Χρήστος Μάστορας: Οι συνεντεύξεις υπό όρους, οι δηλώσεις με στόμφο και οι κινήσεις που δείχνουν ότι έχασε το μέτρο
Tα επικίνδυνα... µερεµέτια ενός ποπ Μάστορα
Το παρασκήνιο για το ναυάγιο της συνεργασίας του Χρήστου Μάστορα (το νεαρό αγόρι από το Βοδινό της Αλβανίας) με τη Μαρινέλλα δίνει μια άλλη άποψη για τα όσα έπραξε - μάλλον για όσα δεν έπραξε
Μέγα θέµα έγινε τις τελευταίες ηµέρες η πρώτη συνέντευξη που θα παραχωρήσει ο πολύς Χρήστος Μάστορας µετά τα όσα έχουν λάβει χώρα τις τελευταίες εβδοµάδες µε τη µεγάλη Μαρινέλλα και όχι µόνο. Πρόκειται για µια συνέντευξη που θα δοθεί υπό όρους, όπως γράφτηκε κατά κόρον, ώστε ο νεαρός τραγουδιστής να βρίσκεται σε «προστατευµένο» περιβάλλον και να νιώθει safe.
Κρίµα, γιατί θα είχε ενδιαφέρον να ακούγαµε, π.χ., τι πραγµατικά έχει να πει για το σκηνικό µε τη Μαρινέλλα και το πώς βρέθηκε εκτός της συναυλίας ο νεαρός ποπ σταρ και leader του συγκροτήµατος Μέλιsses, που έχει αναµφίβολα ένα πολύ φανατικό κοινό.
Ενα κοινό µεγάλο µέρος του οποίου θα σπεύσει να τον δει και στη µεγάλη οθόνη, όπου θα υποδυθεί -και ναι, δεν είναι αστείο- τον τεράστιο Στέλιο Καζαντζίδη στην αυτοβιογραφική ταινία «Υπάρχω».
∆εν είναι λίγοι αυτοί που απόρησαν µε την επιλογή του Χρήστου Μάστορα να ερµηνεύσει τη µεγαλύτερη ίσως λαϊκή φωνή που γέννησε η Ελλάδα. Ο Γιώργος Τσεµπερόπουλος, που ανέλαβε τη σκηνοθεσία της ταινίας, πίστεψε ότι, πέραν της όποιας οµοιότητας, ο ποπ σταρ θα µπορέσει να αντεπεξέλθει σε έναν ρόλο που πρωτίστως θέλει έναν τραγουδιστή µε πολύ µεγάλες ερµηνευτικές δυνατότητες. Εδώ κρατάµε µόνο τις δυνατότητες και αφήνουµε τα άλλα. Προσθέτουµε την ικανότητα του Μάστορα να µιµείται τραγουδιστές και µένει να φανεί τι θα δούµε στο τελικό αποτέλεσµα που θα προβληθεί τον ∆εκέµβριο στους κινηµατογράφους.
Μέχρι τότε, πολλοί αναρωτιούνται αν έπρεπε να γυριστεί µια ταινία για ένα φαινόµενο σαν τον Καζαντζίδη, όταν ελλοχεύει ο κίνδυνος ο βασικός πρωταγωνιστής, που είναι ένας σταρ της ποπ, να βουλιάξει για τα καλά. Εισερχόµενος σε αχαρτογράφητα ερµηνευτικά νερά -άλλο να κελαηδάς «Τριάντα, σαράντα, θα σ’ αγαπώ για πάντα...» και άλλο να τραγουδάς το «Θεέ µου, τη δεύτερη φορά που θα ’ρθω για να ζήσω, όσο η καρδιά κι αν λαχταρά, δεν θα ξαναγαπήσω»-, ο Μάστορας καλείται να κάνει µια µεγάλη υπέρβαση. Μόνο που οι υπερβάσεις δεν γίνονται βάζοντας όρους, ειδικά σε ό,τι αφορά τις σχέσεις σου µε τα ΜΜΕ, όσο και αν σε προστατεύει η δισκογραφική σου εταιρεία.
Οπως έλεγε προ ηµερών πολύ γνωστός τραγουδιστής, «όταν σε καλεί η Μαρινέλλα στο Ηρώδειο, υποκλίνεσαι, την ευχαριστείς και κάνεις ό,τι µπορείς για να φανείς αντάξιος».
Ο Χρήστος Μάστορας µάλλον θεώρησε ότι το να πει κάποια τραγούδια µε τη Μαρινέλλα ήταν σχετικά εύκολη υπόθεση γι’ αυτόν. Μόνο που το παρασκήνιο για το ναυάγιο της συνεργασίας του µε τη µεγάλη κυρία του τραγουδιού δίνει µια άλλη άποψη για τα όσα έπραξε - µάλλον για όσα δεν έπραξε. Προφανώς φέρεται να εµφανίστηκε ανέτοιµος στην πρώτη πρόβα, όπου οι «πράσινες» -δηλαδή τα φάλτσαφαίνεται ότι πήραν κι έδωσαν, κάτι που σήµανε και την αρχή του τέλους της παρουσίας του. Το έκανε χειρότερο όταν στη δεύτερη πρόβα όχι απλώς καθυστέρησε στο προγραµµατισµένο ραντεβού, όπου τελικά δεν πήγε ποτέ, αλλά έστειλε ένα µήνυµα ότι ήταν κρυωµένος και δεν µπορούσε να δώσει το «παρών».
Ουσιαστικά, έθεσε εαυτόν εκτός συναυλίας και η ανάρτησή του µετά απλώς έκανε χειρότερα τα πράγµατα, σε µια περίοδο που ο έµπειρος µάνατζερ του γκρουπ, Γιάννης Κουτράκης, ήταν µε το ένα πόδι στην έξοδο. Επιλέγοντας να χειριστεί την κρίση ο ίδιος ο Χρήστος, δεν κατάλαβε ότι δεν είναι όλα για όλους και όταν οι δηµοσιογράφοι τον στρίµωξαν, τους επιτέθηκε µε µια ανάρτηση, κάνοντας ακόµα πιο δύσκολη την όλη κατάσταση που είχε δηµιουργηθεί.
Τελικά, η πρώτη του συνέντευξη, στην οποία θα απαντήσει για όλα, θα δοθεί σε κρατικό κανάλι και στην εκποµπή της Νάνσυς Ζαµπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου, αλλά µε όρους. Κάτι που δείχνει τον φόβο του νεαρού τραγουδιστή να «εκτεθεί» αληθινά, επιλέγοντας να µείνει σε ένα προστατευτικό κουκούλι, για να αποφευχθούν τα χειρότερα για το πάλαι ποτέ παιδί από το χωριό Βοδίνο της Αλβανίας, που νοµίζει ότι µπορεί να τραγουδήσει τα πάντα, αλλά τελικά δεν έχει αντιληφθεί ότι δεν είναι όλα για όλους.
Αυτό που µετουσιώθηκε σε έναν χαρισµατικό, αλλά και αµετροεπή ενίοτε ποπ σταρ, ο οποίος πιστεύει ότι όλα γυρίζουν γύρω από αυτόν, χωρίς να αντιλαµβάνεται ότι κάτι τέτοιο, απλώς, δεν συµβαίνει.
*Δημοσιεύθηκε στο Ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 26/10
Κρίµα, γιατί θα είχε ενδιαφέρον να ακούγαµε, π.χ., τι πραγµατικά έχει να πει για το σκηνικό µε τη Μαρινέλλα και το πώς βρέθηκε εκτός της συναυλίας ο νεαρός ποπ σταρ και leader του συγκροτήµατος Μέλιsses, που έχει αναµφίβολα ένα πολύ φανατικό κοινό.
Ενα κοινό µεγάλο µέρος του οποίου θα σπεύσει να τον δει και στη µεγάλη οθόνη, όπου θα υποδυθεί -και ναι, δεν είναι αστείο- τον τεράστιο Στέλιο Καζαντζίδη στην αυτοβιογραφική ταινία «Υπάρχω».
∆εν είναι λίγοι αυτοί που απόρησαν µε την επιλογή του Χρήστου Μάστορα να ερµηνεύσει τη µεγαλύτερη ίσως λαϊκή φωνή που γέννησε η Ελλάδα. Ο Γιώργος Τσεµπερόπουλος, που ανέλαβε τη σκηνοθεσία της ταινίας, πίστεψε ότι, πέραν της όποιας οµοιότητας, ο ποπ σταρ θα µπορέσει να αντεπεξέλθει σε έναν ρόλο που πρωτίστως θέλει έναν τραγουδιστή µε πολύ µεγάλες ερµηνευτικές δυνατότητες. Εδώ κρατάµε µόνο τις δυνατότητες και αφήνουµε τα άλλα. Προσθέτουµε την ικανότητα του Μάστορα να µιµείται τραγουδιστές και µένει να φανεί τι θα δούµε στο τελικό αποτέλεσµα που θα προβληθεί τον ∆εκέµβριο στους κινηµατογράφους.
Μέχρι τότε, πολλοί αναρωτιούνται αν έπρεπε να γυριστεί µια ταινία για ένα φαινόµενο σαν τον Καζαντζίδη, όταν ελλοχεύει ο κίνδυνος ο βασικός πρωταγωνιστής, που είναι ένας σταρ της ποπ, να βουλιάξει για τα καλά. Εισερχόµενος σε αχαρτογράφητα ερµηνευτικά νερά -άλλο να κελαηδάς «Τριάντα, σαράντα, θα σ’ αγαπώ για πάντα...» και άλλο να τραγουδάς το «Θεέ µου, τη δεύτερη φορά που θα ’ρθω για να ζήσω, όσο η καρδιά κι αν λαχταρά, δεν θα ξαναγαπήσω»-, ο Μάστορας καλείται να κάνει µια µεγάλη υπέρβαση. Μόνο που οι υπερβάσεις δεν γίνονται βάζοντας όρους, ειδικά σε ό,τι αφορά τις σχέσεις σου µε τα ΜΜΕ, όσο και αν σε προστατεύει η δισκογραφική σου εταιρεία.
ΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ «ΦΑΟΥΛ» ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ
Οπως έλεγε προ ηµερών πολύ γνωστός τραγουδιστής, «όταν σε καλεί η Μαρινέλλα στο Ηρώδειο, υποκλίνεσαι, την ευχαριστείς και κάνεις ό,τι µπορείς για να φανείς αντάξιος».
Ο Χρήστος Μάστορας µάλλον θεώρησε ότι το να πει κάποια τραγούδια µε τη Μαρινέλλα ήταν σχετικά εύκολη υπόθεση γι’ αυτόν. Μόνο που το παρασκήνιο για το ναυάγιο της συνεργασίας του µε τη µεγάλη κυρία του τραγουδιού δίνει µια άλλη άποψη για τα όσα έπραξε - µάλλον για όσα δεν έπραξε. Προφανώς φέρεται να εµφανίστηκε ανέτοιµος στην πρώτη πρόβα, όπου οι «πράσινες» -δηλαδή τα φάλτσαφαίνεται ότι πήραν κι έδωσαν, κάτι που σήµανε και την αρχή του τέλους της παρουσίας του. Το έκανε χειρότερο όταν στη δεύτερη πρόβα όχι απλώς καθυστέρησε στο προγραµµατισµένο ραντεβού, όπου τελικά δεν πήγε ποτέ, αλλά έστειλε ένα µήνυµα ότι ήταν κρυωµένος και δεν µπορούσε να δώσει το «παρών».
Ουσιαστικά, έθεσε εαυτόν εκτός συναυλίας και η ανάρτησή του µετά απλώς έκανε χειρότερα τα πράγµατα, σε µια περίοδο που ο έµπειρος µάνατζερ του γκρουπ, Γιάννης Κουτράκης, ήταν µε το ένα πόδι στην έξοδο. Επιλέγοντας να χειριστεί την κρίση ο ίδιος ο Χρήστος, δεν κατάλαβε ότι δεν είναι όλα για όλους και όταν οι δηµοσιογράφοι τον στρίµωξαν, τους επιτέθηκε µε µια ανάρτηση, κάνοντας ακόµα πιο δύσκολη την όλη κατάσταση που είχε δηµιουργηθεί.
Τελικά, η πρώτη του συνέντευξη, στην οποία θα απαντήσει για όλα, θα δοθεί σε κρατικό κανάλι και στην εκποµπή της Νάνσυς Ζαµπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου, αλλά µε όρους. Κάτι που δείχνει τον φόβο του νεαρού τραγουδιστή να «εκτεθεί» αληθινά, επιλέγοντας να µείνει σε ένα προστατευτικό κουκούλι, για να αποφευχθούν τα χειρότερα για το πάλαι ποτέ παιδί από το χωριό Βοδίνο της Αλβανίας, που νοµίζει ότι µπορεί να τραγουδήσει τα πάντα, αλλά τελικά δεν έχει αντιληφθεί ότι δεν είναι όλα για όλους.
Αυτό που µετουσιώθηκε σε έναν χαρισµατικό, αλλά και αµετροεπή ενίοτε ποπ σταρ, ο οποίος πιστεύει ότι όλα γυρίζουν γύρω από αυτόν, χωρίς να αντιλαµβάνεται ότι κάτι τέτοιο, απλώς, δεν συµβαίνει.
*Δημοσιεύθηκε στο Ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 26/10