Η Μαρίνα Σάττι έριξε το «Ζάρι» για τη Eurovision και δίχασε κοινό και δημιουργούς. Οι περισσότεροι στα social media το χαρακτηρίζουν «βαλκανο-βλαχο-μπαρόκ» και προβλέπουν «ντόρτια και ασόδυο», ενώ πολλοί δημιουργοί αποφεύγουν να το σχολιάσουν. Σε κάποιους θύμισε Μπόλιγουντ, ενώ σε άλλους δημιούργησε σύγχυση για το τι ακριβώς είναι και τι αντιπροσωπεύει.

«Εμένα μ’ αρέσει, φουλ κιτς βαλκανίλα. Παίζει μέχρι και τα Σκόπια να μας ψηφίσουν», «Το τραγούδι είναι απαράδεκτο, τραγικό. Το δε βιντεοκλίπ ούτε βιντεοκασέτα του ’80», «Το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι είναι σαν να μπαίνεις στο σπίτι και η βαρύκοη μάνα σου να βλέπει Μπόλιγουντ στο σαλόνι, ο αδερφός σου στο δωμάτιο έχει βάλει τραπ και ο πατέρας σου ξυρίζεται στο μπάνιο ακούγοντας Μπρέγκοβιτς», «Παιδιά, τα σπάει το τραγούδι. Θυμίζει ΜΙΑ, προσφέρει ρυθμό, σουρεαλισμό και άφθονο κιτς» ήταν κάποια από τα σχόλια.

*Διαβάστε εδώ: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος για την Εύη Δρούτσα και τη "λογοκλοπή" της Μαρίνας Σάττι: "Είναι λίγο λυπηρό κι αστείο όλο αυτό"

«Δεν παρακολουθώ τη Eurovision. Ξέρω ότι συμμετέχει κάποια τραγουδίστρια, η Μαρίνα Σάττι. Είναι καταπληκτική στο θέμα της σκέψης και είναι ιδιαίτερη καλλιτέχνιδα» είπε ο Σταμάτης Γονίδης, όταν ερωτήθηκε σχετικά.

Ο Στέλιος Ρόκκος επίσης σχολίασε τη Μαρίνα Σάττι: «Είναι μια απίστευτη τύπισσα, ταλαντούχα. Δεν έχω ακούσει το τραγούδι. Θα πρέπει να επιβάλλεται να πηγαίνουν με ελληνικό τραγούδι στη Eurovision».

Ακόμα και ο Νίκος Καρανίκας, πρώην σύμβουλος του Αλέξη Τσίπρα, έκανε σχόλιο για το «Ζάρι». «Το κατέστρεψαν το κορίτσι με αυτό το τραγούδι. Έχει -λέει- τη λογική των ανατροπών και τελικά, μετατρέποντας την κίνηση σε συρραπτικό κινήσεων από τις πολλές ανατροπές, το αποτέλεσμα είναι να μένεις ακίνητος, απορώντας πότε έρχεται η σειρά σου να κουνηθείς με κάποιο ρυθμό. Ούτε τραγούδι, ούτε χορός, ούτε καν κάτι να λικνιστούμε και να κουνηθούμε για δύο συναπτά λεπτά της ώρας. Ένα μίξερ ρυθμών καταλήγει σε “μελωδικό” θόρυβο» αναφέρει ο ίδιος και συνεχίζει: «Το στιλ του τραγουδιού είναι λίγο απ’ όλα και στο τέλος το λίγο να σέρνεται γύρω από την τραπ, καταστρέφοντας την K-pop». Παρ’ όλα αυτά ο Νίκος Καρανίκας δεν παραλείπει να ευχηθεί στο τέλος: «Καλή τύχη στο διαγωνισμό».

Το τραγούδι σχολίασε και ο Νίκος Συρίγος, εκφράζοντας την αγανάκτησή του, ενώ τόνισε για το βιντεοκλίπ πως η Ελλάδα δεν είναι μόνο «καγκουριές και γύρος». «Όταν είδα το κλιπ, δεν ήξερα με τι να μουδιάσω. Με το βιντεοκλίπ ή με το τραγούδι; Η Αθήνα παρουσιάζεται ως τριτοκοσμική. Η Ελλάδα είναι αυτές οι καγκουριές, ο γύρος και τίποτε άλλο; Τι σημαίνει πάρτι; Το πάρτι είναι τα σουβλάκια και τα μαγαζιά με τα πλακάκια; Σε πολλά σημεία δεν ακούω το στίχο τι λέει» είπε χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Η μουσική και το τραγούδι δεν είναι σαν την ντομάτα, δηλαδή, την τρως και λες ότι είναι ωραία και γλυκιά. Το βιντεοκλίπ, που είναι παραγωγή της ΕΡΤ και το πληρώνουμε εμείς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγάζει αυτή την εικόνα για την Ελλάδα. Εγώ θα έβαζα πράγματα που θα με έκαναν περήφανο. Είναι αυτό η Ελλάδα; Αυτό είναι ο ορισμός του κιτς».


Φωτιές άναψε και το «τα-τα-τα»

Από τη μεριά της, η στιχουργός Εύη Δρούτσα θεωρεί πως έκλεψαν μία φράση από το «Δυνατά» του Στέφανου Πιτσίνιαγκα, το οποίο περιέχει και τη φράση «Τα-τα-τα» και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό.

Την ίδια ατάκα έχει και το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι, γεγονός που ενόχλησε την Εύη Δρούτσα. Μάλιστα, τόνισε πως η εταιρεία της θα αποφασίσει αν θα κινηθεί νομικά.

Ο ίδιος ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας, όταν ερωτήθηκε για το συγκεκριμένο στίχο, είπε: «Μουσικά, δεν είναι αντιγραφή, είναι ένα τραγούδι τελείως διαφορετικό και είναι πρόταση να πάμε με αυτό στη Eurovision, αλλά ο στίχος είναι φανερό ότι είναι αντιγραφή».

Από την πλευρά του, ο τραγουδιστής Γιάννης Κότσιρας αναφέρθηκε στο ζήτημα με ένα δηκτικό σχόλιο, λέγοντας: «Θέλει προσοχή, παιδιά, το πράγμα. Όταν λέμε το “τα” τρεις φορές, κινδυνεύουμε να φάμε μήνυση». Ειδικότερα, ανέφερε: «Τους στίχους από το τραγούδι αυτό του Πιτσίνιαγκα: “Χτυπάει η καρδιά μου δυνατά, τα-τα-τα”, διαμαρτύρεται -λέει- η Δρούτσα, ότι βγήκε η Μαρίνα Σάττι και της έκλεψε όχι το στίχο… αλλά το “τα-τα-τα”. Και τους κατηγορεί ότι δεν έχουν έμπνευση. Θέλει προσοχή, παιδιά, το πράγμα. Όταν λέμε το “τα” τρεις φορές, κινδυνεύουμε να φάμε μήνυση».

*Δημοσιεύθηκε στην Ontime