Οι διάσημες καλλονές που έκαναν τα μαγιό... επάγγελμα και απογειώνουν τους ακολούθους και τα κέρδη τους
art&life
Life is a beach και για τις celebrities
Bίκυ Κάβουρα, Αθηνά Οικονοµάκου, Μαίρη Συνατσάκη, Τόνια Σωτηροπούλου, Μαρία Κορινθίου, Υβόννη Ντόστα. Και άλλα κορίτσια των εγχώριων µοντελοριάλιτι. Φυσικά και J.Lo. Και Εµιλι Ραταϊκόφσκι. Και Κένταλ Τζένερ. Πρόκειται για celebrities, εγχώριες και αλλοδαπές, που ποντάρουν στα κορµιά τους και χρυσοπληρώνονται. Μην παρεξηγηθούµε. Να διευκρινίσουµε τι εννοούµε. Αλλες, υπηρετώντας διάσηµες φίρµες, άλλες «µπουστάροντας» τις δικές τους, ωστόσο το αποτέλεσµα είναι ένα: φορώντας «tiny miny», που λέει και το τραγούδι, µπικίνι και ολόσωµα (και τα δεύτερα πάντα βρίσκονται στην εµπροσθοφυλακή της µόδας), γίνονται αιτία να αυξάνονται οι πωλήσεις είτε των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν είτε οι δικές τους. Κατά συνέπεια, αυξάνονται και τα κέρδη τους. Πάµε να τις γνωρίσουµε;
ΚΕΝΤΑΛ ΤΖΕΝΕΡ - ΕΜΙΛΙ ΡΑΤΑΪΚΟΦΣΚΙ - ΤΟΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Για την «αδελφή» εταιρεία του ίδιου ιταλικού οµίλου, Ελληνίδα «µούσα» έχει χριστεί εδώ και πολλά χρόνια η ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου. Αλλά από τον χειµώνα που µας πέρασε και µία επίσης µελαχρινή και εξίσου εντυπωσιακή ύπαρξη. Αναφερόµαστε στη Μαρία Κορινθίου, η οποία, ύστερα από απώλεια σχεδόν είκοσι κιλών (η ίδια έχει παραδεχθεί ότι µήνες αφότου είχε αντιληφθεί ότι είχε παραπαχύνει, ανέβηκε στη ζυγαριά και έπαθε σοκ), ανέκτησε την κορµάρα της. Και κάπως έτσι ξαναµπήκε στον «χορό» των διαφηµίσεων. Τώρα λοιπόν, ποντάροντας στο θεϊκό της σώµα, προωθεί sexy µαγιό. Που θα αγοράσουν καταναλώτριες που είναι στο ίδιο τέµπο µε εκείνη. Και οι οποίες καµία στιγµή της ηµέρας δεν ξορκίζουν τη θηλυκότητά τους.
BΙΚΥ ΚΑΒΟΥΡΑ - ΑΘΗΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ - ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ
*Δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Απογευματινή»
Βeachwear και εσώρουχα
Η Βίκυ Κάβουρα (µε το εύλογο παρατσούκλι «καβουράκι») έχει εστιάσει αποκλειστικά στην εταιρεία της, µε beachwear και lingeries -µαγιό, ρουχισµό παραλίας και εσώρουχα. Νέα µαµά, όµως ξεκίνησε µέσα στην εβδοµάδα που µόλις τελείωσε να «µπουστάρει» τις ολοκαίνουργιες δηµιουργίες της για την πλαζ. Ενώ έχει αφήσει εδώ και καιρό την ηθοποιία σε δεύτερο πλάνο. Η Αθηνά Οικονοµάκου µε τη Μαίρη Συνατσάκη πάλι, αµφότερες µαµάδες (µην ξεχνιόµαστε), καθηµερινά σχεδόν µας παρουσιάζουν hot και συγχρόνως chic δηµιουργίες τους: µπικίνι, κορµάκια, ολόσωµα και σχετικό casual ρουχισµό. H Tόνια Σωτηροπούλου, πάλι, εδώ και χρόνια είναι η «µούσα» στην Ελλάδα πασίγνωστης ιταλικής εταιρείας εσωρούχων και ενδυµάτων για την πλαζ αλλά και µαγιό, της οποίας το «πρόσωπο», το Νο 1 όνοµά της από τον περασµένο χρόνο είναι η J.Lo. Αλλιώς η «Jenny from the block», κατά κόσµον Τζένιφερ Λόπεζ. Η Λατίνα ποπ σταρ, περισσότερο από ποτέ τώρα, καθώς κιόλας έχει ακυρώσει τις καλοκαιρινές της συναυλίες και περιµένει να δει πότε θα πουληθεί η βίλα της στο Μπέβερλι Χιλς από κοινού µε τον πρώην (;) σύζυγο Μπεν Αφλεκ για περισσότερα από 60 εκατοµµύρια δολάρια (αυτός τουλάχιστον είναι ο στόχος της), έχει ασφαλίσει τους γλουτούς της για 300 εκατοµµύρια δολάρια. Το συµβόλαιο καλύπτει γρατζουνιές, φυσικές κηλίδες. Και την κυτταρίτιδα που ενδεχοµένως εµφανιστεί στη διάρκεια της καριέρας της. ∆εδοµένου βέβαια πως έχει χρυσοπληρωθεί από την ιταλική εταιρεία beachwear και εσωρούχων που «υπηρετεί», δεν αφήνεται, δεν χαλαρώνει, γυµνάζεται συστηµατικά. Αποσκοπώντας στο να εξακολουθήσουν οι µετοχές της στο διεθνές χρηµατιστήριο της showbiz να παραµένουν στην κορυφή.Για την «αδελφή» εταιρεία του ίδιου ιταλικού οµίλου, Ελληνίδα «µούσα» έχει χριστεί εδώ και πολλά χρόνια η ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου. Αλλά από τον χειµώνα που µας πέρασε και µία επίσης µελαχρινή και εξίσου εντυπωσιακή ύπαρξη. Αναφερόµαστε στη Μαρία Κορινθίου, η οποία, ύστερα από απώλεια σχεδόν είκοσι κιλών (η ίδια έχει παραδεχθεί ότι µήνες αφότου είχε αντιληφθεί ότι είχε παραπαχύνει, ανέβηκε στη ζυγαριά και έπαθε σοκ), ανέκτησε την κορµάρα της. Και κάπως έτσι ξαναµπήκε στον «χορό» των διαφηµίσεων. Τώρα λοιπόν, ποντάροντας στο θεϊκό της σώµα, προωθεί sexy µαγιό. Που θα αγοράσουν καταναλώτριες που είναι στο ίδιο τέµπο µε εκείνη. Και οι οποίες καµία στιγµή της ηµέρας δεν ξορκίζουν τη θηλυκότητά τους.
Μοντελο-ριάλιτι
Σε εφηβικό στιλ ποζάρουν και γνώριµες κουκλίτσες από παλαιότερους κύκλους του «GNTM». Αφενός, µιλάµε για την Εµµανουέλα Μάινα, την καστανή πρασινοµάτα µε το υπέροχο χαµόγελο. Αφετέρου, για τη φίλη της Αννα-Μαρία Ηλιάδου, νικήτρια του διαγωνισµού, πιο γνωστή µάλιστα ως «Bratis Girl», καθώς υπήρξε το αγαπηµένο µοντέλο του γνωστού σχεδιαστή Αγγελου Μπράτη. Και η επίσης συµπαίκτριά τους τότε, αλλά και φίλη Κέισι Μίζιου, κάνουν αθόρυβα καριέρα στο µόντελινγκ. Και ποζάρουν και για εταιρείες µαγιό. Η δε Υβόννη Ντόστα, που γνωρίσαµε από το «My Style Rocks», έχει δηµιουργήσει δική της εταιρεία µε µαγιό και ρουχισµό παραλίας, που έχει αποδειχθεί κερδοφόρα. Οσο για τις ξένες «θεές» της πλαζ, την Εµιλι Ραταϊκόφσκι την έχουµε συνηθίσει και µε εσώρουχα και µε µαγιό. Οπως ενηµερώνει -και εµάς και τα εκατοµµύρια των θαυµαστών της- αυτά που λατρεύει είναι τα «µαύρα και µικροσκοπικά». Τέλος, και η Κένταλ Τζένερ είναι όνοµα-«σταθερή αξία» σε σποτ για µαγιό. Πρωταγωνιστεί, µε τη σειρά της, σε διάσηµες καµπάνιες, αλλά και στις ανδρικές φαντασιώσεις. Some like it hot!*Δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Απογευματινή»