Το ιστορικό "Prince of Athens", όπου έλιαζε το κορµί της η Αθηνά Οικονομάκου
Διαβάστε περισσότερα
Το καμάρι των θαλασσών από τις ναυμαχίες, top επιλογή για glamorous διακοπές (και για super stars), «Το πλρωτό παλάτι», του πρώην συζύγου της Influencer Φίλιππου Μιχόπουλου, το οποίο από το 1812 έχει περάσει από 40 κύματα
Πώς η Αθηνά Οικονοµάκου «συνδέεται» µε τον -άγνωστο στην πλειονότητα- βρετανοαµερικανικό «πόλεµο»; Εδώ σας θέλω! Μέσω ενός «πλωτού παλατιού» µε απίστευτη ιστορία, που πρόσφατα µετονοµάστηκε σε «Πρίγκιπας της Αθήνας». Και όχι της... Αθηνάς. Κάποτε, όχι πολύ καιρό πριν, σε αυτόν τον πάλαι ποτέ µπαρουτοκαπνισµένο «Πρίγκιπα», η εντυπωσιακή ηθοποιός Αθηνά Οικονοµάκου κι επιχειρηµατίας ενδυµάτων και beachwear (από κοινού µε τη Μαίρη Συνατσάκη) έλιαζε το θεσπέσιο κορµί της.
Τώρα, όµως, έβαλε πλώρη για αλλού: Μαζί µε τον νέο της σύντροφο, Μπρούνο Τσερέλα, περνά ένα ονειρεµένο καλοκαίρι - την ώρα που γράφονται αυτές οι γραµµές «ροµαντζάρουν» ακόµη στην Τζια. Την περασµένη, δε, Κυριακή, ο µπασκετµπολίστας πόσταρε το πρώτο τους κοινό στιγµιότυπο, σχολιάζοντας δωρικά: «Μία και µοναδική». Τώρα, το αν µε το σχόλιο αναφερόταν στην Αθηνά ή στη «µία και µοναδική» κοινή τους φωτογραφία είναι άλλο θέµα.
Στην τωρινή της λοιπόν έρευνα, η «Κυριακάτικη Απογευµατινή» επικεντρώνεται στο (υπερ)λουσάτο απόκτηµα του πρώην συζύγου της, Φίλιππου Μιχόπουλου, το οποίο, ύστερα από τους τίτλους τέλους στον γάµο του µε τη Γυθειώτισσα καλλιτέχνιδα, αποτελεί το «καταφύγιό» του.
«Σκανάροντας» στη βόλτα µας το χλιδάτο πρώην «Prince de Neufchâtel», νυν «Prince of Athens» (το οποίο για να νοικιάσεις επιβάλλεται να δώσεις µία ολόκληρη περιουσία, καθώς θεωρείται από τα ακριβότερα στον κόσµο), µάθαµε την ιστορία του, που ξεκινάει από το 1812 (!), οπότε και κατασκευάστηκε στην Αµερική. Για να ριχτεί στη συνέχεια στην υδάτινη «αρένα» της µάχης. Καταδιώχθηκε 17 φορές από Βρετανούς, όταν βρίσκονταν σε εµπόλεµη κατάσταση µε τους Αµερικανούς (αναφερόµαστε σε ένα µικρό διάστηµα, τριάµισι ετών, από το 1812 έως το 1814, που όµως βάφτηκε µε αίµα - µεταφράστε το σε εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς εκατέρωθεν), αλλά πάντα «ξεγλιστρούσε». Η ταχύτητά του, σε απλά ελληνικά, έχει γράψει Ιστορία.
Φτιαγµένο στη Νέα Υόρκη από τους Ανταµ και Νόα Μπράουν, αποτέλεσε από τα πλέον γρήγορα πλοία στον βρετανοαµερικανικό πόλεµο. Υπήρξε το «καµάρι» των θαλασσών εκείνων των καιρών. Μετά τον θρίαµβο, τη σαρωτική νίκη των Αµερικανών, επέστρεψε στη Βοστώνη, µε πλήρωµα 120 ατόµων και καπετάνιο τον Νίκολας Μίλιν, ενώ το καταδίωκαν τρεις βρετανικές φρεγάτες. Ενδιάµεσα, το κατέλαβε ο σερ Τζορτζ Κόλιερ, ο οποίος εντυπωσιάστηκε τόσο, ώστε όχι µόνο δεν αποπειράθηκε να το κάψει -όπως τότε κάποιοι συνήθιζαν, για να δείξουν πως η κατάληψη εχθρικού πλοίου δεν ήταν θέµα λείας, δεν τους ενδιέφεραν τα λάφυρα που θα αποκόµιζαν από ένα πλοίο, αλλά γοήτρου -, αλλά το έστειλε στην Αγγλία.
Σκοπός, ειδικοί τεχνίτες να αντιγράψουν το σκαρί του. Μετά, ανακτήθηκε από Αµερικανούς κι επέστρεψε στη «γη της αστερόεσσας».
Κάπως έτσι, οι αιώνες πέρασαν και το ιστιοφόρο-θηρίο των 25 µέτρων, µε τη µηχανή Rolls-Royce, όταν δεν νοικιάζεται, γίνεται ο παράδεισος του επιχειρηµατία, ο οποίος δραστηριοποιείται σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Και για τα προσωπικά του οποίου -δεδοµένου πως, ακόµα και όταν ήταν µε την Αθηνά, σπάνια φωτογραφιζόταν- είναι περίπου ακατόρθωτο να µάθουµε εφεξής. ∆εν ισχύει το ίδιο για τους ανθρώπους που έχει φιλοξενήσει στα ντεκ του. Μιλάµε για στρατιά από celebrities ύστερα από το «λίφτινγκ» του στη Μύκονο το 2008 (σ.σ.: Αξίζει να προσθέσουµε -και είναι λογικό, καθώς µιλάµε για τεράστιο και παµπάλαιο σκαρί- πως είχε υποστεί και νωρίτερα από το 2008 «λίφτινγκ». Κατασκευάστηκε σχεδόν από την αρχή στην Ολλανδία το 1967 και πέρασε στην κατοχή της οικογένειας Μιχόπουλου το 1994).
Μεταξύ άλλων, την πολυτέλεια εν πλω πάνω στον «Πρίγκιπα» έχουν γευτεί στις ελληνικές θάλασσες ο Τζορτζ Μάικλ, η Σακίρα µε τον σύζυγό της και ο σχεδιαστής παπουτσιών Μπράιαν Ατγουντ. Εχει κιόλας επιµηκυνθεί, ενώ το ντιζάιν του παραπέµπει και σε εποχές που τις θάλασσες κυβερνούσαν οι πειρατές. Για τη διακόσµηση των µπάνιων και προκειµένου να µεταµορφωθεί στο «πλωτό παλάτι» που είχαν στον νου τους ο Φίλιππος και ο αδερφός του, Ιάσονας, απαιτήθηκε ένας τόνος µάρµαρο. Τέλος, να προσθέσουµε πως τα διαχρονικά έπιπλα σχεδιάστηκαν από τον πατέρα των δύο αδερφών, Σπύρο Μιχόπουλο.
Τώρα, όµως, έβαλε πλώρη για αλλού: Μαζί µε τον νέο της σύντροφο, Μπρούνο Τσερέλα, περνά ένα ονειρεµένο καλοκαίρι - την ώρα που γράφονται αυτές οι γραµµές «ροµαντζάρουν» ακόµη στην Τζια. Την περασµένη, δε, Κυριακή, ο µπασκετµπολίστας πόσταρε το πρώτο τους κοινό στιγµιότυπο, σχολιάζοντας δωρικά: «Μία και µοναδική». Τώρα, το αν µε το σχόλιο αναφερόταν στην Αθηνά ή στη «µία και µοναδική» κοινή τους φωτογραφία είναι άλλο θέµα.
∆αµάζοντας τα κύµατα και τους εχθρούς
Στην τωρινή της λοιπόν έρευνα, η «Κυριακάτικη Απογευµατινή» επικεντρώνεται στο (υπερ)λουσάτο απόκτηµα του πρώην συζύγου της, Φίλιππου Μιχόπουλου, το οποίο, ύστερα από τους τίτλους τέλους στον γάµο του µε τη Γυθειώτισσα καλλιτέχνιδα, αποτελεί το «καταφύγιό» του.
«Σκανάροντας» στη βόλτα µας το χλιδάτο πρώην «Prince de Neufchâtel», νυν «Prince of Athens» (το οποίο για να νοικιάσεις επιβάλλεται να δώσεις µία ολόκληρη περιουσία, καθώς θεωρείται από τα ακριβότερα στον κόσµο), µάθαµε την ιστορία του, που ξεκινάει από το 1812 (!), οπότε και κατασκευάστηκε στην Αµερική. Για να ριχτεί στη συνέχεια στην υδάτινη «αρένα» της µάχης. Καταδιώχθηκε 17 φορές από Βρετανούς, όταν βρίσκονταν σε εµπόλεµη κατάσταση µε τους Αµερικανούς (αναφερόµαστε σε ένα µικρό διάστηµα, τριάµισι ετών, από το 1812 έως το 1814, που όµως βάφτηκε µε αίµα - µεταφράστε το σε εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς εκατέρωθεν), αλλά πάντα «ξεγλιστρούσε». Η ταχύτητά του, σε απλά ελληνικά, έχει γράψει Ιστορία.
Φτιαγµένο στη Νέα Υόρκη από τους Ανταµ και Νόα Μπράουν, αποτέλεσε από τα πλέον γρήγορα πλοία στον βρετανοαµερικανικό πόλεµο. Υπήρξε το «καµάρι» των θαλασσών εκείνων των καιρών. Μετά τον θρίαµβο, τη σαρωτική νίκη των Αµερικανών, επέστρεψε στη Βοστώνη, µε πλήρωµα 120 ατόµων και καπετάνιο τον Νίκολας Μίλιν, ενώ το καταδίωκαν τρεις βρετανικές φρεγάτες. Ενδιάµεσα, το κατέλαβε ο σερ Τζορτζ Κόλιερ, ο οποίος εντυπωσιάστηκε τόσο, ώστε όχι µόνο δεν αποπειράθηκε να το κάψει -όπως τότε κάποιοι συνήθιζαν, για να δείξουν πως η κατάληψη εχθρικού πλοίου δεν ήταν θέµα λείας, δεν τους ενδιέφεραν τα λάφυρα που θα αποκόµιζαν από ένα πλοίο, αλλά γοήτρου -, αλλά το έστειλε στην Αγγλία.
Σκοπός, ειδικοί τεχνίτες να αντιγράψουν το σκαρί του. Μετά, ανακτήθηκε από Αµερικανούς κι επέστρεψε στη «γη της αστερόεσσας».
Μηχανή Rolls-Royce και celebrities
Κάπως έτσι, οι αιώνες πέρασαν και το ιστιοφόρο-θηρίο των 25 µέτρων, µε τη µηχανή Rolls-Royce, όταν δεν νοικιάζεται, γίνεται ο παράδεισος του επιχειρηµατία, ο οποίος δραστηριοποιείται σε ξενοδοχεία στη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Και για τα προσωπικά του οποίου -δεδοµένου πως, ακόµα και όταν ήταν µε την Αθηνά, σπάνια φωτογραφιζόταν- είναι περίπου ακατόρθωτο να µάθουµε εφεξής. ∆εν ισχύει το ίδιο για τους ανθρώπους που έχει φιλοξενήσει στα ντεκ του. Μιλάµε για στρατιά από celebrities ύστερα από το «λίφτινγκ» του στη Μύκονο το 2008 (σ.σ.: Αξίζει να προσθέσουµε -και είναι λογικό, καθώς µιλάµε για τεράστιο και παµπάλαιο σκαρί- πως είχε υποστεί και νωρίτερα από το 2008 «λίφτινγκ». Κατασκευάστηκε σχεδόν από την αρχή στην Ολλανδία το 1967 και πέρασε στην κατοχή της οικογένειας Μιχόπουλου το 1994).
Μεταξύ άλλων, την πολυτέλεια εν πλω πάνω στον «Πρίγκιπα» έχουν γευτεί στις ελληνικές θάλασσες ο Τζορτζ Μάικλ, η Σακίρα µε τον σύζυγό της και ο σχεδιαστής παπουτσιών Μπράιαν Ατγουντ. Εχει κιόλας επιµηκυνθεί, ενώ το ντιζάιν του παραπέµπει και σε εποχές που τις θάλασσες κυβερνούσαν οι πειρατές. Για τη διακόσµηση των µπάνιων και προκειµένου να µεταµορφωθεί στο «πλωτό παλάτι» που είχαν στον νου τους ο Φίλιππος και ο αδερφός του, Ιάσονας, απαιτήθηκε ένας τόνος µάρµαρο. Τέλος, να προσθέσουµε πως τα διαχρονικά έπιπλα σχεδιάστηκαν από τον πατέρα των δύο αδερφών, Σπύρο Μιχόπουλο.