Η πρώτη ελληνική συμμετοχή της Eurovision με διαμαντένιες ψηφιακές πωλήσεις είναι γεγονός.

4 μήνες μετά την κυκλοφορία του και 2 μήνες μετά τη Eurovision, το “ZARI” της Μαρίνας Σάττι συνεχίζει να σαρώνει στα charts.

Με πάνω από 50 εκατομμύρια streaming points, το “ZARI” έγινε αυτήν την εβδομάδα το πρώτο διαμαντένιο σε ψηφιακές πωλήσεις single της Μαρίνας Σάττι, αλλά και η πρώτη ελληνική συμμετοχή στην ιστορία του θεσμού με διαμαντένιες πωλήσεις.

Λίγο καιρό πριν, το “ZARI” αποτέλεσε το πρώτο τραγούδι με ελληνικό στίχο που κατάφερε να μπει στο παγκόσμιο Top50 του Spotify, αλλά και να μπει σε charts χωρών όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Βέλγιο, η Ελβετία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία, η Φινλανδία, η Αυστρία, η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Βουλγαρία,, η Νορβηγία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ουκρανία, η Τσεχία, η Κύπρος, η Μάλτα, η Σερβία, η Σλοβενία, η Αρμενία, η Τουρκία και η Ουγγαρία.

Μέχρι σήμερα, το “ZARI” μετράει πάνω από 25 εκατομμύρια streams στο Spotify και 40 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, αριθμοί που το κατατάσσουν ως ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά τραγούδια στην ιστορία της δισκογραφίας. Το “ZARI” συμπεριλαμβάνεται στο Νο1 album της Μαρίνας Σάττι “P.O.P.” που κυκλοφορεί από την Golden Records και τη Minos EMI, a Universal Music Company.