Ευγενία Μανωλίδου: "Όταν ο άνθρωπός σου είναι στα κοινά, εσύ πρέπει να κάνεις πίσω"
Στην «Ελένη»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, τα παιδιά τους και η απουσία της από το προσκήνιο
Σε μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις η Ευγενία Μανωλίδου βρέθηκε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και μίλησε για το πόστο της στην «Ελληνική Αγωγή», για τον λόγο που δεν θα μπορούσε να ασχοληθεί με τα κοινά, ενώ αναφέρθηκε και στη διαπαιδαγώγησή των παιδιών της.
«Εγώ δεν κάνω μαθήματα, αλλά είμαι υπεύθυνη εκεί. Το 2016 είχα αποφασίσει να πάω στη Αμερική για να κάνω μουσική, καθώς οι ορχήστρες στην Ελλάδα είναι κρατικές, και λόγω της εργασίας του άντρα μου, δεν μπορούσα να έχω επαγγελματική σχέση με το κράτος. Ο Άδωνις δεν ήθελε να φύγουμε. Τα δύο μεγάλα παιδιά μου ήταν στην Αμερική τότε. Και είπα στον Άδωνι πως εάν δεν φύγουμε θα σταματήσω να κάνω μουσική. Πλέον, επαγγελματικά έχει κλείσει ο κύκλος της μουσικής», είπε η Ευγενία Μανωλίδου.
«Όταν ο άνθρωπος σου είναι στα κοινά, εσύ πρέπει να κάνεις πίσω. Δεν το λέω με παράπονο, πιστεύω πως έτσι πρέπει να γίνει. Είναι αδύνατον τα παιδιά να προχωρήσουν σε μία βάση, εάν και οι δύο γονείς είναι στο προσκήνιο. Δεν θα μπορούσα να μπω στην πολιτική. Δεν είναι για εμένα. Όταν γνώρισα τον Άδωνι δεν ήταν στην πολιτική. Η “Ελληνική Αγωγή” μας έφερε κοντά».
«Τα παιδιά ξεκινούν τη διδασκαλία από τριών χρόνων σαν παιχνίδι. Εγώ ταξιδεύω πάρα πολύ και βλέπω πως στην Ευρώπη τα Αρχαία Ελληνικά αποκτούν όλο και μεγαλύτερο έδαφος. Εμείς προσπαθούμε να αλλάξουμε τη μέθοδο διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών. Αν το χειριστείς σαν να είναι μία ξένη γλώσσα, δεν θα είναι βαρετό. Έχουμε συνεργασίες με πολλά ξένα πανεπιστήμια και συμμετέχουμε σε συνέδρια», ανέφερε η Ευγενία Μανωλίδου.
«Όλα τα παιδιά μου τα έφερα κοντά στη μουσική» Αναφερόμενη στα παιδιά της και στη σχέση τους με τη μουσική είπε: «Τον Αλκαίο τον έχω από τριών ετών εκεί, και με παιχνίδι και θέατρο του προκαλούν τη φαντασία και τα παιδιά όταν υποδύονται ρόλους τα λένε γρήγορα, και έτσι αποκτούν λεξιλόγιο και άρθρωση. Όλα τα παιδιά πρέπει να δοκιμάζουν οτιδήποτε, ειδικά στα πρώτα χρόνια του Δημοτικού. Εάν του αρέσει εξαρτάται από πολλά πράγματα. Από τον χώρο, τον δάσκαλο ή προπονητή και από το ίδιο το παιδί». «Όλα τα παιδιά μου τα έφερα κοντά στη μουσική. Πιστεύω πως όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν επαφή με τη τέχνη.
Ο μεγάλος μου ο γιο ασχολείται με τον κινηματογράφο. Η Θεοδώρα ασχολήθηκε πολλά χρόνια με το πιάνο, άλλα ασχολείται με κάτι άλλο. Ο Περσέας έκανε κιθάρα αλλά ασχολείται με τα μαθηματικά. Και ο Αλκαίος παίζει πιάνο. Υπάρχουν πολλά κέντρα επαγγελματικού προσανατολισμού όπου μέσα από ερωτηματολόγια καταλαβαίνουν την τάση του παιδιού και του προτείνουν. Εγώ είμαι υπέρ του να δίνουμε ερεθίσματα», κατέληξε η Ευγενία Μανωλίδου.
Glomex Player(40599x1hkkig7d8l, v-czf12a8ia4k1)
«Εγώ δεν κάνω μαθήματα, αλλά είμαι υπεύθυνη εκεί. Το 2016 είχα αποφασίσει να πάω στη Αμερική για να κάνω μουσική, καθώς οι ορχήστρες στην Ελλάδα είναι κρατικές, και λόγω της εργασίας του άντρα μου, δεν μπορούσα να έχω επαγγελματική σχέση με το κράτος. Ο Άδωνις δεν ήθελε να φύγουμε. Τα δύο μεγάλα παιδιά μου ήταν στην Αμερική τότε. Και είπα στον Άδωνι πως εάν δεν φύγουμε θα σταματήσω να κάνω μουσική. Πλέον, επαγγελματικά έχει κλείσει ο κύκλος της μουσικής», είπε η Ευγενία Μανωλίδου.
«Δεν θα μπορούσα να μπω στην πολιτική»
«Όταν ο άνθρωπος σου είναι στα κοινά, εσύ πρέπει να κάνεις πίσω. Δεν το λέω με παράπονο, πιστεύω πως έτσι πρέπει να γίνει. Είναι αδύνατον τα παιδιά να προχωρήσουν σε μία βάση, εάν και οι δύο γονείς είναι στο προσκήνιο. Δεν θα μπορούσα να μπω στην πολιτική. Δεν είναι για εμένα. Όταν γνώρισα τον Άδωνι δεν ήταν στην πολιτική. Η “Ελληνική Αγωγή” μας έφερε κοντά».
«Τα παιδιά ξεκινούν τη διδασκαλία από τριών χρόνων σαν παιχνίδι. Εγώ ταξιδεύω πάρα πολύ και βλέπω πως στην Ευρώπη τα Αρχαία Ελληνικά αποκτούν όλο και μεγαλύτερο έδαφος. Εμείς προσπαθούμε να αλλάξουμε τη μέθοδο διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών. Αν το χειριστείς σαν να είναι μία ξένη γλώσσα, δεν θα είναι βαρετό. Έχουμε συνεργασίες με πολλά ξένα πανεπιστήμια και συμμετέχουμε σε συνέδρια», ανέφερε η Ευγενία Μανωλίδου.
«Όλα τα παιδιά μου τα έφερα κοντά στη μουσική» Αναφερόμενη στα παιδιά της και στη σχέση τους με τη μουσική είπε: «Τον Αλκαίο τον έχω από τριών ετών εκεί, και με παιχνίδι και θέατρο του προκαλούν τη φαντασία και τα παιδιά όταν υποδύονται ρόλους τα λένε γρήγορα, και έτσι αποκτούν λεξιλόγιο και άρθρωση. Όλα τα παιδιά πρέπει να δοκιμάζουν οτιδήποτε, ειδικά στα πρώτα χρόνια του Δημοτικού. Εάν του αρέσει εξαρτάται από πολλά πράγματα. Από τον χώρο, τον δάσκαλο ή προπονητή και από το ίδιο το παιδί». «Όλα τα παιδιά μου τα έφερα κοντά στη μουσική. Πιστεύω πως όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν επαφή με τη τέχνη.
Ο μεγάλος μου ο γιο ασχολείται με τον κινηματογράφο. Η Θεοδώρα ασχολήθηκε πολλά χρόνια με το πιάνο, άλλα ασχολείται με κάτι άλλο. Ο Περσέας έκανε κιθάρα αλλά ασχολείται με τα μαθηματικά. Και ο Αλκαίος παίζει πιάνο. Υπάρχουν πολλά κέντρα επαγγελματικού προσανατολισμού όπου μέσα από ερωτηματολόγια καταλαβαίνουν την τάση του παιδιού και του προτείνουν. Εγώ είμαι υπέρ του να δίνουμε ερεθίσματα», κατέληξε η Ευγενία Μανωλίδου.