Αριάνα Παπαδημητροπούλου: H πρώην µούσα του Gucci έγινε τολµηρή ζωγράφος
Γνωρίστε την...
Η «καυτή» Αριάνα Παπαδημητροπούλου, το installation στην ιστορική Villa Medici στη Ρώμη, η Πάτμος, τα Νυνμφαία, οι τολμηρές φωτογραφήσεις και οι διακοπές με την Αλέξα Τσανγκ
Η άγνωστη στο ευρύ κοινό, πασίγνωστη όµως στους κόλπους της high society, «καυτή» διεθνής Ελληνίδα ζωγράφος Αριάνα Παπαδηµητροπούλου συστήθηκε το 2020 στους λάτρεις της µόδας ως µούσα του Gucci.
Είχε προηγηθεί το προηγούµενο έτος παρουσίαση των εικαστικών εµπνεύσεών της σε γνωστή αθηναϊκή γκαλερί. Τώρα, λοιπόν, η Ελληνοαργεντίνα καλλιτέχνιδα, την οποία ακολουθούν στο Instagram και συναναστρέφονται, µεταξύ άλλων, η Ευγενία (Εζενί) Νιάρχου, η κόρη των Παύλου - Μαρί-Σαντάλ, Μαρία-Ολυµπία, οι Αλεξία και Καρολίνα Μαυρολέων, αλλά και η διεθνούς εκτοπίσµατος και πολυβραβευµένη σχεδιάστρια µόδας Μαίρη Κατράντζου, επανήλθε από τη θρυλική ιταλική Βίλα των Μεδίκων (Villa Medici). Και συνέχισε µε πέρασµα από την Υδρα, µαζί µε τη mega infl uncer-fashionista Αλέξα Τσανγκ, µε την οποία ταξίδεψαν ινκόγκνιτο το προηγούµενο δεκαήµερο στην Ελλάδα.
Για κρουαζιέρα φυσικά και σε πολυτελή θαλαµηγό. Στη Βίλα των Μεδίκων όµως, την οποία η Αριάνα «ακτινογράφησε», κοιµήθηκε µάλιστα και φωτογραφήθηκε στο στούντιο του Μπαλτίς, το «όραµα του οποίου τη µεταµόρφωσε σε ό,τι είναι σήµερα», όπως έχει πει σε art περιοδικό. Εκεί, δε, εµπνεύστηκε για το Νυµφαίο της. Για να µας παρουσιάσει τώρα µια ολοκόκκινη, πληθωρική δηµιουργία, από την οποία θα µπορούσε να έχει εµπνευστεί -άνετα- και το «enfant terrible», το πάλαι ποτέ «κακό παιδί της µόδας», Ζαν-Πολ Γκοτιέ, για την επόµενη ή/και για προηγούµενη συλλογή του.
Η Αριάνα, την οποία βρίσκεις µε µια βαλίτσα στο χέρι, από το Λος Αντζελες στη Νέα Υόρκη και από το Παρίσι µέχρι την «αιώνια πόλη», αλλά και στο αγαπηµένο της Νησί της Αποκάλυψης, την Πάτµο, στα έργα της επιχειρεί να «ενώσει» τη φύση µε την ανθρώπινη φαντασία.
Από το καβαλέτο της ξεπηδούν µονόκεροι και γοργόνες, «ανακατεµένα» ενίοτε µε κοχύλια και λουλούδια. Με έδρα -σταθερά- την «πόλη των αγγέλων», το L.A., δηµιούργησε installation, εγκατάσταση στη βίλα Medici, εµπνευσµένη από τον χώρο λατρείας της Αφροδίτης στην Πάτµο. Εφτασε µέχρι το γαλακτοκοµείο της Μαρίας Αντουανέτας στο Σατό ντε Ραµπουιγιέ. Στην Πάτµο ανακάλυψε τεχνητές σπηλιές -στην παραλία της Πέτρας-, που την ενέπνευσαν. Ενώ ενθουσιάστηκε από το λατρευτικό ιερό της Αφροδίτης, «που κατοικούσε στις σπηλιές πριν από 3.000 χρόνια», όπως έχει πει. Σουρεάλ, απόκοσµα, τα έργα της εντυπωσιάζουν.
Γιατί άλλαξε ρότα και στράφηκε στη ζωγραφική;
Το οφείλει σε ενθάρρυνση του Λατινοαµερικανού πατέρα της. Οσον αφορά τα του Gucci, πρωταγωνίστησε σε φιλµάκια του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, Αλεσάντρο Μισέλ -πλέον βρίσκεται στο πόστο του δηµιουργικού διευθυντή του Valentino-, και µε τη σκηνοθετική υπογραφή του κορυφαίου Γκας Βαν Σαντ. Εχοντας αναρτήσει βίντεο ολόγυµνη µε φόντο καταρράκτες, έχοντας συµµετάσχει σε τολµηρές φωτογραφήσεις -και εποχής- µε πασίγνωστους παρτενέρ από τον χώρο της διεθνούς µόδας, ανάµεσα στους οποίους ο Χάρις Ριντ, δηµιουργικός διευθυντής της Nina Ricci, έχοντας ντυθεί τις Απόκριες… σαλιγκάρι, αλλά έχοντας ποζάρει και γυµνή πάνω σε άλογο -σαν σύγχρονη «Λαίδη Γκοντάιβα»-, δείχνει να το διασκεδάζει. Στο µάξιµουµ. Τι να περιµένουµε µελλοντικά από εκείνη; ∆εν ξέρουµε! Κάθε φορά µάς εκπλήσσει και αυτό είναι το καλύτερό (της).
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 24/8
Είχε προηγηθεί το προηγούµενο έτος παρουσίαση των εικαστικών εµπνεύσεών της σε γνωστή αθηναϊκή γκαλερί. Τώρα, λοιπόν, η Ελληνοαργεντίνα καλλιτέχνιδα, την οποία ακολουθούν στο Instagram και συναναστρέφονται, µεταξύ άλλων, η Ευγενία (Εζενί) Νιάρχου, η κόρη των Παύλου - Μαρί-Σαντάλ, Μαρία-Ολυµπία, οι Αλεξία και Καρολίνα Μαυρολέων, αλλά και η διεθνούς εκτοπίσµατος και πολυβραβευµένη σχεδιάστρια µόδας Μαίρη Κατράντζου, επανήλθε από τη θρυλική ιταλική Βίλα των Μεδίκων (Villa Medici). Και συνέχισε µε πέρασµα από την Υδρα, µαζί µε τη mega infl uncer-fashionista Αλέξα Τσανγκ, µε την οποία ταξίδεψαν ινκόγκνιτο το προηγούµενο δεκαήµερο στην Ελλάδα.
Για κρουαζιέρα φυσικά και σε πολυτελή θαλαµηγό. Στη Βίλα των Μεδίκων όµως, την οποία η Αριάνα «ακτινογράφησε», κοιµήθηκε µάλιστα και φωτογραφήθηκε στο στούντιο του Μπαλτίς, το «όραµα του οποίου τη µεταµόρφωσε σε ό,τι είναι σήµερα», όπως έχει πει σε art περιοδικό. Εκεί, δε, εµπνεύστηκε για το Νυµφαίο της. Για να µας παρουσιάσει τώρα µια ολοκόκκινη, πληθωρική δηµιουργία, από την οποία θα µπορούσε να έχει εµπνευστεί -άνετα- και το «enfant terrible», το πάλαι ποτέ «κακό παιδί της µόδας», Ζαν-Πολ Γκοτιέ, για την επόµενη ή/και για προηγούµενη συλλογή του.
Η Αριάνα, την οποία βρίσκεις µε µια βαλίτσα στο χέρι, από το Λος Αντζελες στη Νέα Υόρκη και από το Παρίσι µέχρι την «αιώνια πόλη», αλλά και στο αγαπηµένο της Νησί της Αποκάλυψης, την Πάτµο, στα έργα της επιχειρεί να «ενώσει» τη φύση µε την ανθρώπινη φαντασία.
ΜΟΝΟΚΕΡΟΙ ΚΑΙ ΓΟΡΓΟΝΕΣ
Από το καβαλέτο της ξεπηδούν µονόκεροι και γοργόνες, «ανακατεµένα» ενίοτε µε κοχύλια και λουλούδια. Με έδρα -σταθερά- την «πόλη των αγγέλων», το L.A., δηµιούργησε installation, εγκατάσταση στη βίλα Medici, εµπνευσµένη από τον χώρο λατρείας της Αφροδίτης στην Πάτµο. Εφτασε µέχρι το γαλακτοκοµείο της Μαρίας Αντουανέτας στο Σατό ντε Ραµπουιγιέ. Στην Πάτµο ανακάλυψε τεχνητές σπηλιές -στην παραλία της Πέτρας-, που την ενέπνευσαν. Ενώ ενθουσιάστηκε από το λατρευτικό ιερό της Αφροδίτης, «που κατοικούσε στις σπηλιές πριν από 3.000 χρόνια», όπως έχει πει. Σουρεάλ, απόκοσµα, τα έργα της εντυπωσιάζουν.
Γιατί άλλαξε ρότα και στράφηκε στη ζωγραφική;
Το οφείλει σε ενθάρρυνση του Λατινοαµερικανού πατέρα της. Οσον αφορά τα του Gucci, πρωταγωνίστησε σε φιλµάκια του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, Αλεσάντρο Μισέλ -πλέον βρίσκεται στο πόστο του δηµιουργικού διευθυντή του Valentino-, και µε τη σκηνοθετική υπογραφή του κορυφαίου Γκας Βαν Σαντ. Εχοντας αναρτήσει βίντεο ολόγυµνη µε φόντο καταρράκτες, έχοντας συµµετάσχει σε τολµηρές φωτογραφήσεις -και εποχής- µε πασίγνωστους παρτενέρ από τον χώρο της διεθνούς µόδας, ανάµεσα στους οποίους ο Χάρις Ριντ, δηµιουργικός διευθυντής της Nina Ricci, έχοντας ντυθεί τις Απόκριες… σαλιγκάρι, αλλά έχοντας ποζάρει και γυµνή πάνω σε άλογο -σαν σύγχρονη «Λαίδη Γκοντάιβα»-, δείχνει να το διασκεδάζει. Στο µάξιµουµ. Τι να περιµένουµε µελλοντικά από εκείνη; ∆εν ξέρουµε! Κάθε φορά µάς εκπλήσσει και αυτό είναι το καλύτερό (της).
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 24/8