Βίκυ Καγιά: Θησαυρίζει και χωρίς την TV - Οι συνεργασίες με κολοσσούς που θα ζήλευαν και τα top models
Η "Μαμά" μόδα
Οι συνεργασίες της 46χρονης Καγιά που έχει το "κοκαλάκι της νυχτερίδας" με Moët Chandon, Lancôme, Αrmani Beauty, Pantene
Το ταμείο, ύστερα από την απομάκρυνσή της από την TV, όχι μόνο δεν είναι μείον, αλλά έχει «ξεχειλίσει». Ή περίπου. Ποιος νοιάζεται για το «γυαλί», όταν κρατάει στα χέρια του «χρυσά» συμβόλαια με κολοσσούς διεθνούς βεληνεκούς, όπως οι Moët Chandon, Lancôme, Αrmani Beauty, Pantene; Οχι πάντως η Βίκυ Καγιά.
Η διετής πλέον αποχή της από την τηλεόραση, που, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα καταστεί τριετής, δεν συνεπάγεται ότι δεν εξαργυρώνει, με τον καλύτερο κιόλας τρόπο, τη δημοτικότητα που ακόμα απολαμβάνει. Τι σημαίνει αυτό; Εισπράττει χιλιάδες ευρώ, και ας μην είναι οικοδέσποινα σε κάποια εκπομπή. Δίχως να πρέπει να σηκώνεται καθημερινά συγκεκριμένη ώρα, να αφήνει τα παιδιά και τον άντρα της και να τρέχει στα πλατό, αντικρίζεις το χαμόγελο στα χείλη της.
Ο λόγος είναι απλός: οι μετοχές της στο χρηματιστήριο της showbiz όχι μόνο δεν έχουν πέσει, αλλά σημειώνουν υψηλότατες «πτήσεις», όπως θα το θέταμε, υιοθετώντας την τηλεοπτική ορολογία. Γιατί έχει την πολυτέλεια να επιλέγει. Και επιλέγει top συνεργασίες, κάτι που ενισχύει το γόητρο, επομένως σταθεροποιεί -στην κορυφή- το κασέ της.
Μετά το τέλος της συνεργασίας της με το Star κι ενώ ο κόσμος την είχε ταυτίσει με το «Shopping Star», το «αγαπημένο» της τηλεοπτικό πρότζεκτ, όπως και η ίδια πολλάκις έχει διασαφηνίσει, μας απασχόλησε εκ νέου πριν από λίγο καιρό. Φαινόταν ότι θα επανέκαμπτε ενώνοντας τις δυνάμεις της αυτή τη φορά με το κανάλι του Φαλήρου, για ένα πρότζεκτ μεταξύ «Shopping Star» και «My Style Rocks», όπως πληροφορούσαν -και σας είχαμε γράψει- την «Κυριακάτικη Απογευματινή» insiders (μιας και διά στόματος Βίκυς, αν κάτι δεν οριστικοποιηθεί, δεν θα ακούσεις - είναι νόμος).
Τελικά, το ντιλ ναυάγησε. Κάπου στα οικονομικά, όπως ενημερωθήκαμε, δεν τα βρήκε με τα στελέχη του Σκάι, με τα οποία συζήτησε, και η Καγιά σε τέτοια θέματα είναι κάθετη. Δεν έχει, εξάλλου, τη ματαιοδοξία να θέλει να φαίνεται. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το ότι όλη της τη ζωή, από 14 μάλιστα ετών, εκτίθεται στους προβολείς, άρα λογικά έχει βαρεθεί τα φλας. Ούτε κατά διάνοια.
Τι κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις; Γυρίζει την πλάτη κομψά. Και επιδεικτικά. Αφού «φρέναρε» λοιπόν η συνεργασία με το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς, προχώρησε με αυτό που κάνει καλύτερα απ’ όλα: επέστρεψε στη «μαμά» μόδα, που η αλήθεια είναι πως της είχε λείψει στο μάξιμουμ, καθώς η τηλεόραση τής απορροφούσε τον περισσότερο χρόνο από το 24ωρό της.
Kαι με την Armani Beauty φυσικά. Αποφασίζοντας να σκουρύνει αρκετά το μαλλί της, ήταν σαν να επανενεργοποιήθηκε. Εκ του αποτελέσματος έχει το «κοκαλάκι της νυχτερίδας», αλλά επαναφέροντας το καστανόξανθο που λάνσαρε στην αρχή της καριέρας της (σ.σ. δεν ξεχνάω απολαυστική λεζάντα του φίλου Γιώργου Πανόπουλου, γνωστού αστρολόγου, δημοσιογράφου και κάποτε ραδιοφωνικού παραγωγού σε τεύχος του «Nitro» του ’96, όπου σχολίαζε για εκείνη: «Για σένα δεν έχω να γράψω τίποτα»), ήταν σαν να έκανε restart.
Η αποστολή «restart» πέτυχε, η Βίκυ ξεχώρισε με το μπρίο, την τσαχπινιά, το μαύρο σπιρτόζικο βλέμμα, το γάργαρο γέλιο και την ψηλόλιγνη κορμοστασιά. Συνέχισε με την εξίσου famous φίρμα περιποίησης μαλλιών Pantene, εισπράττοντας και εν προκειμένω παχυλή αμοιβή. Αλλά και με διαφημίσεις διατροφικών συμπληρωμάτων, γυαλιών ηλίου. Και ρούχων (φυσικά). Αποδεικνύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ότι τα 46 είναι τα νέα 26. J’ adore!
Η διετής πλέον αποχή της από την τηλεόραση, που, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα καταστεί τριετής, δεν συνεπάγεται ότι δεν εξαργυρώνει, με τον καλύτερο κιόλας τρόπο, τη δημοτικότητα που ακόμα απολαμβάνει. Τι σημαίνει αυτό; Εισπράττει χιλιάδες ευρώ, και ας μην είναι οικοδέσποινα σε κάποια εκπομπή. Δίχως να πρέπει να σηκώνεται καθημερινά συγκεκριμένη ώρα, να αφήνει τα παιδιά και τον άντρα της και να τρέχει στα πλατό, αντικρίζεις το χαμόγελο στα χείλη της.
Ο λόγος είναι απλός: οι μετοχές της στο χρηματιστήριο της showbiz όχι μόνο δεν έχουν πέσει, αλλά σημειώνουν υψηλότατες «πτήσεις», όπως θα το θέταμε, υιοθετώντας την τηλεοπτική ορολογία. Γιατί έχει την πολυτέλεια να επιλέγει. Και επιλέγει top συνεργασίες, κάτι που ενισχύει το γόητρο, επομένως σταθεροποιεί -στην κορυφή- το κασέ της.
Μετά το τέλος της συνεργασίας της με το Star κι ενώ ο κόσμος την είχε ταυτίσει με το «Shopping Star», το «αγαπημένο» της τηλεοπτικό πρότζεκτ, όπως και η ίδια πολλάκις έχει διασαφηνίσει, μας απασχόλησε εκ νέου πριν από λίγο καιρό. Φαινόταν ότι θα επανέκαμπτε ενώνοντας τις δυνάμεις της αυτή τη φορά με το κανάλι του Φαλήρου, για ένα πρότζεκτ μεταξύ «Shopping Star» και «My Style Rocks», όπως πληροφορούσαν -και σας είχαμε γράψει- την «Κυριακάτικη Απογευματινή» insiders (μιας και διά στόματος Βίκυς, αν κάτι δεν οριστικοποιηθεί, δεν θα ακούσεις - είναι νόμος).
Τελικά, το ντιλ ναυάγησε. Κάπου στα οικονομικά, όπως ενημερωθήκαμε, δεν τα βρήκε με τα στελέχη του Σκάι, με τα οποία συζήτησε, και η Καγιά σε τέτοια θέματα είναι κάθετη. Δεν έχει, εξάλλου, τη ματαιοδοξία να θέλει να φαίνεται. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το ότι όλη της τη ζωή, από 14 μάλιστα ετών, εκτίθεται στους προβολείς, άρα λογικά έχει βαρεθεί τα φλας. Ούτε κατά διάνοια.
«Μαμά» μόδα
Έτσι, ενώ το πόστο της στο «Shopping Star» ανέλαβε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, που, δεδομένης της γενικότερης ανυδρίας από πλευράς τηλεθέασης, οριακά άναψε το «πράσινο φως» από το κανάλι για το πηδάλιο της εκπομπής και την ερχόμενη σεζόν, εκείνη πόνταρε -εκ νέου- στη «μαμά» μόδα. Πρώτα, την αντικρίσαμε περιχαρή, στα τέλη Ιουνίου, στην απονομή των βραβείων «Ιρις», τα ελληνικά κινηματογραφικά, ως υποψήφια για τον ρόλο της στην ταινία «Πολύδροσο» του γιου του Παντελή Βούλγαρη, Αλέξανδρου. Κι εκεί, μεταξύ... ομοζωδιακών, υπήρξε στήριξη. Εννοούμε: Από την πλευρά της, η «καβουρίνα» επίσης -και οι δύο ανήκουν στο ζώδιο του Καρκίνου- Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, παρότι η Καγιά δεν απέσπασε το βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο φιλμ, δήλωσε δίχως περιστροφές για εκείνη: «Ηταν εξαιρετική. Της εύχομαι καλή επιτυχία. Και λυπάμαι για την κοινωνία μας που κάνει συγκρίσεις», υπογράμμισε η «Καρ-Καρ» (για τους φίλους), εστιάζοντας σε όντως κακεντρεχή πλάσματα που, επιστρατεύοντας το «φτυάρι», έβγαλαν άχρηστη τη Βίκυ ως ηθοποιό. «Είναι άδικο», κατέληξε η Καρυοφυλλιά. Αδικο, ξε-άδικο, η Βίκυ έχει μάθει και από απορρίψεις και από σκληρά σχόλια και απ’ όλα.Τι κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις; Γυρίζει την πλάτη κομψά. Και επιδεικτικά. Αφού «φρέναρε» λοιπόν η συνεργασία με το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς, προχώρησε με αυτό που κάνει καλύτερα απ’ όλα: επέστρεψε στη «μαμά» μόδα, που η αλήθεια είναι πως της είχε λείψει στο μάξιμουμ, καθώς η τηλεόραση τής απορροφούσε τον περισσότερο χρόνο από το 24ωρό της.
Βίκυ Καγιά: Συνεργασία «Μαμούθ»
Αποτέλεσμα; Για αρχή, συνεργασία-«μαμούθ» με τη No 1 σαμπάνια στον κόσμο, τη Moët Chandon. H Bίκυ, όπου κι αν βρίσκεται, από τη Χαλκίδα μέχρι την Ομόνοια και από την Κρουαζέτ των Κανών έως τη βενετσιάνικη Μόστρα (σε αμφότερες τις περιπτώσεις βεβαίως εννοούμε τα διεθνή τους κινηματογραφικά φεστιβάλ), απολαμβάνει τη γνωστή, και στην τελευταία πέτρα, σαμπάνια. Χρυσοπληρώνεται -εννοείται- καθώς είναι η «μούσα» της εταιρείας, το «πρόσωπό» της στην Ελλάδα. Νο 2: Η συνεργασία που έκλεισε με τη διεθνή φίρμα κοσμετολογίας (καλλυντικών) Lancôme.Kαι με την Armani Beauty φυσικά. Αποφασίζοντας να σκουρύνει αρκετά το μαλλί της, ήταν σαν να επανενεργοποιήθηκε. Εκ του αποτελέσματος έχει το «κοκαλάκι της νυχτερίδας», αλλά επαναφέροντας το καστανόξανθο που λάνσαρε στην αρχή της καριέρας της (σ.σ. δεν ξεχνάω απολαυστική λεζάντα του φίλου Γιώργου Πανόπουλου, γνωστού αστρολόγου, δημοσιογράφου και κάποτε ραδιοφωνικού παραγωγού σε τεύχος του «Nitro» του ’96, όπου σχολίαζε για εκείνη: «Για σένα δεν έχω να γράψω τίποτα»), ήταν σαν να έκανε restart.
Η αποστολή «restart» πέτυχε, η Βίκυ ξεχώρισε με το μπρίο, την τσαχπινιά, το μαύρο σπιρτόζικο βλέμμα, το γάργαρο γέλιο και την ψηλόλιγνη κορμοστασιά. Συνέχισε με την εξίσου famous φίρμα περιποίησης μαλλιών Pantene, εισπράττοντας και εν προκειμένω παχυλή αμοιβή. Αλλά και με διαφημίσεις διατροφικών συμπληρωμάτων, γυαλιών ηλίου. Και ρούχων (φυσικά). Αποδεικνύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ότι τα 46 είναι τα νέα 26. J’ adore!
*Δημοσιεύτηκε στην «Κυριακάτικη Απογευματινή»