευρά της Νταϊάνα».
Και µε το lifestyle της; Παντρεύτηκε στο Κέιπ Τάουν, όπου έζησε µαζί µε τα αδέλφια της, αφότου οι γονείς της χώρισαν «αλλά Νοτιοαφρικανό - και ας είναι αριστοκράτης», καταλήγει το φιλοβασιλικό έντυπο, συναινώντας µε την πηγή από την οικογένεια Σπένσερ. «Το στυλ της, η Νταϊάνα το “έδενε” άρρηκτα µε την προσωπική της ζωή. Χαρακτηριστικές είναι οι µαύρες δηµιουργίες που φορούσε µετά το χωρισµό της µε τον Κάρολο, όπως αυτή στην εκδήλωση του Μάριο Τεστίνο», καταλήγει το άρθρο.
Και κάπως έτσι γράφει τον επίλογο, συνδέοντας την πανκ πλευρά της Αµέλια µε την αντικοµφορµιστική της Ντι.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου
Ο,τι κι αν ακούγεται για εκείνη (ξε) πουλάει. Και µέσω της δεύτερης σεζόν του «Στέµµατος» και λόγω της περιρρέουσας τρέλας που κυριαρχεί στην Ε.Ε. µε οτιδήποτε έχει «γαλάζια» απόχρωση. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιληφθούµε τι ήταν, τελικά, αυτό το αιθέριο πλάσµα µε το αστραφτερό βλέµµα, που τραβούσε σαν µαγνήτης τους πάντες - πλην του νυν βασιλιά Καρόλου, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσµατος; Να µελετήσουµε τα οικογενειακά «ντεσού».
«Η Νταϊάνα ήταν τρεις προσωπικότητες σε µία», θα πουν στο «Tatler» από τον κύκλο των Σπένσερ. Αναγνωρίζοντας στις ανιψιές της, τις τρεις «Spencer sisters», την προσωπικότητα της αδικοχαµένης «λαίδης Ντι». Περιζήτητες σοσιαλιτέ, πρώτες-πρώτες στη λίστα προσκεκληµένων στα πάρτι της ελίτ στη γηραιά Αλβιώνα και όχι µόνο, διαφέρουν ολότελα µεταξύ τους.
«Η Αµέλια και η Ελίζα είναι δίδυµες, αλλά η Ελίζα περισσότερο µοιάζει σαν χαρακτήρας µε την µεγαλύτερή της αδελφή, την Κίτι, παρά µε τη δίδυµή της. Οι Ελίζα και η Κίτι είναι τρυφερές, ροµαντικές, “τριανταφυλλένιες”. Αποτυπώνουν µε τις επιλογές τους την αθώα, την παιδική πλευρά της Ντι», αναφέρει συγγενής τους στο «Tatler».
ΤΟ ΣΤΥΛ
Οι δίδυµες κόρες του µοντέλου Βικτόρια Λόκγουντ και του αδελφού της «Ντι», Καρόλου του 9ου Ερλ Σπένσερ, µιλώντας για τη µεγάλη τους αδελφή, λένε: «Είναι τόσο υποστηρικτική απέναντί µας». Αγιογραφία; ∆εν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο. Οι 30χρονες δίδυµες, λαίδη Αµέλια και Ελίζα Σπένσερ, το καλοκαίρι φόρεσαν ρούχα του διάσηµου ιταλικού οίκου Roberto Cavalli κι εντυπωσίασαν. Για την Ελίζα ήταν αναµενόµενο.Βαδίζει στα χνάρια της Κίτι, που είναι το «µοντέλο της οικογένειας». Οχι και για την Αµέλια. «Η Αµέλια είναι η νέα “πριγκίπισσα της πανκ”», διατρανώνει το «Tatler». «Ολες κάνουν high fashion, αλλά εκείνη προτιµά Vivienne Westwood, Alexander McQueen και John Galliano. Θα µπορούσε να είναι και διάδοχος της Gloria von Thurn und Taxis, που µεσουράνησε στα 80s, αλλά εκείνη προτιµούσε το gothic. Η Αµέλια είναι πανκ ροκ, “αγγίζει” την αντισυµβατική πλευρά της Νταϊάνα».
Και µε το lifestyle της; Παντρεύτηκε στο Κέιπ Τάουν, όπου έζησε µαζί µε τα αδέλφια της, αφότου οι γονείς της χώρισαν «αλλά Νοτιοαφρικανό - και ας είναι αριστοκράτης», καταλήγει το φιλοβασιλικό έντυπο, συναινώντας µε την πηγή από την οικογένεια Σπένσερ. «Το στυλ της, η Νταϊάνα το “έδενε” άρρηκτα µε την προσωπική της ζωή. Χαρακτηριστικές είναι οι µαύρες δηµιουργίες που φορούσε µετά το χωρισµό της µε τον Κάρολο, όπως αυτή στην εκδήλωση του Μάριο Τεστίνο», καταλήγει το άρθρο.
Και κάπως έτσι γράφει τον επίλογο, συνδέοντας την πανκ πλευρά της Αµέλια µε την αντικοµφορµιστική της Ντι.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου