Dolce & Gabbana: Παρουσίασε νέο άρωμα για σκύλους με κόστος 99 ευρώ
Η νέα της καμπάνια
"Η αγορά αντέδρασε καλά, όλοι τρελάθηκαν με την ανακοίνωση", δήλωσε ο Stefano Gabbana
Η Dolce & Gabbana λάνσαρε το τελευταίο της άρωμα, ένα mist για σκύλους. «Αγάπη χωρίς όρους», «πίστη» και «παιχνιδιάρικο» είναι μερικές από τις λέξεις που βρίσκονται στο επίκεντρο της τελευταίας καμπάνιας του ιταλικού οίκου μόδας για ένα νέο αρωματικό mist χωρίς αλκοόλ για σκύλους.
«Είμαι ντελικάτος, αυθεντικός, χαρισματικός» ξεκινά η διαφήμιση, καθώς δείχνει πλάνα από ένα ντάτσχουντ, ένα τσιουάουα και ένα μπισόν φριζέ. «Γιατί δεν είμαι απλά ένας σκύλος, είμαι η Fefé».
Το νέο πολυτελές mist για σκύλους έχει μια επίχρυση πατούσα 24 καρατίων στο γυάλινο μπουκάλι και στους πελάτες προσφέρεται ένα αποκλειστικό κολάρο σκύλου Dolce & Gabbana με ετικέτα.
Το αν υπάρχει αγορά για το Fefé -που πήρε το όνομά του από τον σκύλο του συνιδρυτή της μάρκας Domenico Dolce- μένει να το δούμε.
«Διανέμουμε το Fefé αμέσως σε όλη την Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη συνέχεια, σιγά-σιγά, θα επεκταθούμε, είναι ήδη διαθέσιμο στο διαδίκτυο» δήλωσε ο Stefano Gabbana, ο άλλος συνιδρυτής της μάρκας, στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera. «Η αγορά αντέδρασε καλά, όλοι τρελάθηκαν με την ανακοίνωση».
Τα αρώματα για σκύλους δεν είναι κάτι νέο, αλλά η επέλαση από έναν κορυφαίο οίκο μόδας είναι καινούργια εξέλιξη. Μέχρι το 2030, η παγκόσμια βιομηχανία κατοικίδιων ζώων -που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την κτηνιατρική περίθαλψη, τις τροφές για κατοικίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα- αναμένεται να διογκωθεί στα 500 δισ. δολάρια από τα 320 δισ. δολάρια ετησίως, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg Intelligence του 2023.
Το 2007, το Harrods, το πολυτελές πολυκατάστημα του Λονδίνου, παρουσίασε ένα άρωμα για σκύλους, το Sexy Beast.
Τον Φεβρουάριο του 2022, η Ελισάβετ Β' λάνσαρε την κολόνια για σκύλους Happy Hounds, διακοσμημένη με το οικόσημο του βασιλικού κτήματος Sandringham.
Για 20 λίρες, το βρετανικό κατάστημα λιανικής Space NK πωλεί ένα σπρέι για σκύλους. Η Kiehl's, που ανήκει στη L'Oréal, πουλάει ένα σπρέι για το τρίχωμα.
Η ανώτερη επιστημονική υπεύθυνη της RSPCA, Alice Potter, δήλωσε: «Μερικές φορές οι σκύλοι μπορεί να ανθρωποποιηθούν και τα όρια μπορεί να θολώσουν μεταξύ τού τι αρέσει στους σκύλους και του τι εμείς, ως άνθρωποι, νομίζουμε ότι θα τους αρέσει».
Η Potter πρόσθεσε: «Οι σκύλοι βασίζονται στην αίσθηση της όσφρησης για να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, καθώς και με τους ανθρώπους και τα άλλα ζώα μέσα σε αυτό. Ως εκ τούτου, συμβουλεύουμε να αποφεύγονται προϊόντα με έντονο άρωμα, όπως αρώματα ή σπρέι, ειδικά επειδή ορισμένες μυρωδιές μπορεί να είναι πραγματικά δυσάρεστες για τους σκύλους».
«Είμαι ντελικάτος, αυθεντικός, χαρισματικός» ξεκινά η διαφήμιση, καθώς δείχνει πλάνα από ένα ντάτσχουντ, ένα τσιουάουα και ένα μπισόν φριζέ. «Γιατί δεν είμαι απλά ένας σκύλος, είμαι η Fefé».
Dolce & Gabanna: Η νέα καμπάνια της για το άρωμα για σκύλους
Με 99 ευρώ, οι ιδιοκτήτες μπορούν να κάνουν τα κατοικίδιά τους να μυρίζουν όπως οι «ζεστές νότες» του ιλάνγκ ιλάνγκ, του μόσχου και του σανταλόξυλου.Το νέο πολυτελές mist για σκύλους έχει μια επίχρυση πατούσα 24 καρατίων στο γυάλινο μπουκάλι και στους πελάτες προσφέρεται ένα αποκλειστικό κολάρο σκύλου Dolce & Gabbana με ετικέτα.
Το αν υπάρχει αγορά για το Fefé -που πήρε το όνομά του από τον σκύλο του συνιδρυτή της μάρκας Domenico Dolce- μένει να το δούμε.
«Διανέμουμε το Fefé αμέσως σε όλη την Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη συνέχεια, σιγά-σιγά, θα επεκταθούμε, είναι ήδη διαθέσιμο στο διαδίκτυο» δήλωσε ο Stefano Gabbana, ο άλλος συνιδρυτής της μάρκας, στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera. «Η αγορά αντέδρασε καλά, όλοι τρελάθηκαν με την ανακοίνωση».
Τα αρώματα για σκύλους δεν είναι κάτι νέο, αλλά η επέλαση από έναν κορυφαίο οίκο μόδας είναι καινούργια εξέλιξη. Μέχρι το 2030, η παγκόσμια βιομηχανία κατοικίδιων ζώων -που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την κτηνιατρική περίθαλψη, τις τροφές για κατοικίδια και τα φαρμακευτικά προϊόντα- αναμένεται να διογκωθεί στα 500 δισ. δολάρια από τα 320 δισ. δολάρια ετησίως, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg Intelligence του 2023.
Τι λένε οι ειδικοί για τα αρώματα σκύλων
Η Diana Rosero-Pena, αναλύτρια του Bloomberg και συν-συγγραφέας της έκθεσης, δήλωσε: «Βλέπουμε μια βαθιά αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για τα κατοικίδια ζώα και αναμένουμε να το δούμε να συνεχίζεται μέχρι το 2030. Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αντικείμενα για τα κατοικίδια ζώα τους».Το 2007, το Harrods, το πολυτελές πολυκατάστημα του Λονδίνου, παρουσίασε ένα άρωμα για σκύλους, το Sexy Beast.
Τον Φεβρουάριο του 2022, η Ελισάβετ Β' λάνσαρε την κολόνια για σκύλους Happy Hounds, διακοσμημένη με το οικόσημο του βασιλικού κτήματος Sandringham.
Για 20 λίρες, το βρετανικό κατάστημα λιανικής Space NK πωλεί ένα σπρέι για σκύλους. Η Kiehl's, που ανήκει στη L'Oréal, πουλάει ένα σπρέι για το τρίχωμα.
Η ανώτερη επιστημονική υπεύθυνη της RSPCA, Alice Potter, δήλωσε: «Μερικές φορές οι σκύλοι μπορεί να ανθρωποποιηθούν και τα όρια μπορεί να θολώσουν μεταξύ τού τι αρέσει στους σκύλους και του τι εμείς, ως άνθρωποι, νομίζουμε ότι θα τους αρέσει».
Η Potter πρόσθεσε: «Οι σκύλοι βασίζονται στην αίσθηση της όσφρησης για να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, καθώς και με τους ανθρώπους και τα άλλα ζώα μέσα σε αυτό. Ως εκ τούτου, συμβουλεύουμε να αποφεύγονται προϊόντα με έντονο άρωμα, όπως αρώματα ή σπρέι, ειδικά επειδή ορισμένες μυρωδιές μπορεί να είναι πραγματικά δυσάρεστες για τους σκύλους».