O  ετήσιος τζίρος από τη βιοµηχανία εσωρούχων εκτιµάται ότι φέτος θα κλείσει στα 94,78 δισεκατοµµύρια δολάρια, ενώ, σύµφωνα µε τους ειδήµονες, δεδοµένου ότι ο συγκεκριµένος τοµέας της βιοµηχανίας «καλπάζει», έως το 2029 αναµένεται να έχει ανέλθει, εκτινασσόµενος, στα 142,44 δισεκατοµµύρια. ∆εν χρειάζεται να είναι κάποιος Αϊνστάιν για να αντιληφθεί τι σηµαίνουν τα παραπάνω: Oι επιχειρηµατίες −είτε διεθνούς είτε εγχώριας δυναµικής− έχουν κάθε λόγο να ποντάρουν σε υπέροχα, καµπυλωτά ή όχι και τόσο, θηλυκά, προκειµένου να πείσουν τις καταναλώτριες να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Αλλωστε, ξοδεύουν πολλά κάθε χρόνο όχι µόνο σε ρούχα και υποδήµατα, αλλά και σε lingeries. Ενόψει Χριστουγέννων, λοιπόν, και καθώς πάντα ισχύει το κλισέ Merry Christmas ίσον (και) sexy Christmas, οι γνωστές φίρµες εσωρούχων ποντάρουν στις αναγνωρίσιµες «µούσες» τους.

Σκοπός, να µας δελεάσουν να κάνουµε update στα «πρόστυχα τα µαύρα τα εσώρουχα», που τραγουδούσε µια φορά κι έναν καιρό ο Νίκος Καρβέλας. Απευθυνόµενες στους άντρες καταναλωτές, προτάσσοντας όµορφα, επώνυµα κορµιά, επενδύουν στο ότι θα επιλέξουν να σκεφτούν και τους… εαυτούς τους: στο ότι θα φαντασιώνονται τις ερωµένες/ κυρίες τους σε λιγότερο ή περισσότερο kinky σετ εσωρούχων, σε ένα φανταχτερό −ή πιο δωρικό− κορµάκι. Στο ότι κατ’ επέκταση, µε τη σειρά τους, θα προβούν σε σέξι αγορές lingeries. ∆ίχως να υπολογίζουν το κόστος. Γιατί, κυρίες και κύριοι, τα εσώρουχα είναι ακριβή υπόθεση εργασίας!

Μαύρο, άσπρο, δαντέλες, push-up bra για να «ενισχύσετε» το μπούστο σας, αλλά και κορμάκια και βέβαια καλσόν, για ολοκληρωμένο λουκ


ΣΕ Ι∆ΙΟ «ΤΕΜΠΟ»

Ποια είναι τα ωραιότερα της X-mas σεζόν; Πού θα επενδύσετε για να είστε όσο το δυνατόν πιο θελκτικές στα µάτια των συντρόφων σας και τις γιορτές; Η έρευνα του «S» για αρχή αφορά στην Eµιλι Ραταϊκόφσκι, την Κένταλ Τζένερ και την Ελληνίδα εκπρόσωπο της Calzedonia, που αποτελεί το πρόσωπο, τη «µούσα» της εδώ και χρόνια, την ηθοποιό Τόνια Σωτηροπούλου. Μαύρο, άσπρο, δαντέλες, push-up bra −για να «ενισχύσετε» το µπούστο σας−, αλλά και κορµάκια και βέβαια καλσόν, για ολοκληρωµένο λουκ, περιλαµβάνονται στο µενού. Βλέποντας την Ελληνίδα ηθοποιό να ποζάρει σε ίδιο ύφος µε τα hot, διεθνούς γκελ, «αγγελάκια», αν µη τι άλλο, δελεάζεσαι να ψάξεις τα «καλούδια» του «παραδείσου» που σου υπόσχονται οι τρεις… Χάριτες −µε το αζηµίωτο φυσικά, καθώς χρυσοπληρώνονται− ότι θα ανακαλύψεις διαλέγοντας προϊόντα της µπράντας.

esorouxa_5
esorouxa_4
esorouxa_8



Επειτα, είναι η ∆ούκισσα Νοµικού: Η Ελληνίδα πρέσβειρα της L’Oréal είναι και το κορίτσι της Triumph και για τις γιορτές «µπουστάρει» µονόχρωµες δαντέλες: εντυπωσιάζοντας και από τον επίσηµο λογαριασµό της φίρµας στο Instagram. Είναι και η Βίκυ Κάβουρα, που −εκ του αποτελέσµατος− διαθέτει επιχειρηµατικό δαιµόνιο. ∆εν χρειάζεται να διυλίσεις τον κώνωπα για να καταλάβεις ότι έχει αφήσει τα τελευταία χρόνια την ηθοποιία και έχει επικεντρωθεί στην οικογένειά της µε τον Γιώργο Τζαβέλλα και στην επιχείρησή της (Icrab), επειδή η τελευταία αποδίδει τα αναµενόµενα. Η εντυπωσιακή ηθοποιός παρουσιάζει σατέν σετ εσωρούχων στο εκτυφλωτικό, γιορτινό κόκκινο σε limited edition −δεν τα βρίσκεις δηλαδή ανά πάσα στιγµή−, αλλά και σε πράσινο σατέν σετάκι, «φλερτάροντας» καλικαντζαράκι... fake.

esorouxa_6
esoroyxa_2


BLACK MAGIC

Από την πλευρά της, η Ελληνοκύπρια Βάσω Πέτρου −γυµνάστρια και infl uencer, µε βάση τη Μεγαλόνησο− εκπροσωπεί την ιταλική εταιρεία Intimissimi, που είναι στον ίδιο όµιλο µε την Calzedonia, «συνεπικουρώντας» στην αύξηση των πωλήσεών της, µε τη Χάιντι Κλουµ και την, ανερχόµενη στις πασαρέλες κόρη της δεύτερης, Λένι: µε τη σειρά τους, µας προσφέρουν «πικάντικη» γεύση από Χριστούγεννα.

esorouxa_3


Πόζαραν µαζί για την ολοκαίνουργια καµπάνια, ενόψει γιορτών, της εταιρείας και, παρότι σύσσωµοι οι θαυµαστές της Χάιντι τις αποθέωσαν, ορισµένοι βρήκαν υπερβολικό η 20χρονη να επιδίδεται από τώρα σε διαφηµίσεις εσωρούχων. Αποτέλεσµα: Το top model «φρέναρε» τα σχόλια στη συγκεκριµένη ανάρτηση στο Instagram. Αλλά, µετά τον ντόρο, ορκιζόµαστε ότι οι αντιδράσεις µόνο ευνοϊκά αποτελέσµατα θα έχουν στις πωλήσεις των εσωρούχων. Εξάλλου, µαµά και κόρη είναι µπουκιά και συχώριο – για να το θέσουµε λαϊκά! Οσο για τα χρώµατα, άσπρο, µαύρο κόκκινο υπερέχουν. Ξεκάθαρα. Mπορεί να τερµάτισε τρίτη στη λίστα της µουσικής «βίβλου» και αναφερόµαστε (φυσικά) στο περιοδικό «Billboard» µε τις µεγαλύτερες ποπ σταρ του 21ου αιώνα −µετά την Μπιγιονσέ και την Τέιλορ Σουίφτ−, όχι όµως ότι το πήρε και κατάκαρδα. Το κορίτσι-φαινόµενο από τα Μπαρµπέιντος που ακούει στο όνοµα Ριάνα βεβαίως, πέρα από τη µουσική, κερδίζει δεκάδες εκατοµµύρια και από τα εσώρουχα που λανσάρει.

Πριν από 10 περίπου µέρες −και εκείνη ενόψει εορτών− µέσω της φίρµας της, Fenty, µας παρουσίασε τη νέα της σειρά εσωρούχων. Και µπορεί να µη µας υποσχέθηκε «Silent night, holy night», αλλά µε τον τίτλο της συλλογής της, «Starlet nights», είναι σαν να υποσχέθηκε στις φαν της που θα προτιµήσουν τις δηµιουργίες της νύχτες µε kinky – όπως είναι ηλίου φαεινότερο– στυλ. Και κυρίως µε sex appeal.

Σύµφωνα µε το «Forbes», η περιουσία της ξεπερνά το 1,7 δισ. δολάρια, ενώ η αξία της εταιρείας εσωρούχων µε την υπογραφή της («Savage x Fenty») εκτιµάται στο 1 δισ. Οσο για τις προτάσεις της, τις βλέπετε: ζαρτιέρες, µικροσκοπικά εσώρουχα και η τεστoστερόνη εκτοξεύεται στα ύψη. Οσο για το αµπαλάζ; Η Ριάνα είναι «κόλαση»!


esprouxa_1
esorouxa_7s
*Δημοσιεύθηκε στο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 14/12